Stránka 1 z 2
					
				Prosím, poraďte.
				Napsal: úte čer 10, 2008 13:13
				od 99
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 10, 2008 19:17
				od Slavek
				sou to predni nebo zadni??? Obednej si originaly, nektere druhovyroby stoji za prd
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 10, 2008 19:50
				od Richard
				Jak psal Slavek, jestli jsou to přední, tak tam se mění celé ložisko (je jakoby zdvojené a vůle se neseřizuje, jen se pořádně utáhne náboj (na krev) 

 Samo zkontorluj, jestli ta matka je pořádně utažená, já ji na Feldě měl volnou a taky kolo řvalo 
 
   
  
 \Ještě mi napadlo, jestli nemáš v háji těhlici, nezadřely se ti ty první ložiska??
Pokud je to zadní, tam budou dvě kuželíková a ty se seřizují utahováním středové matky (utáhnout a pak o cca 1/4-1/3 otáčky povolit) nesmí tam být vůle a kola se musí lehce otáčet. je lepší používat origo, nebo alespoň nějaké značkové (SKF)
 
			
					
				
				Napsal: úte čer 10, 2008 20:06
				od Telekom [Bot]
				Bude to tím, že ty ložiska stály za hov... Já měl to samé - na Peugeotu 205 původní vydržely 200 tisíc, nový odešly po 25...
			 
			
					
				Reakce
				Napsal: čtv čer 12, 2008 14:35
				od 99
				Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém. 
 
 
 
			
					
				Reakce
				Napsal: čtv čer 12, 2008 14:45
				od 99
				Je to přední a u řidiče, ale najel jsem jen 2 tisíce a nechal vyměnit všechny na autě. Je přeci divný, aby odcházelo jen to samý, navíc jsou z Německa. Fakt už nevim, čím to múže být. V autodílechkrč na mě koukali jako na blázna. Opravdu netuším v čem je problém. 
 
 
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 12, 2008 18:58
				od Slavek
				kdo to delal? dalo se tam dost vazeliny??? umylo se to pred tim v benzinu??? sebemensi zernicko pisku dokaze oddelat i ty kvalitni loziska jak vypada ulozeni loziska v tehlici neni na nem koroze???
			 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 12, 2008 19:04
				od alvin
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 13, 2008 13:22
				od 99
				Náboj byl měněný před 10tisícem, zrezlý naštěstí není. Ano, ložisko bylo řádně namazané. Od kolegy tu padnul návrh na vadný kloub. Tak nevím, někdo říká, že je to nesmysl.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 13, 2008 16:25
				od Slavek
				pochybuju ze by to udelal kloub, Jak sla vyndat poloosa z tehlice lehce nebo se musela vyklepat???
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 16, 2008 13:16
				od 99
				Musela se vyklepat, moc lehce to nešlo.
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 17, 2008 13:21
				od Slavek
				no tak vule v ni potom nebyla, tak uz nic jinyho me nenapada, jedine nekvalitni material
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 20, 2008 16:26
				od 99
				ážení, už asi vím, v čem tkví problém vypadá to, že to bylo stčeícím kroužkem mezi ložisky, prý se má také měnit, jenže v té sadě z autodílů krč byly pouze ložiska + gufero, takže jsem je vzal u drafela a tam mi toto řekli, dofám, že mají pravdu, ptž jinak si hodím mašli. 

 
			
					
				
				Napsal: ned čer 22, 2008 23:40
				od Richard
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 22, 2008 23:59
				od Telekom [Bot]
				Richarde klídek, přečti si ten příspěvek znovu a pořádně... A pak si uvědom, že tohle potkáváš dnes a denně na silnici... A nemusí to mít ani na SPZtce "S"  

 .