Napsal: pon pro 20, 2004 18:25
				
				U NAS SA O TO UZ POKUSALI. ALE PRED CHVILOU SME SA O TOM BAVILI S BLUE-OM A JEHO NAZOR JE ZE SA IM TO U NAS PODARI PRESADIT. KED NIE NA BUDUCI ROK TAK NESKOR URCITE
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/

 Inak nemam nic proti LPG je to super, ale ked je to uz z vyrobi a nie aby som do 6 rocneho auto napchal este 58000sk
  Inak nemam nic proti LPG je to super, ale ked je to uz z vyrobi a nie aby som do 6 rocneho auto napchal este 58000sk   vsak je to na hlavu postavene
  vsak je to na hlavu postavene  Ale aj ta lacnejsia varianta je dost nato, ze vykon ide dolu a spotreby LPG hore
 Ale aj ta lacnejsia varianta je dost nato, ze vykon ide dolu a spotreby LPG hore  
 

Spotreba plynu je o neco vyssi, napr ja jezdim 10-11l/100km LPG.Blue Lanos píše:moja rec, toto som mu dnes vykladalInak nemam nic proti LPG je to super, ale ked je to uz z vyrobi a nie aby som do 6 rocneho auto napchal este 58000sk
vsak je to na hlavu postavene
Ale aj ta lacnejsia varianta je dost nato, ze vykon ide dolu a spotreby LPG hore

Proste ja som dal plynu cervenu STOP
 
  
Díky, to jsou moje nový liťákyKrtek píše:Akri: pěkný kola !
 
  

No tak taky to ma svy mouchy, ja tam mam system KOLTEC, coz u nas nikdo nedela, opravy ano, uz jsem si zjistil, ale treba dily, ted nemyslim membrany, ale kdyby se neco vy*ralo, by museli asi objednavat primo z Holandska, (ted me napada-Polsko, tam KOLTEC poznaji, a delaji ho, ale v Polsku je vlastne vsechno, ze?).Blue Lanos píše:prsote najlepsia vec je mat LPG uz namontovane z vyrobi tak som stastny


tak vitaj v klube LPGakovIgi píše:Caute, tak prispejem so svojimi skusenostami s LPG v Lanose.
Splynovac BRC, disková nádrz namiesto rezervy. LPG bolo namontované pri stave tach. 72 tis.km, 6/2006, cena 27 tis Sk.
Asi po 500km zacal skápavat motor, ked som v 80-ke hodil neutrál. Zbehol som do firmy, nastavili bohatsiu zmes a prestalo to. Vraj je to sposobené tým, ze dosadnú membrány v splynovaci, takze zacne dávat chudobnejsiu zmes, co sa prejaví práve pri vyssej rýchlosti, ked naberá viac vzduchu. V rýchlosti pod 80, to nikdy neurobilo.
Bohuzial spotreba nie je taká, ako som cakal, mala byt cca 9l (na benzín mi to papalo 7,5-8,5l, pricom jazdím 25km do roboty), reálna spotreba plynu je okolo 10l . Podla technika, sa to malo upravit po 2 tis. km, ale nijak výrazne sa to neprejavilo a doteraz som na plyn najazdil 8 tis km. Je to mozno sposobené tými krátkymi jazdami. Ked som s tým isiel na dovolenku (2 osoby, + 80kg batoziny) do tatier, tak spotreba klesla zrazu na 7,5l, uz som mysel, ze som to omylom prepol na bezín, na ceste spat, bola 8,5l. Takze dlhodobý priemer je asi 9,5l .
Trochu sok som zazil, ked mi zrazu chýbalo asi 1l chladiacej kvapaliny, myslel som, ze prdlo tesnenie pod hlavou (vraj sa pri LPG stáva), tak som to dolial a odvtedy, som najazdil asi 4 tis km, ale ziadna voda nechýba, takze zrejme ostali nejaké bubliny v splynovaci.
Chlapík, co mi to montoval, doplnil systém o relé, ktoré pri prepnutí na plyn odpojí palivové cerpado, takze dúfam, ze tak skoro nezhorí.
Na plyn to má kludnejsí a tichsí chod. S výkonom to je také vselijaké, niekdy je to celkom akcné, niekedy nie, fakt mám pocit, ze výkon kolíse.
Celkovo mozem povedat, ze nelutujem, hlavne pri platení za plnú nádrz mám úsmev na tvári
Igor
 uzivaj si ekonomicku jazdu.. inak mam tiez LPG, v lete dlhodoby priemer 8-8,5l po meste, v zime 9,5l
 uzivaj si ekonomicku jazdu.. inak mam tiez LPG, v lete dlhodoby priemer 8-8,5l po meste, v zime 9,5l  a v poslednom case ho teda moc nesetrim
 a v poslednom case ho teda moc nesetrim  )
)
 Dokonca sa hovorý že plyn je indikátor porúch,je vážne citlivý na vzduch.filter a sviečky lebo to čo na benzine prejde plyn nestrávy
 Dokonca sa hovorý že plyn je indikátor porúch,je vážne citlivý na vzduch.filter a sviečky lebo to čo na benzine prejde plyn nestrávy  A ješte k tomu všetkému plyn šetrý motor už hlavne tým že v nom nevzniká karbon
 A ješte k tomu všetkému plyn šetrý motor už hlavne tým že v nom nevzniká karbon  
   
   
  