Stránka 4 z 5
					
				
				Napsal: pát led 20, 2006 20:05
				od Krtek
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát led 20, 2006 20:52
				od Vojta
				Asi mám kliku, ale nikdy jsem u žádnýho auta neměl se žárovkama problém. Používal jsem vždycky Teslácký H4. Až jedna série z Tesly Karlín byla vadná - dělali tam vietnamci a u celé série fungovala pouze dálková světla. Stačilo přeletovat patici a bylo po problému. To jsem však zjisti podstatně později, až to všechno prasklo. Tutlalo se to dost dlouho (za komančů se tutlalo všechno a furt).
			 
			
					
				
				Napsal: sob led 21, 2006 10:31
				od karstn
				
O předraženýh nahradnich dílech jsem nesal  

 ty mě taky děsně serou 

 
			
					
				Lacetti ziarovky
				Napsal: stř úno 22, 2006 08:41
				od Pazur
				treba pouzivat poriadne ziarovky je pravda ze Lacetti malo (chorobu) so ziarovkami ale ja som ju odstranil na prvy krat PHILIPS Premium a je po probleme popripade ak chces dat lepsie Vision plus a vybave. 

 
			
					
				
				Napsal: sob čer 16, 2007 17:14
				od Krtek
				Takže dneska jsem to doufam definitivně vyřešil. Stačilo zajít do škodofky a koupit odporový dráty, co dávaj ke světlum. Stojí to 112 kč za kus, takže 224 Kč. To je za cenu dražší "kvalitní" žárovky, která stejně za 2 měsíce praskne. Vypadá to takhle: (následuje pokus o vložení obrázku) 
 
 
 
			
					
				
				Napsal: sob čer 16, 2007 19:32
				od karstn
				Krtek píše:Takže dneska jsem to doufam definitivně vyřešil. Stačilo zajít do škodofky a koupit odporový dráty, co dávaj ke světlum. Stojí to 112 kč za kus, takže 224 Kč. To je za cenu dražší "kvalitní" žárovky, která stejně za 2 měsíce praskne. Vypadá to takhle: (následuje pokus o vložení obrázku) 
Ty draty mam mesic. jak sem je daval tak jedna zarovka se menila na novou druha byla stara (ta stara po tydnu chcipla). Uz sviti mesic a zatim klid a jeste se snazim zapinat svetla az po vyjezdu s parkoviste
 
			
					
				
				Napsal: sob čer 16, 2007 19:47
				od Krtek
				Parkuju a vycouváva samozřejmně od začátku na obrysovky. I na červený na semaforech vypínam potkávačky. Tak jsem zvědavej. Rekord na žárovku jsem měl 8 tis km, průměrně mi vydržely zatim kolem 5 tis km.
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 21:25
				od Ivoš
				Panejo, tak rekord na žárovku je u nás min. 95 000 km (nevím teď přesně kolik má Kombi najeto).....stále původní sada.... 

 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 21:30
				od Hanzy
				Zivotnost zarovek se udava v hodinach... 

 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 22:01
				od Ivoš
				Tak to zkusíme.....No auto máme asi 65 000 hodin, takže žárovky drží dejme tomu 20 000 hodin...
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 22:11
				od Hanzy
				Kdyz je neroznes tak ti na hodiny auto nekolikanasobne prezijou...na lepsich nebo solidnich je udana hodnota v hodinach zivotnosti ROZNUTYCH...
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 22:20
				od JRD McLAREN
				..Krtku fcul tie ziarovky urcite vydrzia..
..
on H7cky nevydrzia viac nez 12V..
a praskaju aj v Pasatoch, Oktavkach a pod..
..u nas f service tam chalani rovno fuknu sadu hentych kablov,
pokial "sa najde odvazlivec", co pride reklamovat ziarovku..
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 17, 2007 23:04
				od palikx
				no ja nevim ale me peu dobijel kolem 14,1 v a zarovky sem menil za 5 let cca 2 tak o cem to je?ze by to dobijeni 14,7?ktery ma kalos a lacetti a novejsi kary
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 18, 2007 16:21
				od dedo.miki
				To aj ja nemením tak často,ale niekto si žiarovku pri montáži dobre pochytá a potom sa čuduje ked odíde.Ved na niektorých vozoch je napätie až 14,9 a žiarovky svietia.Všetko je o kvalite a montáži.
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 18, 2007 21:11
				od palikx
				ale je pravda ze H7 odchazej na vsech autech hodne ale je to o dobijecim napeti.