Stránka 4 z 6
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:07
				od goror
				Radmont píše:priklad ci auto na znizenych a pritvrdenych pruzinach a s novymi sportovymi tlmiacami + 15" diskami sa moze jazdnymi vlastnostami rovnat povedzme s Fordom focusom v serii (alebo hocijakym inym autom s dobrym podvozkom)
tak to je este lepsie ako ford focus 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:08
				od goror
				pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim  ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin  ale zadne sotva,ved su vedla pruzin
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:11
				od Habron
				goror píše:pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim  ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin  ale zadne sotva,ved su vedla pruzin
Určitě vliv mají, podle mě je celkem jedno, jestli jsou v pružinách, nebo ne, jsou uchycené na stejným kusu železa, ne?
Nesouvisí to jen s výškou, ale s celkovou charakteristikou tlumiče. Tvrdší tlumič = auto si méně sedne. (je to můj názor)
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:13
				od goror
				Habron píše:goror píše:pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim  ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin  ale zadne sotva,ved su vedla pruzin
Určitě vliv mají, podle mě je celkem jedno, jestli jsou v pružinách, nebo ne, jsou uchycené na stejným kusu železa, ne?
 
hej tak to mi vysvetli ako ti zadny tlmic ovplyvni vysku???
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:16
				od goror
				a co ma tvrdsi tlmic spolocne s vyskou???aj ked je tvrdsi tak  smerom hore a nie na stlacenie 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:22
				od Habron
				To je fakt, že je tvrdší směrem nahoru. Jsem nepsal, že jsem si tím jistý, jen že je to můj názor. Přiznávám, že to nemám nijak fyzikálně podložený, prostě je to jen taková intuice, potom, co jsem viděl jak se chová podvozek na Cupře.  
 
 
Nezkoušel jsem šest tlumičů a nezkoumal, jak se to s nimi chová.
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:25
				od goror
				tak ti nam tu tahas nejakeho sportaka 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:26
				od Habron
				A když si dáš na nexii podvozek, který se od toho sporťáka neliší, tak to musí fungovat nějak podobně, ne?
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:27
				od goror
				asi zavolam do weitecu aby mi to normalne zmerali a dam vam vediet ako je to s tou vyskou
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:28
				od goror
				Habron píše:A když si dáš na nexii podvozek, který se od toho sporťáka neliší, tak to musí fungovat nějak podobně, ne?
jasne ze to auto bude na ceste ako pribite 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:29
				od Habron
				To by bylo nejlepší 
 
A pak bych taky chtěl, aby mi někdo vysvětlil, proč mi to s pružinama, na kterých bylo napsáno -40mm sedlo o něco víc.
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:30
				od goror
				Habron píše:To by bylo nejlepší 
 
A pak bych taky chtěl, aby mi někdo vysvětlil, proč mi to s pružinama, na kterých bylo napsáno -40mm sedlo o něco víc.
 
a ake si kupil
som off line
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:32
				od Habron
				goror píše:
a ake si kupil
enzo, původně na Kadetta
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 15:10
				od Andy
				Radmont píše:priklad ci auto na znizenych a pritvrdenych pruzinach a s novymi sportovymi tlmiacami + 15" diskami sa moze jazdnymi vlastnostami rovnat povedzme s Fordom focusom v serii (alebo hocijakym inym autom s dobrym podvozkom)
na Focuse som jazdil len na kombiku a myslim ze teraz to moje espero sedi lepsie nez ten focus. A to mam este naprd gumy.
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 21:46
				od Ivan
				Díky, Andy, přesně tohle jsem potřeboval vědět. Ještě se rozmyslím, zda Weitec nebo Supersport.