Stránka 3 z 4
					
				CHevrolet Captiva
				Napsal: sob čer 24, 2006 19:56
				od hladolef
				eMKa Slovensko píše:ceny
České ceny
Ceny nové Captivy jsou v přímém srovnání s konukrencí velmi příznivé. Základní model s přední poháněnou nápravou a s naftovým motorem o výkonu 88 kW (120 k) lze pořídit za 644 000 Kč. Benzínová verze o objemu 2,4 litru pak startuje na částce 760 000 Kč.
    * 2,0 D - 120 k 2WD, 5místná - od 644 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,0 D - 120 k 4WD, 5místná - od 738 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,0 D - 150 k 4WD, 5místná - od 768 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,0 D - 150 k 4WD, 7místná - od 785 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,0 D - 150 k 4WD, 7místná, automat - od 980 800 Kč ve výbavě medium LT
    * 2,4 - 142 k 2WD, 5místná - od 760 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,4 - 142 k 4WD, 7místná - od 809 000 Kč ve výbavě LS
    * 2,4 - 142 k 4WD, 7místná, automat - od 959 800 Kč ve výbavě LT
    * 3,2 - 225 k 4WD, 7místná, automat - od 1 173 800 Kč ve výbavě LT
VIAC: 
http://www.autorevue.cz/Text/Ar.asp?ARI=8794 
Ty ceny jsou nejak premrstene vysoke.Vzdyt tu jde o 100 000kc rozdily.                                                                                                 
http://www.chevrolet.de/images/content/PL_Captiva.pdf 
			
					
				Re: CHevrolet Captiva
				Napsal: sob čer 24, 2006 19:58
				od mipo
				
Toto sa objavilo na fóre ACH Ostrava:
Dobrý den, 
na 
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=8794 byly zveřejněny ceny pro Captivu. Ovšem jsem v šoku z ceny u verze 3,2 V6 AT 7 míst LT od 1 173 800 Kč, když v SRN je tato verze prodávána včetně všech daní za 34.990 EUR (cca 1.000.000 Kč), ve Švýcarsku 49.900 CHF (cca 915.000 Kč). Tyto ceny v SRN i Švýcarsku jsou přitom za kompletně vybavenou Captivu (chybí snad jen navigace). Cena za kompletně vybavenou Captivu 2.0D a 3.2 V6 je v SRN i Švýcarsku stejná, ale dle zveřejněných cen na 
www.autorevue.cz je u nás rozdíl mezi těmito verzemi neuvěřitelných 200.000 Kč. Můžete mi prosím potvrdit tuto zveřejněnou cenu pro verzi 3.2 V6 AT 7 míst LT event. uvést věci na pravou míru. Budete v případě takto nesmyslně nasazené ceny oficiálním importérem provádět svůj vlastní dovoz? Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
 
			
					
				
				Napsal: ned čer 25, 2006 10:52
				od Krtek
				no hlavně sockolet za mega je fakt moooooc
			 
			
					
				
				Napsal: pát črc 07, 2006 12:43
				od Krtek
				Já tenhle tejden pročet pár časopisů, kde novináři testovali Captivu.... Nejlepší bylo jak někde psali, že nelíp umí svuj papírovej výkon schovávat v6 motor.... od 2.4i nikdo nic nečeká a nic nedostane, kdežto od V6 se už nějaká dynamika očekává a neni... ideální je nafťák ale ještě se u nás neprodává ale tam je alespoň rozumná spotřeba. Takže shrnuto: buďto nejede a žere nebo nejede a moc nežere... to jsou vyhlídky. Každej motor má jiný odpružení.
Zase hezká navoněná bída. doufam, že SantaFee je i 7 místný až budu o něšem takovym uvažovat.
			 
			
					
				Chevrolet Captiva - první jízdní dojmy
				Napsal: čtv črc 20, 2006 10:57
				od PavelZ
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 20, 2006 12:37
				od Kiko
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 20, 2006 14:11
				od PavelZ
				Nejen pro Opel. Pokud si to dobre pamatuju, tak Captiva se bude prodavat pod znackama Chevrolet, Opel, Saab, Saturn a Vauxhall.
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 04, 2006 08:41
				od Kiko
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 20, 2006 20:49
				od Mirek
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 23, 2006 23:17
				od anicka.balounova
				Už jsem na 98% rozhodnuta jít do tohoto auta.
Od auto dobrovolný.
bohužel s dostupností to je naštíru, teprve se sem začínají dovážet.
budu mít 4x4 LS verzi s předělávkou na N1 + metalíza + nějaký další věci.
ale nejsem si jistá, jestli mne prodejce nebalamutí s mlhovkama.
prej tam není dotažená elektrika k těm záslepkám ve verzi LS. 
V LT už mlhovky jsou.
Dál bych tam chtěla hodit 18" kola místo 17".
alarm + ultrazvuk. parkovací asistent, zatím nevím kolik ten bude stát.
navigačka se do něj ještě vůbec nedělá ale mám svou v PDA+GPS.
odkládacího prostoru je tam spousta, fakt krásný auto.
jinak verze N1 neumožnuje 7míst což mi tak nevadí.
EPS v základu potěší i asisten sjíždění z kopce a asistent proti překlopení vozidla.
Manuální klimatizace v LS není ani tempomat. Apropo nevíte jestli v LT je adaptivní nebo normální tempomat? jsem nikde nenašla.
bohužel jsem nenarazila na žádný pořádný recenze z nějakýho tripu.
na zkušební projížďky jdu až za týden, páč tu ještě moc 4x4 v rep. není.
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 23, 2006 23:21
				od anicka.balounova
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 24, 2006 16:55
				od Krtek
				nechci nikoho zrazovat, obzvlášť ženskou ne. Ale z vlastní zkušennosti bych daewrooleta koupil minimálně po novym roce. Pořídit hned první kousek u nás může bejt asi jako u mně (rozdíly ve výbavě, napůl nedodělný auto, kvalita zpracování úplně jiná než auta půl roku potom....) a je to nadosmrti na krku  

 
			
					
				
				Napsal: stř pro 27, 2006 02:42
				od anicka.balounova
				Mám ji!!!!! 
Tak pokud ji někdo máte, a chcete si vyměňovat dojmy tak pište na 
anicka.balounova@seznam.cz 
			
					
				
				Napsal: stř pro 27, 2006 07:36
				od Cross
				Aničko, gratulace. 
Přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod.
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 27, 2006 08:07
				od -peha-