Stránka 4 z 4
					
				
				Napsal: stř bře 16, 2005 20:13
				od kaso
				Rado dnes rano ked som startoval auto hned ma napadlo ci natocis to tvoje.Dufam ze si za vodou.Poriadne ju zabehni. 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 16, 2005 20:20
				od Radoslav Hološka
				Dakujem. A Tvoju si nastartoval? 

 Ide zatial O.K.,dufam ze v sobotu dojdem v pohode do BA na salon. Bolo to zrejme tym humusom v palivovom filtri. Ale po tolko malo km?
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 16, 2005 20:28
				od kaso
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 16, 2005 20:55
				od Radoslav Hološka
				A pred 6 mesiacmi mi vraj v servise menili aj brzdovu kvapalinu. Dnes som bol na STK a bod varu je iba 150 stupnov,vraj vydrzi este cca 2 mesiace a bude potrebne ju menit. Takze tomu prestavam rozumiet a uz nikde nehladam logiku...
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 16, 2005 21:55
				od kaso
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 17, 2005 16:45
				od Bady
				Ja tiez som raz isiel na STK s kvapalinou, ktora bola menena mesiac pred tym. Vysledok - 143st.C. Neskor som uz dal nejaku inu znacku, o tri mesiace som isiel na STK - 268st.C. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 17, 2005 17:22
				od Imi2
				Rado,
ak dáš v servise meniť  nejakú náplň (už to je nerozum) tak musíš čumieť osobne čo ti tam lejú.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 17, 2005 21:15
				od Radoslav Hološka
				Pravda,ale ked pracujem denne od 8 do 18 (cez vikendy som rad,ze oddychujem),nemam cas lezat pod autom v garazi ako ked som mal Moskvica,mal som 18 a bol bez prace. Preto jazdim do servisu. Verim im,aj ked to teraz nema logiku. Brzdovu kvapalinu mam Shell DOT3,ma ani nie rok a bod varu 150 stupnov. To je na rocnu kvapalinu dost zle.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 17, 2005 22:00
				od palikx
				Tak za 1-gratuluji že to byl jen fitr.
za2-ta brzdovka je docela smutný případ.My bohužel máme jen LED měřák a nevím přesne teplotu.Ale je pravda že je třeba 2 roky stara a je v pohodě.Tak asi by bylo dobré změnit značku kapaliny.