Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 10:45
				od Tomáš
				Já na velkou motorku nemám . Jel jsem s tím jen párkrát a nikdo mě nestavěl , to jsem to testoval i bez plachet , když se to dělalo , ale mám pocit , že to byla právě benevolence , že stačí akorát na mašinu ( tenkrát), pokud máš na auto asi by to prošlo , zase kolik dneska vidíš Velorexů ...... ( máte někdo vůbec papíry na třístopé vozidlo ???)
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 10:56
				od Damek
				Na velorex treba vodičak skupiny B, ak si invalid, staćí aj A. To majú napísané v TP 

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 10:57
				od PavelZ
				Kamarad je pred lety restauroval a pomerne uspesne prodaval na zapad, takze sem se v te dobe tim chtel svezt a ptal jsem se na to a tehdy platilo, ze kdyz nemam ridicak na motorky (mam jen A do 50ccm), tak to ridit nemuzu.
Jo a podle vseho to melo 4 rychlosti.
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 11:28
				od Damek
				Predávať na západ 

  Na tom sa síce dá zarobiť, ale je to okrádanie už aj tak chudobného parku veteránov, čo tu máme.
Aby som Ťa vyviedol z omylu o tom vodičáku, tak toto je v tp od výroby a tak to platí bez diskusie
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1425 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 11:50
				od Tomáš
				No a je to jasný, akorát nevím jak s tím ten invalida jezdil , když to má 3 pedály , volant a tři páky ( řadící , tartovací , dynamospouštěcí.)
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 12:15
				od Damek
				za 600 korún ponúkali invalidnú úpravu 

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 13:25
				od PavelZ
				Tak to sem mel s tim ridicakem smulu 

, to sem to v klidu mohl zkusit.
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 13:27
				od Tomáš
				PavelZ píše:Tak to sem mel s tim ridicakem smulu 

, to sem to v klidu mohl zkusit.
 
Ty jsi invalida ? Co jsem tě párkrát viděl , tak mi to nepřišlo .....
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 14:02
				od PavelZ
				Nejsem invalida 

. Ale u nas mi tvrdili, ze pro rizeni musim mit A, ze B nestaci.
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 14:42
				od Tomáš
				B je snad víc než A , něco jiného je motorka jako taková , ale tohle má vlastnosti víc připomínající auto.
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 16:04
				od Damek
				B nie je viac ako A. To je niečo úplne iné. A čo sa týka jazdných vlastností, tak to nie je ani motorka, ani auto. To je proste velorex - zvláštna kategória 

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 16:40
				od Olda
				Jawa dnes vyrábí auta na ktere staci ridicak na motorku, "nejostrejsi" verze má obsah 500ccm a 15kw 
 http://www.jawa-auto.com/
 
http://www.jawa-auto.com/
Tzn. ze na hadraka bude rp.sk. A stacit taky 

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 11, 2006 16:53
				od Damek
				Na tie jawy treba B1, okrem tej najmenšej 

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 14, 2006 08:52
				od PavelZ
				Co jsem o tom cetl, tak tahle auta jsou docela popularni v Rakousku. Protoze jako u nas, i u nich na to nejmensi staci ridicak na "moped". A kdyz clovek prijde za prestupky o ridicak na auto, tak mu pry ten na moped zustane. Takze je to pak moznost, jak aspon necim jezdit. Navic pry neni velky problem, zrusit to omezeni rychlost na 45km/h a vykonu na 4kW.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 14, 2006 08:59
				od Damek
				V Rakúsku je ale odstránenie obmedzovača trestné 

  A cena tých mašiniek je brutálne veľká 
