Stránka 3 z 16
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 12:09
				od JRD McLAREN
				alebo ..c20xe..??
..no nevjem nekjako sa do toho oznacenia tychto "oplov" moc nevyznamm..
..
ale 2litrov 16V co sa daju narvat do nexie ,,je dost ''..
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 12:22
				od Habron
				JRD McLAREN píše:ale 2litrov 16V co sa daju narvat do nexie ,,je dost ''..
A to je na tom to důležité, že? 

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 20:19
				od Peter S
				Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš... 
 
 
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom. 

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 20:34
				od Ivan
				Peter S píše:Ivan,
nikdy som nebol nejaký fanúšik tuningu, ale tá tvoja kára ja fakt dobrá. Nemusíš ľutovať ani tie prachy, čo si za to dal, lebo za takto nadupanú káru s vynikajúcim pomerom výkon / hmotnosť by si mohol dať aj oveľa viac...S týmto náradím musíš na ceste zničiť 95% áut ktoré u nás stretneš, to sa asi niektoré poslabšie BMW alebo Audiny dosť čudujú, keď ich na križovatke necháš... 
 
 
Len bacha aby si to neoprel o nejaký strom. 

 
Děkuju za pochvalu, pane kolego 
 
 
máš naprostou pravdu, na 400 metrech za sebou nechám například Fabii RS, Audi A6, Audi S8, BMW 325, Calibru, Celicu aj. 
Ale to auto je nebezpečná zbraň a je potřeba jezdit s rozmyslem a hlavně si na silnici pořád nedokazovat, "že na to mám". Někdy se tomu člověk ale samozřejmě neubrání, protože to by nechtěl 2litrový motor, ale vozil by se v Corse 1,2 

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 21:04
				od Peter S
				Koľko myslíš Ivan, že by Nexia zniesla koní? Tak 200 - 250 HP by mohol byť taký rozumný strop, bez extrémnych investícií. S tým by si sfúkol pri akcelerácii skoro všetko z cesty. Ale viac ako 200 - 220 km/h by si asi nemal skúšať.  
Takže čo teraz? Potrebuješ tam dostať viac vzduchu a paliva, prípadne lepšie palivo. Nejaké soft turbo alebo NOS by nebol zlý...
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 21:14
				od Kessler
				Já teda nejsem odborník na motory, ale řekl bych, že NOS zvlášť při častějším použití dokáže motor slušně vylágrovat...a turbo asi Ivan kvůli sprintům chtít nebude...
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 21:25
				od Ivan
				Petere, Kessler má pravdu - šlo by použít turbo, nebo ještě lépe použít celý motor 2litr s turbem (c20let), ale to nechci, protože bych jezdil sprinty v kategorii do 3500 ccm a tam je mimořádně silná konkurence. Použití NOS je taky možné, ale je to natolik finančně náročné a natolik to dá zabrat motoru, že použití vylučuji. Jak jsi se ptal na ten strop, tak je potřeba rozlišovat limity  u Nexie jako kontrukčně u auta a limity motoru c20xe. Konstrukční limity jsou u Nexie dle mého názoru někde právě kolem  180 koní a limity motoru jsou na přibližně 270 koních (to ovšem zůstane původní jen blok motoru a prázdná peněženka). 
Výkonostně bych chěl jít nahoru hlavně zakoupením těchto komponent od firmy Lexmaul:

 
a následným naladěním řidicí jednotky. Pak bych byl schopen dosáhnout "magických" 200 koní. Do samotné konstrukce motoru se mi popravdě moc zasahovat nechce, ale bude-li to potřeba kvůli sprintům, nebráním se otestovat ostrou vačku a jiné...
 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 21:35
				od Peter S
				NOS je len chuťovka, stačí že ho máš a raz za čas do toho kopneš. Minule som si všimol,  že taká malá fľaštička nie je až tak drahá...
Ak nechceš dať turbo, skús to nejako inak - napr. náporové sanie vylepšiť. No a potom už len dostať tam viac paliva -alebo dostať tam lepšie palivo. Úpravy motora sú náročné na prachy,to je fakt.
			 
			
					
				
				Napsal: sob kvě 27, 2006 19:45
				od JRD McLAREN
				..Ivane ..tak neake take zvody..pre 1.5DOHC maam zrovna nacrtnute na papiery..
..
..ale asi tam aj zostanu....
kedze dvojliter je v dohlade..
..BTW:.. seriovy c20xe ma nieco okolo 100kW..
..a po upravach sa da dostat na tych 120-130kW..
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 11:09
				od Ivan
				Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry 

 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 11:39
				od Snowmannn
				Ivan píše:Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry 

 
hod foto
 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 11:43
				od Ivan
				Snowmannn píše:Ivan píše:Tak mám, kolegové, v autě sedačky z Calibry 

 
hod foto
 
Až bude čas... 

 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 11:44
				od Ondras
				Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 11:59
				od Ivan
				Ondras píše:Ivane, v čem se liší ty výfukové svody? Jak jsem ti to obhlížel, tak mám dojem, že tam máš téměř totéž. 4-2-1 i délka paroží tak nějak odpovídá...
No, Ondro, popravdě, nevím. Možná mají jinej průměr, jinej tvar... nevím a neznám nikoho, kdo by je měl...
 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 31, 2006 02:31
				od Ivan
				Aktuality na mých stránkách 
www.nexia.emuni.cz