Stránka 5 z 7
					
				
				Napsal: pon črc 25, 2005 13:21
				od eMKa Slovensko
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 25, 2005 13:22
				od eMKa Slovensko
				Reverend píše:To: eMKa - Lanos HB 8V
az to bola otazka tak ano, je to 1,5 8V pekny zeleny ako trava  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon črc 25, 2005 14:09
				od Návštěvník
				Zdar kucii, hele a pri tom zaslepovani toho EGR ventilu se zaslepuje zaroven s tou zaslepkou pod ventilem i ta privodni hadicka k EGRu?
Predem dekuji mnohokrate za odpovedi a asi o vikendu ten potvor ventil zaslepim. Jo a mam si take kupovat pod nej nove tesneni???
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 25, 2005 15:30
				od Topol
				Anonymous píše:Zdar kucii, hele a pri tom zaslepovani toho EGR ventilu se zaslepuje zaroven s tou zaslepkou pod ventilem i ta privodni hadicka k EGRu?
Predem dekuji mnohokrate za odpovedi a asi o vikendu ten potvor ventil zaslepim. Jo a mam si take kupovat pod nej nove tesneni???
Pěkný den! 
 
 
Koukám,že jsi ve škole nedával pozor! 
 
 
Daewoo začínal s Oplem tak kdyby ses podíval zpátky na stránky tak myslím,že je to nejlíp uvedeno na 
www.kadett.cz/technika/egr.htm líp
ti to po imternetu asi nikdo nevysvětlí. 
 
 
Já to zatím udělat nemůžu ale až bude po záruce tak to zkusím taky! 
 
 
Ať nám jezdí! 

 
			
					
				
				Napsal: úte črc 26, 2005 10:14
				od vado
				Topol píše:
Daewoo začínal s Oplem tak kdyby ses podíval zpátky na stránky tak myslím,že je to nejlíp uvedeno na 
www.kadett.cz/technika/egr.htm líp
ti to po imternetu asi nikdo nevysvětlí. 
 
 
 
No, na tej stranke je to popisane celkom dobre, akurat je zabudnute na jednu vyhodu. Pokusim sa to popisat.
Tym, ze sa do valca dostane aj cast spalenin, tak sa tam dosatne menej cerstvej zmesi. Teda pri tom istom otvoreni skrtiacej klapky ma motor nizsi vykon, ako keby sa spaleniny neprimiesavali. Na opatovne dosiahnutie toho isteho vykonu je nutne viac otvorit skrtiacu klapku, teda "pridat plyn", aby sa do valca dostalo potrebne mnozstvo cerstvej zmesi.
Je zname, ze dost vela z vykonu motora sa straca tym, ze vzduch sa do valcov musi nasavat cez privretu skrtiacu klapku. Cim je klapka viac otvorena, tym su mensie straty vykonu sposobene odporom nasavania.
Zhrniem:
Ak su do zmesi primiesavane spaliny, tak na dosiahnutie daneho vykonu musi byt klapka viac otvorena, aby sa tam dostalo potrebne mnozstvo zmesi => mensie straty pri nasavani - paradoxne sa teda primiesavanim spalin pre dany vykon zmensuje spotreba oproti motoru bez primiesavania spalin.
Uff, dufam ze sa to da pochopit z toho mojho popisu, nemam to z vlastnej hlavy, cital som to v nejakom papierovom casopise (tusim Mot alebo Auto...cosi).
 
			
					
				
				Napsal: stř črc 27, 2005 12:22
				od Návštěvník
				Tym chces teda povedat, ze ked to zaslepim - tak budem mat vyssiu spotrebu???
A prosim ta - o kolko to tak moze vychadzat ta vyssia spotroska?
Dikes.
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 27, 2005 17:49
				od Akri
				Anonymous píše:Tym chces teda povedat, ze ked to zaslepim - tak budem mat vyssiu spotrebu???
A prosim ta - o kolko to tak moze vychadzat ta vyssia spotroska?
Dikes.
ty si pripad  

 
			
					
				
				Napsal: stř črc 27, 2005 18:40
				od Topol
				Pěkný sluný horký den! 
 
 
Nebudu komentovat ale když chceš výkon tak to musíš nakrmit! 
 
 
Jsem kluk z vesnice staří sedláci říkali"Dej krávě do držky a ona ti dá do dížky!" 

  Nejsem strojař ani inženýr ale podle mě splodiny nemají v sání co dělat! 

 Nebudu to přirovnávat k lidem ale když jsme u dobytku
tak mě to připomělo jak se bulici krmili slepičím trusem s pilinama! 

 /v slepičím trusu totiž zůstává nestrávených 50%
bílkovin ! 
 
 
Promiňte mi to odbočení a přirovnání.Ať si to každý přebere podle sebe. 
 
 
Ať nám jezdí a nezlobí! 

 
			
					
				
				Napsal: stř črc 27, 2005 20:48
				od Akri
				
 LoooooL
 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 07:26
				od Návštěvník
				No - co uz somnou - nie som technik a moc sa v tom nevyznam a tak teda len fusujem, a fusujem velmi rad! Kedze moje vzdelanie je humanitne zamerane - tak sa potrebujem niekolkonasobne uistit ako na to a co vsetko z toho vyplyva:)))
Takze o kolko je teda ta spotreba vyssia??? 

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 09:09
				od vado
				Anonymous píše:No - co uz somnou - nie som technik a moc sa v tom nevyznam a tak teda len fusujem, a fusujem velmi rad! Kedze moje vzdelanie je humanitne zamerane - tak sa potrebujem niekolkonasobne uistit ako na to a co vsetko z toho vyplyva:)))
Takze o kolko je teda ta spotreba vyssia??? 

 
Chcel som to najst v tom casopise, ale uz som ho nenasiel. A z hlavy si to nepamatam, islo radovo o nejake percento. Ale moja hlava derava uz tuto informaciu neudrzala  

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 12:45
				od SkylineGTR
				Zdar chlapi, tak já se taky přidám s trochou do mlýna....mě to bere přebližně kolem 8 - 8,5. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 14:10
				od Návštěvník
				No, tak to by nebolo az tak omnoho! Mne to v priemere od tej doby co Lanika mam papka v priemere za poslednych 15 mesiacov 7,6 litra (a to som do toho zapocital aj tu brutus spotrebu cez zimu, kedy som mal medzi 11 a 12 litrami - pretoze som jazdil hlavne kratke trasy a mrazy boli veru silne) Inak pri dalekosiahlejsich trasach sa dostanem na 5,8 - 6,2.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 20:54
				od petrm
				Osobně bych hadičku zaslepil rovnou při Egru a těsnění sem taky neřešil dělal sem to na svém už dvakrát . Zaslepil sem ji kouskem izolační pásky nalepený na ten vstup do hříbku  

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 21, 2005 10:18
				od Blue Lanos
				...hosi ja vcera docapoval do plna mal som 196km a spotreba je krasnych 6,7litra/100km 

 Este keby ten benz bol lacnejsi 
