Stránka 6 z 6
					
				
				Napsal: úte úno 08, 2005 19:36
				od Marek
				Ivan píše:milosh píše:Ivan píše:Cože???? Z Calibry? Kontakt - hned!  

 
Muhehe, sem ti to psal o vikendu na ICQ, si nepamatujes? ČL ....
 
Jsi mi psal o Kadett 8V 120 HP.
 
Mám dojem, že jak 2,0 8v Kadett tak 2,0 8v Calibra mají stejnej výkon 85kw (115k) nebo se pletu 

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 08, 2005 19:51
				od milosh
				Maro, presne tak - 8V=115PS a 16V 150PS  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte úno 08, 2005 23:40
				od Hans
				Ty krávo, tak to poslední je docela mazec. Je super, že to vůbec jde. Asi by to chtělo sehnat přesnější plány z Opla a porovnat to s Nexii. V tom návodu je toho docela dost řečeno a zkušenej mechanik by si už asi věděl rady. Jsou tam nějaký předělávky, který nepopisuje. A dá se sehnat takovej motor v dobrým stavu? Přece jen to bude asi 16 let starý z toho Kadetta. Navíc jak se s takovejma motorama jezdí co? Já Kadetta měl sice ne GSi, ale vodpich měl sakra dobrej. Tenkrát jsem našel někde popis na přestavbu Kadetta, taky mě to zajímalo. Ale to s tímhle asi nemá co dělat. Pište dál to by bylo dobrý to trochu nadupat 

 , ale ta bezpečnost! (Crash testy na výbornou 

 )
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 09, 2005 00:41
				od Ivan
				Mě spíš láká dostat co nejvíc ze sériového motoru...
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 09, 2005 22:10
				od Pepe
				Zkus to elektrický turbo.
Kdysi jsme zkoušeli něco podobnýho na Nisanu (obyč ventilátor co foukal do sání) a jak to šlapalo. Nebo si sežeň kompresor z Mazdy, ale bacha na kliku, abys ji neohnul.
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 09, 2005 22:42
				od Ivan
				Elektrické turbo je k ničemu, to je zajímavější ten kompresor... Myslíš, že to bude složitá operace?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 10, 2005 18:15
				od Pepe
				Záleží na tom, jak ho budeš pohánět. A kam ho umístit.