Stránka 3 z 4
					
				Každý máme jiný názor
				Napsal: úte úno 13, 2007 09:27
				od Vazoun
				Každý máme svůj názor osobní a také se každému líbí něco jiného. Když se
mi něco líbí, dokážu pochválit - když ne , mlčím, protože nerad odrazuji.
Svýho Matize SE r.v.2002 mám originál tak jak byl v Koreji vyroben. Pouze
jsem jej vylepšil zadním kšiltíkem, na předních oknech jsou bezprůvanová
plexiskla kouřové barvy,palubka je doplněna o otáčkoměr a z jara bude mít
nová hliníková kola. Nic do nebe volající - nikomu nezávidím - nikoho také
ovšem od úprav / tuningových / neodrazuji! Je to každého věc, vkus, a také
hlavně na to musí mít finance 
 
  
 zdraví " Vazoun " 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 13:59
				od Rado77
				Takze tak - ja mam Matiza I SE rok 99, kupil som ho novy a zadny (po cesky) "ksilt" mal. Taktiez elektriku v oknach. Co sa tyka opierok hlavy, ktore sa tu preberali - mam taky pocit, ze ak ma Matiz delene zadne sedadla, opierky hlavy chybaju (co je zamerne, lebo delene zadne sedadlo je primarne na to, aby sa dala cast/alebo cele sklopit a dat do kufru daco vecsie).
			 
			
					
				Plním slib
				Napsal: stř bře 14, 2007 15:17
				od Vazoun
				http://thenuclearworldwar.com/usa.html 
 
Vážené kolegyně a kolegáčci - svého Matize jsem 12.března letošního roku
vybavil Alu koly zn. Borbet CF, které jsem od rodiny dostal pod stromeček.
Upevnění je klasickým způsobem novými maticemi z nichž jedna je kratší,
bezpečnostní. Ale moc se mi to nelíbí, ta  bezpečnostní matice je moc jako
zapuštěná což nevypadá hezky , nešlo by s tím něco udělat 
 
 
Kdo mi poradí  

 každá rada bude dobrá 

 zdraví " Vazoun " 

 až to nafotim vložim d
. [url=http://ukazto.com/?img=000_0041-4m41.jpg]
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 15:36
				od Jarda.
				Mám stejné disky + sadu bez. matic, uvažuji že všechny kol. matice zakrytuji plastovou záslepkou. Doufám že seženu plastové záslepky odpovídajícího průměru. Důvodem není přímo vzhled, ale praktičnost.
  Jarda-Loštice
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:16
				od Miso29
				Vizera to hezky hodi sa to 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:36
				od -peha-
				Hovorím že Vazounek je najvetší tunikár tady medzi nami

ale fakticky sluší tomu Maťulovi 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:39
				od mino
				Pozor na tie zelené ventilky. Mne ich nieaky haj..li ukradli aj ked som to mal dotiahnuté klučom. Po dvoch razoch som to vzdal a mám tam klasiku. Však je Matula hned iné auto s tými diskami? 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 20:34
				od dedo.miki
				Ešte by mohlo nafarbiť brzdič .Teraz by vinikol cez tie disky.

 
			
					
				Také na to dojde
				Napsal: čtv bře 15, 2007 06:36
				od Vazoun
				dedo.miki píše:Ešte by mohlo nafarbiť brzdič .Teraz by vinikol cez tie disky.

 
----------------------------
Časem také na to dojde a brzdiče budou zelené  

 čau " Vazoun  

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 08:40
				od Rado
				Pekne kolca  

 ..este by to chcelo fotku celeho auta v novych botickach 

 
			
					
				Porovnání fota
				Napsal: čtv bře 15, 2007 08:58
				od Vazoun
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 21:24
				od keszi
				Gratulujem Vazoune, naozaj pekný Matísek. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 21:36
				od -peha-
				Gratulácia najvetšému(nastaršiemu  

 )tunikárovi 

 ale fakt sedí tam jak sa u nás hovorý riť na šerbli čiže sou perfektnííííííí

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 21:55
				od dedo.miki
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát bře 16, 2007 05:41
				od Jarda.
				Rada pro Vazouna-včera jsem vyřešil kratší bez. matici na al. discích.
Stačí vyrobit krytku ze šroubu M12-stoupání 1,25. Na soustruhu upravit tvar hlavy šroubu dle ostatních matic. Po této úpravě šroub nakrátit na délku 15mm+ nátěr, a je to hotové. práce pro soustružníka 4x 5min.
Tato úprava jako další vyřeší problém s vyrovnáním váhy bez. matice s orig. maticí. Rozdíl vah těchto matic je dost velký.
Později zašlu foto.
Jarda-Loštice.