Stránka 7 z 8
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 14:08
				od Ondras
				Vojta píše:
Tak na tohoto jenom koukám - předek Matiz I, zadek napůl Matiz II 

 
Taky se dívám, prý "Nehavarované" 

. Tak to bych chtěl vidět. Základ asi bude M150 (MatizII) litr a je tam dobastlený předek z M100 asi po těžší bouračce, protože nesedí karosářké díly, taky je sranda, že od klapky ke šnorchlu je tam airbox a rezonátor z M100 0.8. No katastrofální lego  

 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 15:31
				od Tomáš
				
 a vzadu bude mít dvě espézetky......
 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 17:16
				od Robert
				A proč má palubovku z Matize Mk I ?
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 17:25
				od jakub
				Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
ja tam poznavam svoje budiky (m2) proc myslis, ze to je z jednicky?
 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 17:51
				od Docent
				Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...
 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 18:22
				od Ondras
				Docent píše:Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle 
přístrojovku tam nemám ani náhodou...
 
Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.
 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 18:57
				od Robert
				Oki, palubovku vidím šedou a výpňě dveří vidím černý (nebo prostě tmavší)..
Budíky jsou jednoznačně z Mk II.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 23:26
				od Docent
				Ondras píše:Docent píše:Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle 
přístrojovku tam nemám ani náhodou...
 
Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.
 
Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 23:45
				od jakub
				Docent píše:A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
oba dva pisem v reakci na boba (ktery pise o "palubce") o pristrojovce - proto je to trosku mimo ...
jinak bob ma pravdu v tom, ze palubka (pomineme budiky) je fakt svetlejsi nez dvere ... jak rika ondras tohle asi bylo lego jak svin ... budiky prezily, ale palubka byla mozna napul  

 
			
					
				
				Napsal: stř led 04, 2006 23:52
				od Ondras
				Docent píše:Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:
1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 05, 2006 01:55
				od jakub
				Ondras píše:
Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:
1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
"negujes" - 
 
 
 mazec musim rici, ze formalni logika dobra, dobra ...
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 05, 2006 06:43
				od Vojta
				Závěr: Je to dovezené z venku, poskládané z I a II a nastříkané. aby to vypadalo. Budíky mám stejné. Ale kterýho vola napadlo, dát tam nárazník z I a dveře z II, to by mě zajímalo. To bije do očí, že je to skládané!!!
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 05, 2006 07:06
				od Akri
				nevim co je na tom zvlastniho, k nam dovezene karky na lak, ktere maji i skelet ze dvou casti jinych aut posvareny, je taky posleze prodavan jako nikdy nehavarovane, ja tomu terminu  rozumim 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 05, 2006 09:19
				od Ondras
				No já jsem už viděl horší skládačky - předek Peugeot 106 a zadek Citoren Saxo se štítky Peugeot. Rovněž bazar hlásil, že se jedná o nehavarovaný vůz.
			 
			
					
				
				Napsal: ned led 15, 2006 17:49
				od kaso