Napsal: pon srp 20, 2007 17:37
				
				Myslíš špatnej kus Nubiry, Octávky (2 ks) Fobie (4 ks)... ? Ne podle mně je samotnej princip ABS blbě. Auto má BRZDIT maximální možnou silou s ještě se otáčejícíma kolama. A to ABS NEDĚLÁ !
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
 
   Tzn. při použití ABS se na suché vozovce brzdná dráha lehce prodlouží, ale je umožněno i při relativně silném brzdění s vozidlem manévrovat (uhnout stromu atd.) Musíme si ale uvědomit, že jakýkoli manévr odlehčí nějaké to kolo a následně i ABS přestane na odlehčeném kole tolik brzdit. Proto se v případě manévrování s vozem brzdná dráha prodlužuje
   Tzn. při použití ABS se na suché vozovce brzdná dráha lehce prodlouží, ale je umožněno i při relativně silném brzdění s vozidlem manévrovat (uhnout stromu atd.) Musíme si ale uvědomit, že jakýkoli manévr odlehčí nějaké to kolo a následně i ABS přestane na odlehčeném kole tolik brzdit. Proto se v případě manévrování s vozem brzdná dráha prodlužuje  
   Velmi markantní je to na ledu, či ujetém sněhu v kombinaci s letníma gumama.  ABS maká jak o život a auto jede furt stejně (fuj je to hnusný zážitek) v tomle okamžiku si řidič říká, uměl bych to líp, určitě bych zastavil dřív, ale není to vždy pravda. Jen málokdo umí odhadnout přesnou hranici kdy ještě kola brzdí a odvalují se a kdy už ne.   Na ledu je brzná dráha a ABS delší zcela jednoznačně a to kvůli tzv. sněhovému klínu. Zablokovaná guma před sebou tlačí trochu sněhu a to vše smíchané s prachem zlepšuje brzdící schopnost kola které stojí - blokuje
   Velmi markantní je to na ledu, či ujetém sněhu v kombinaci s letníma gumama.  ABS maká jak o život a auto jede furt stejně (fuj je to hnusný zážitek) v tomle okamžiku si řidič říká, uměl bych to líp, určitě bych zastavil dřív, ale není to vždy pravda. Jen málokdo umí odhadnout přesnou hranici kdy ještě kola brzdí a odvalují se a kdy už ne.   Na ledu je brzná dráha a ABS delší zcela jednoznačně a to kvůli tzv. sněhovému klínu. Zablokovaná guma před sebou tlačí trochu sněhu a to vše smíchané s prachem zlepšuje brzdící schopnost kola které stojí - blokuje    
   Bohužel funkce ABS tento pomocný klín díky neustálému odvalování - otáčení pneu nevytváří a proto v tomto případě je ABS znatelně horší než zahamtnutí brzdy. Prostě platí jednoduché fyzikální zákony pro všechny pohybující předměty ať s ABS nebo bez něj.
  Bohužel funkce ABS tento pomocný klín díky neustálému odvalování - otáčení pneu nevytváří a proto v tomto případě je ABS znatelně horší než zahamtnutí brzdy. Prostě platí jednoduché fyzikální zákony pro všechny pohybující předměty ať s ABS nebo bez něj.    
   Pokud to někde přeženete nepomůže vám ani ABS ani ESP
  Pokud to někde přeženete nepomůže vám ani ABS ani ESP   
   snad jen pámbůh, který nechá strom narust o 2 metry vedle
   snad jen pámbůh, který nechá strom narust o 2 metry vedle  
   
  
