Stránka 4 z 5
					
				
				Napsal: ned črc 23, 2006 22:07
				od Robert
				Ondro, čep opravdu žádný šroub nedrží 

 Docent měl asi nejspíš na mysli šroub, který drží rameno v kastli 

 Nevěřím tomu, že by se povolil, protože zrovna mě k pouzdru přirezl - pak už se jen stane to, že to pouzdro se v tom silentbloku utrhne a pak to lítá v té gumě 

 (u mě navíc už vyšroubovat nešel 

 )
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 23, 2006 22:29
				od Ondras
				jj a pokud vím, tak ten šroub ani nejde ven bez demontáže podélníku mezi nosníkem, který drží rameno a předním příčníkem.
			 
			
					
				
				Napsal: ned črc 23, 2006 22:36
				od Robert
				Ondras píše:jj a pokud vím, tak ten šroub ani nejde ven bez demontáže podélníku mezi nosníkem, který drží rameno a předním příčníkem.
Přesně tak 

 
			
					
				
				Napsal: ned črc 23, 2006 23:08
				od Docent
				Ondras píše:Docent píše:..a to tak, že šroub, kterým je stažené pouzdro, byl povolený...
a co to? Moje ramena (původní ani nově koupená litá IR) neměla pouzdro čepu stažené žádným šroubem. Ani si nějak nedovedu představit, kde by ten šroub měl být...

 
Zkusím sem dát zítra obrázek, zatím, kdo máte knížku od Koppa - str. 96, rameno č. 9, na levé straně (viz Ondrasova fotka) je čep, zapadá do pouzdra, které je sevřeno lícovaným šroubem...
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 23, 2006 23:19
				od Ondras
				Docent píše:Zkusím sem dát zítra obrázek, zatím, kdo máte knížku od Koppa - str. 96, rameno č. 9, na levé straně (viz Ondrasova fotka) je čep, zapadá do pouzdra, které je sevřeno lícovaným šroubem...
Knihu mám a netuším o čem píšeš 

. Rameno jako takové žádný šroub, který by měl co do činění s kulovým čepem, neobsahuje. Poblíž ramene jsou 3 šroubované spoje: 1. spoj těhlice rameno, 2. spoj rameno stabík, 3. spoj rameno kastle.
Co se ti vlastně povolilo?
 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 00:11
				od Docent
				Rameno na tvým obrázku - na levý straně je čep, ten zapadá do protikusu (tuším "otočné těleso ložiska"). V tý knížce na str. 96 je to sestava nad pozicí 9.
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 07:22
				od Ondras
				Docent píše:Rameno na tvým obrázku - na levý straně je čep, ten zapadá do protikusu (tuším "otočné těleso ložiska"). V tý knížce na str. 96 je to sestava nad pozicí 9.
Ano, ale to není rameno, ale těhlice (hlava kola). Takže se povolil šroub na těhlici?
 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 08:08
				od Docent
				jj, pokud se tomu říká těhlice, tak na těhlici... Povolil se - no, nešlo s ním hnout ani na jednu stranu, takže se musel povolit někdy v dobách, kdy to ještě šlo, nebo spíš nebyl nikdy pořádně utaženej 

.
 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 09:38
				od Robert
				Je to zajišťovací šroub čepu v těhlici 

 Pochybuju, že by se povolil, spíš to ten šrotomechanik v tom servisu povolil, čep kousek povyskočil a už to magor nedal zpět a určitě ani nevěděl, co povoluje 

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 09:52
				od Olda
				Robert píše:Je to zajišťovací šroub čepu v těhlici 

 Pochybuju, že by se povolil, spíš to ten šrotomechanik v tom servisu povolil, čep kousek povyskočil a už to magor nedal zpět a určitě ani nevěděl, co povoluje 

 
Povolenim tehlice nastavujes odklon, ne?
Pokud ti delali geometrii tak to pravděpodobne  museli povolit, ale zapomenout na zivotne dulezity spoj muze jen KRETEN!
Pokud by jsi to měl zdokumentovany tak z něj muzes vysoudit pekny prachy 

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 10:29
				od Tomáš
				Tímhle šroubem se žádný odklon nenastavuje  

 , je to zajištění čepu ( jak by tam jinak držel ).
 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 21:03
				od Slavek
				[/quote]
Povolenim tehlice nastavujes odklon, ne?
Pokud ti delali geometrii tak to pravděpodobne  museli povolit, ale zapomenout na zivotne dulezity spoj muze jen KRETEN!
Pokud by jsi to měl zdokumentovany tak z něj muzes vysoudit pekny prachy 

[/quote]
geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech 

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 21:17
				od JRD McLAREN
				Slavek píše:geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech 

 
..
no a gde sa potom robi odklon na "skodovackej" naaprave ..?? 

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 24, 2006 22:59
				od Docent
				Tomáš píše:Tímhle šroubem se žádný odklon nenastavuje  

 , je to zajištění čepu ( jak by tam jinak držel ).
 
Jo, přesně tak, je to jenom zajištění. Jak byl trošku povolenej, tak měl ten čep vůli, a postupem času si vyviklal v protikusu díru, až vypadl úplně... Hlavně že mně auto vloni na jaře zdarma zkontrolovali v Opel servisu na Kladně a vloni na podzim přehazovali kola v Barumu, o tom seřízení geometrie den před upadnutím ani nemluvím  

 .
http://daewooclub.com/album_pic.php?pic_id=1395 
			
					
				
				Napsal: úte črc 25, 2006 14:55
				od Slavek
				JRD McLAREN píše:Slavek píše:geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech 

 
..
no a gde sa potom robi odklon na "skodovackej" naaprave ..?? 

 
no tak skodovky to je vyzblout nepovedenyho naznaku na auto jednoho ozraliho maniaka v hospode 
 
   
  
 , tam je to vsechno jiny 
