Stránka 1 z 2
					
				ostre vačky do legy
				Napsal: stř pro 05, 2007 17:35
				od obadal.rada
				nevíte kde by se daly sehnat???
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 05, 2007 18:27
				od Hanzy
				Uz si to tu psal tady to nikdo tohle auto takhle neupravuje ani ten motor na to neni staveny....
Nebo ji vem a naostri na brusce!!! 
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: stř pro 05, 2007 18:30
				od obadal.rada
				no a zničím brusku co???
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 21:34
				od palikx
				no k tomuhle vim jen malo ale zaklad je asi takovy to-pokud se davala ostra vacka na favorita upravoval se predstih a karburator aby to vubec jelo.a stejne to v nizkych otackach nebylo dobry.
takze tim ze das(pokud se vubec daji sehnat)ostre vacky jeste potrebujes preprogramovat jednotku na to aby vubec vedela co ma delat s novymi hodnotami.obavam se ze to nebude uplne jednoduche.
vic neporadim
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 22:10
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 22:12
				od Kessler
				Jen bych dodal, že jiná vačka potřebuje odpovídající program do řídící jednotky...ten se dá odladit na motorové brzdě, ale to stojí ranec...a taky to, že vymyslet funkční vačku, která přinese zlepšení je zatraceně těžké...je tam mnoho věcí, které můžou ovlivnit její vlastnosti - úhel otevření ventilů, zdvih, její natočení - a spoustu jiných...navrhnout dobrou vačku vyžaduje velké zkušenosti, speciální počítačové programy atd...
...problém je ten, že na Daewoo nikdo nic odzkoušeného nemá, protože vzhledem k počtu těchto aut se to nevyplatí dělat...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 06, 2007 22:37
				od JRD McLAREN
				nooo..
ale trebars niegde sa daa vysurfovat,
jake vacky idu do OPLU 2.0 16V Ecotec..
jake pruziny na ventily treba pouzit (eg. z coho)
kdo ma program do riadiacky..
kam sa posune vykon motora ..- do jakych otaacok..
..atd...atd..atd..
..ale DAA SA..
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 07, 2007 17:04
				od SkylineGTR
				Do takových úprav bych se raději nepouštěl. Ještě bys mohl být potom zklamaný výsledným chodem motoru. Motor by Ti tvrdnul a já nevím co ještě. 
Běž raději do light úprav. Přímé sání, laděný výfuk přímo na Leganzu od Remus nebo Sebring, lepší svíčky.... 

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 07, 2007 17:25
				od Kessler
				SkylineGTR píše:Běž raději do light úprav. Přímé sání, laděný výfuk přímo na Leganzu od Remus nebo Sebring, lepší svíčky.... 

 
Jenže to je spíš pro dobrej pocit než pro nárůst výkonu...
 
			
					
				
				Napsal: pát pro 07, 2007 20:24
				od SkylineGTR
				Pokud chce velký výkon, tak ať jde do výměny motoru nebo dá kompresor či turbo, ale to už jsou výdaje kolem 90t.  

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 07, 2007 20:32
				od -peha-
				
			 
			
					
				dotaz
				Napsal: sob pro 08, 2007 12:46
				od obadal.rada
				a co jako s tím mám dělat???
já mám na to rýpání do motoru odborníky
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 08, 2007 18:45
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 26, 2007 21:16
				od obadal.rada
				no výfuk chci dát remus ale nikde sem neviděl přímo na leganzu výfuk remus nebo jiný
jo jinak vačky už jsem sehnal 
http://www.carbonia.cz/?m1=1&t=129
ten typ motoru souhlasí DOHC-X20
 
			
					
				
				Napsal: stř pro 26, 2007 22:10
				od Goose
				Vyfuk by tam mel jit jakykoliv univerzal...staci jen vybirat podle prumeru roury...jestli pletu tak me opravte...vyfuk jsem na Legine jeste nemenil... 
