Re: ethanol e85
Napsal: čtv lis 22, 2012 08:43
				
				od poloviny strany máte asi 10ti příspěvkový kompletní elaborát o E85
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... l&start=30
			http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... l&start=30
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
 to se nedá popřít
  to se nedá popřít   ale stojí na jedné straně barikády a na druhou se asi bojí podívat ,
  ale stojí na jedné straně barikády a na druhou se asi bojí podívat ,
aaa, taky mam ten blbej zvyk psat na uctenky kilometryconpet píše:asi tak :

conpet píše:To umí čidlo klepání , jinak spotřeba je vždy vyšší , to je bez debat. Ale když beru E85 za 23.50

 neprodám , dojedu ji až do šrotu
  neprodám , dojedu ji až do šrotu   
 
Ten člověk to tam evidentně opajcnul odjinud, jak se ostatně praví někde na konci threadu...conpet píše:Ten člověk je asi chemik
 ,  to spíš nějaký myši dostali chuť na gumu se slivovicí
   ,  to spíš nějaký myši dostali chuť na gumu se slivovicí  
Když jsi zmínil zvýšení oktanového čísla,tak vám taky přidám jednu vlastní zkušenost(prosím ti co mají katalyzátor,at to nedělají!!!!!!!!)Postavil jsem od základu kadetta 2.0 16V sériový výkon 150HP. Začalo to komplet odstrojením,vyvařením,rozšířením,snížením 17" kolama atd. Samo že jsem zvyšoval i výkon,takže na přední nápravu 4 pístkové brzdy,jiná ramena,Koni podvozek atd. Výkon po převrtání na 2.2,vyleštění,přehrání sw a výměně vaček,ojnic,pístů,klika a všeho sériového,včetně výfukového potrubí a svodů se zastavil na 193HP změřených na brzdě. N 98 dobrá věc,ale pořád to nějak nebylo ono. S výkonem už hýbat moc nešlo,tak mě napdlo,respektive jsem se dočetl co dělali mazáci při závodech na rallye za soci. Na 10l N 98,1 l toluenu. A výsledek se dostavil. Bez těch úprav,bych to tam ale nenalil,a jinak pro Conpeta,ten motor co máme my,není z roku 1992,ale z roku 1985,jen s mírnými úpravami kvůli emisím a není to žádnej sráč,ale jeden z nejlepších benzinových motorů. Jinak jeho upravená verze je dnes 1.8 16V 104 Kw v Cruzovi a Opelech! A pokud na něm chceš najezdit víc než 200 000 km,tak tam tu sračku nelej.Serpico píše:...no nic líh žere to je fakt, stačí se podívat na závodní mercedes v TNM, už jsem o něm jednou tady psal, tehdy byla lihobenzínová směs z jiného důvodu viz. vyšší octanové číslo, má doslova sežrané palivové potrubí a to prosím je kovové, třeba má conpet odolnější gumu, ostatně originál gumové zboží z Koreje je kvalitní. Navíc úpravci včetně továrních na to reagují také mění gumové hadice.
Mějte se fajn
 Vyjde to nastejno nebo dráž a ještě se musí míchat , na to se můžu vyprdnout . Teď mě motor tahá docela pěkně , průměrnou spotřebu N95 mám 8.91 L na 100 s klimou imervere  když ji auto zapne. Je to zajímavý jak ji sám zapíná za deště
 Vyjde to nastejno nebo dráž a ještě se musí míchat , na to se můžu vyprdnout . Teď mě motor tahá docela pěkně , průměrnou spotřebu N95 mám 8.91 L na 100 s klimou imervere  když ji auto zapne. Je to zajímavý jak ji sám zapíná za deště  
A proč si ji nevypneš? To tlačítko off,ji vypíná.conpet píše:Péťo už delší dobu neleju protože při současných cenách se to nevyplatíVyjde to nastejno nebo dráž a ještě se musí míchat , na to se můžu vyprdnout . Teď mě motor tahá docela pěkně , průměrnou spotřebu N95 mám 8.91 L na 100 s klimou imervere když ji auto zapne. Je to zajímavý jak ji sám zapíná za deště
 
   
   
   
  