Stránka 4 z 5
					
				prachy
				Napsal: pát srp 20, 2004 13:49
				od miv
				ja taktiez som nemal nejake financie... sice som sa vozil ale len vtedy ked som vozil pizzu 

  a to bolo na feliiiiici...  

 jednoducho vysokoskolak je chudobnejsi ako kostolna mys....
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 20, 2004 23:07
				od Damek
				Však ono mi auto aj všetky peniaze požere, ale keď sa chce, tak sa to dá
			 
			
					
				
				Napsal: sob srp 21, 2004 23:35
				od Radoslav Hološka
				Kolegovia a aku mate vlastne spotrebu motoroveho oleja na 1000 km? Dolievate ho pocas 10000 km? Ja jazdim od vymeny k vymene a nedolievam nic. Kolko tam vlejem,tolko vypustim. Samozrejme mililitre sa nerataju... Ale mam po generalke hlavy,ventilov,tesneni atd.
			 
			
					
				
				Napsal: sob srp 21, 2004 23:50
				od Radmont
				ja tiez nedolievam ani kvapku. pouzivam castrol txt 5w-40.
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 22, 2004 03:55
				od mustang
				Ja taktiez nedolievam a to mam najazdene cez 152000 km. Trocha som sa obaval, ze mi zacne olej unikat po tom co som pred 15000-20000 km presiel z mineralu na polosyntetiku, no bol som milo prekvapeny, ziadna zmena ...  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2004 08:33
				od Damek
				Tak isto nedolievam. Trocha ho unikne, ale len v rámci normy, takže netreba.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 23, 2004 20:02
				od Granko
				akurat som sa vratil z chorvatska, presiel som 1600 km (s novymi tesneniami) a tiez som nemusel dolievat. aky nezvyk  

 
			
					
				olej dolievanie
				Napsal: úte srp 24, 2004 08:08
				od miv
				ja tiez absolutne nedolievam. ako to tam dam az kym ho nevymenim. aj ked som teraz spozoroval ze mi cez sroub dole sem tam kvapka za tyzden odpadne. ale inak ziadna spotreba oleja.
			 
			
					
				
				Napsal: úte srp 24, 2004 10:00
				od Pepe
				Hmm, dolévám ....
tak 2 litry na 15 000 km, jezdím na polosyntetiku 15W-40, měním po 12 000 - 15 000 km.
Jenom je pravda, že zdvihátka ventilů jsem měl měnit už před 30 000 km  

 , ale zatím je to stále únosné, jenom po startu to běží trochu jako diesel, než se to ohřeje  
 
 
ale .......... 800 Kč za kus x 16 .............. Brrrrrrrrrrr
 
			
					
				
				Napsal: pát říj 01, 2004 20:12
				od Maros
				Spamatajte sa.Rozdiely v znackovych olejoch su minimalne a nemate sancu ich odhalit a ani nijaky kvazi macher zo servisu.Jednoducho tam nalejte znackovy plnosynteticky ! olej 5W40 -aj tak vam bude presakovat pod vikom vahadiel.(podmienkou by malo byt, ze bol pouzivany od zaciatku synteticky,inac vam bude rozpustat karbon ktory vznikol od minerálu)
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 20, 2004 17:07
				od Bady
				Ja by som sa chcel spytat, moja nexia ma najazdenych 51000 km, kupil som ju aj s mineralom Shell Helix 15W-40..Viem, ze tento mineral predchadzajuci majitel tam lial od 30000km. Aky tam bol predtym, to neviem. Chcem vsak prejst na polosyntetiku Shell Helix 10W-40. Zo zakaznickeho servisu Shell mi napisali mail, ze prechod z mineralu na polosyntetiku je bezproblemovy, nakolko mineral Shell obsahuje nejake prisady, ktore zabranuju znecistovaniu motora. Chcem vsak pocut  este vas nazor..
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 20, 2004 18:10
				od Dano
				Ja som tam prave nalial Shell Helix 10W-40. Pred tym tam bola plna syntetika, takze neni problem. Medzi tym som ho este preplachol s Turbom Plus lebo som mal tesnenie prasknute aby sa vymyl bordel. S tymi olejmi to zas netreba tak prezivat. Hlavne ho tam nenechaj 15 000. Radsej ho vylej po 5000 tisic ako mas machrovat, ze mas znackovy olej a mozes ho tam nechat do nemoty.
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 20, 2004 21:34
				od Kruger !!!
				Bady píše:Ja by som sa chcel spytat, moja nexia ma najazdenych 51000 km, kupil som ju aj s mineralom Shell Helix 15W-40..Viem, ze tento mineral predchadzajuci majitel tam lial od 30000km. Aky tam bol predtym, to neviem. Chcem vsak prejst na polosyntetiku Shell Helix 10W-40. Zo zakaznickeho servisu Shell mi napisali mail, ze prechod z mineralu na polosyntetiku je bezproblemovy, nakolko mineral Shell obsahuje nejake prisady, ktore zabranuju znecistovaniu motora. Chcem vsak pocut  este vas nazor..
 To je zajímavé, že někteří jezdíte na 15w - 40 když výrobce doporučuje 10W - 40, co myslíte ostatní, jaký to asi bude mít vliv, já osobně myslím, čím hustší a syntetičtější, tím lépe mazavý a kluzký. Jinak používám Castrol Magnatec 5W-40, dolévám olej  po 15 000 km
 
			
					
				
				Napsal: stř říj 20, 2004 21:55
				od richiprofi
				ja mam tiez 15w-40 valvoline...jedine chvala na ten olej  

 polosyntetika je stokrat lepsia, nez ten humus 10w od serie...a menit kazdych 10.000km a je po problemoch  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř říj 20, 2004 23:01
				od Bady
				Kruger !!! píše:Bady píše:Ja by som sa chcel spytat, moja nexia ma najazdenych 51000 km, kupil som ju aj s mineralom Shell Helix 15W-40..Viem, ze tento mineral predchadzajuci majitel tam lial od 30000km. Aky tam bol predtym, to neviem. Chcem vsak prejst na polosyntetiku Shell Helix 10W-40. Zo zakaznickeho servisu Shell mi napisali mail, ze prechod z mineralu na polosyntetiku je bezproblemovy, nakolko mineral Shell obsahuje nejake prisady, ktore zabranuju znecistovaniu motora. Chcem vsak pocut  este vas nazor..
 To je zajímavé, že někteří jezdíte na 15w - 40 když výrobce doporučuje 10W - 40, co myslíte ostatní, jaký to asi bude mít vliv, já osobně myslím, čím hustší a syntetičtější, tím lépe mazavý a kluzký. Jinak používám Castrol Magnatec 5W-40, dolévám olej  po 15 000 km
 
Ved preto chcem zmenit na polosyntetiku.. V navode sa pise, ze vyrobca odporuca: 5W-30, 10W, 15W-40