Napsal: stř srp 06, 2008 09:30
				
				A kde ty budíky budou? v A sloupku?
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
První varianta je na palubovce, ale tam to nevypadá dobře. Druhá varianta je schránka spolujezdce, kde by byly ty budíky natočené směrem ke mně a třetí, zatím nejpravděpodobnější, variantou je, že to dám místo mřížky ventilátorů nahoru do středového panelu. Uvidíme.Franta P. píše:A kde ty budíky budou? v A sloupku?




















haha jeto openězích a je vše v začátcíchmilosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba

to JRD: Vždycky se utěšuju, že moje 12 let staré auto důstojně soupeří s loňskými modely EVOJRD McLAREN píše:..ty a nezdechlo ti niekde cestou zopar koniiii...???
 Důvodem je kromě mé řidičské blbosti to, že jsem pouštěl do turba nízké tlaky - cca 6 PSI (0,4 baru), ačkoli jsem mohl více jak dvojnásobek (13 PSI). Bohužel jsem před sprintama neměl dostatek času to vyladit.
  Důvodem je kromě mé řidičské blbosti to, že jsem pouštěl do turba nízké tlaky - cca 6 PSI (0,4 baru), ačkoli jsem mohl více jak dvojnásobek (13 PSI). Bohužel jsem před sprintama neměl dostatek času to vyladit.
Miloši, je tuning a stylling. Nauč se konečně rozlišovat tyto dva pojmy!milosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba


bobe, ja to u Ivanovy kary myslel v globalu ne jen na tyto fotky. Uz jsem dost stary na to abych poznal tuning a styling, KTERY SE PISE S JEDNIM LSkylineGTR píše:Miloši, je tuning a stylling. Nauč se konečně rozlišovat tyto dva pojmy!milosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba
 
  
 coz je videt na aute nejvic ze i jede poradne uz tak neni videt tudiz ja kdyz se pripojim k diskuzi TUNING versus STYLING ze radeji rovnou koupit auto s radnym 6 hrnkem s turbem s 200KW a vsim delanym na tenhle vykon kdyz ten vykon chci a a jen to trosku ozdobit a mam hotovo a navic bez spousty zbytecne investovanych penez pokus - omyl
 coz je videt na aute nejvic ze i jede poradne uz tak neni videt tudiz ja kdyz se pripojim k diskuzi TUNING versus STYLING ze radeji rovnou koupit auto s radnym 6 hrnkem s turbem s 200KW a vsim delanym na tenhle vykon kdyz ten vykon chci a a jen to trosku ozdobit a mam hotovo a navic bez spousty zbytecne investovanych penez pokus - omyl  tod ale muj nazor
 tod ale muj nazor  a taky po jednom takovem z koncernu GM koukam
 a taky po jednom takovem z koncernu GM koukam 