Stránka 6 z 16
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 14:01
				od Ivan
				Tak jsem z USA zpět a nezahálím 

 Opět drobná aktualizace na 
http://www.nexia.emuni.cz - je na co se těšit 

 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 14:12
				od JRD McLAREN
				..pekne pekne..
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 22:22
				od palikx
				Tak te tu zase vitam a koukam ze ty se chystas ten motor nakonec preci jen roztrhnout.no preji hodne stesti a pevnou klikovku.
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 13:39
				od Ivan
				palikx píše:Tak te tu zase vitam a koukam ze ty se chystas ten motor nakonec preci jen roztrhnout.no preji hodne stesti a pevnou klikovku.
Díky Pavle, nehodlám trhat motor, ale rád bych se na jaře dobře umístil na sprintech 

 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 22:41
				od palikx
				jasne ja vim ze ho nechces znicit ale ja osobne bych se to tam bal dat.je pravda ze je to na ten motor vyrobene a urcite to vykon a kroutak o kus zvedne ale zaroven je to vetsi namahani motoru.proto preji at to vsecko vydrzi a neco poradneho vyhraj. 

 
			
					
			
					
				
				Napsal: pon říj 23, 2006 22:11
				od JRD McLAREN
				a klapka je de..??
ta ide zo stareeho ..??
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 06:27
				od milosh
				Ivane to vypada hodne dobre !!!!  

 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 10:14
				od Ivan
				Klapku mám taky, jen jsem ji nefotil.
Díky, Miloši!
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 10:27
				od Bajo
				Uz sa tesim ked to Ivan dokonci a tunery hond a jinych aut ostanu s nemym uzasem zahadzani asfaltom  

 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 11:00
				od Ondras
				Pěkné Ivane! Jsou ty větve opravdu tak relativně tenké jak vypadají? Podle teorie N/A motorů by to mělo pomoci točáku v nízkých otáčkých. Asi to má Lexmaul odladěné, jen mě trošku zaráží, že ty větve jsou stejně dlouhé a směrná komora malá. Teoreticky(!) by měla být vzdálenost klapka - hlava pro každý válec stejná. Řeší se to buď velkou sběrnou komoru, která podtlaky ve větvích vyrovná, nebo tak, že větve blíž klapce jsou delší. Nicméně opakuji, to je torie, praxe je u N/A motoru nevyzpytatelná a věci jako sání a výfuk se nedají spočítat.
Ad. tuneři Hond - Nevím, kolik to teď váží Ivanovi, ale tuneři Hond v jeho kategorii začínají obvyklne na 190HP@1130Kg, 200HP@1200Kg nebo 240HP@1300kg
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 12:47
				od Ivan
				Ahoj Ondro, ty větve nejsou tak tenké jak vypadají, je to poctivý kus kovu 
 
S tou teorií máš pravdu, nicméně já to nějak neřeším, protože je to od Lexmaulu a komu jinému bych měl ohledně Opelů věřit?
Hondy s dám k snídani, ještě letos bych měl mít 200HP@1100 kg. Ale nepředbíhejme.... 
 

 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 13:49
				od Ondras
				Ivan píše:Ahoj Ondro, ty větve nejsou tak tenké jak vypadají, je to poctivý kus kovu 
 
S tou teorií máš pravdu, nicméně já to nějak neřeším, protože je to od Lexmaulu a komu jinému bych měl ohledně Opelů věřit?
 
Jasně, jak jsem psal, plnění N/A je více alchymie než aplikace teoretických pouček.
Ivan píše:Hondy s dám k snídani, ještě letos bych měl mít 200HP@1100 kg. Ale nepředbíhejme.... 
Držím palce, ačkoli tak činím proti vlastním řadám. Ale mi je to s 110HP@1200kg výletním vozem stejně jedno.
Btw. jedeš Renocar? Jedu se projet na okruh a pro zajímavost změřit sprint. Ovšem pokud nebude pršet...
 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 16:22
				od Ivan
				Na Renocaru budu, resp. mám to v plánu.
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 25, 2006 01:03
				od Ivan
				Ondro, jen pro zajímavost graf z brzdy od Lexmaula:
 
Ta tečkovaná je motor v sérii, červená je s RAM-Induction a fialová je kombinace RAM se svodama od Lexmaul... 
