Stránka 3 z 11
					
				
				Napsal: pon pro 05, 2005 21:24
				od Docent
				Robert píše:Tak já už fakt nevím  

 Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen  

 
Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km  

 ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla  

 ?
 
			
					
				
				Napsal: pon pro 05, 2005 21:25
				od Robert
				Docent píše:Robert píše:Tak já už fakt nevím  

 Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen  

 
Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km  

 ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla  

 ?
 
NE ! To fakt není fór, počítal jsem to vždycky od plné do plné a najednou mi to takhle vychází už víc jak měsíc  

 
			
					
				
				Napsal: pon pro 05, 2005 21:36
				od Docent
				Tak to je zajímavý, mně naopak Matýzek s klesající venkovní teplotou žere víc  

 ,
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 06, 2005 06:06
				od zabijec
				Docent píše:Tak to je zajímavý, mně naopak Matýzek s klesající venkovní teplotou žere víc  

 ,
 
Jestli kluci namají matesa určenýho někam na sibiř, že by byl naladěněj na nižší teploty  
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 06, 2005 15:56
				od Robert
				Dělejte si prdel z plastelíny, ne ze mě  

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 08:48
				od DannyFloyd
				Měl bych dvě věci.
1. Když se snažím jezdit usporně, tak třeba při dojezdech na křižovatce, když z dálky vidím že tam je červená, zařadím pětku a nechám to dojet "jak jen to jde". To samé při jízdě z kopce. Pětka a přibržďuji, při prudším kopci zařadím takový stupeň, abych brzdil motorem a auto nezrychlovalo (správné zásady pro jízdu z kopce) 
 
Kamarád, který má Felinu mi ale tvrdí, že při takových situacích, když chce ušetřit, vyřadí a jede na neutrál (samozřejmě s vyjímkou prudkého a dlouhého sjezdu). Podle jeho názoru má pak nižší spotřebu.
Já si myslím, že řídící jednotka je naprogramovaná tak, aby při 5-tém stupni a nízkých otáčkách mělo auto minimální spotřebu, rozhodně menší než kdybych jel na neutrál. 
Kdo má pravdu???  
2. I přes pokročilé počítačové vzdělání sem asi v poslední době "debil" a nemohl jsem najít žádné podrobnosti o srazu na Moravě (jen předběžný termín poslední víkend v dubnu). Můžete mi někdo napsat odkaz kde to najdu??? 
Díky,
Danny 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 08:57
				od Habron
				Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
A údaje o srazu na Moravě najdeš v sekci Srazy: Daewoo / Chevrolet ZRAZ NA MORAVE
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 09:40
				od Robert
				Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
 
 Naprosto přesně  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 09:43
				od Habron
				Robert píše:Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
 
 Naprosto přesně  
 
  
 
To znamená, že jdeme na pívo???  
 
  
  Ale já nemůžu, já jsem v práci  

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 10:03
				od Vojta
				Je to jednoznačně pravda, ověřené i v praxi. S dřívějšími vozy s karburátorem jsem jezdil tak, že jsem před křižovatkami a v táhlých klesáních vyřazoval a nechal dojíždět. U firemní fóbie jsem to dělal taky tak, až mi to předvedli na fóbii s palubákem, že na neutrál je spotřeba vyšší. U Matýska se spotřeba snížila cca o 0,4 l/100km. Ale dalo mi to práci si zvyknout.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 10:28
				od Robert
				Habron píše:Robert píše:Habron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
 
 Naprosto přesně  
 
  
 
To znamená, že jdeme na pívo???  
 
  
  Ale já nemůžu, já jsem v práci  

 
Tak jelikož jsme oba z Brna, tak můžem 

 ..po práci 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 18:35
				od V.Brousek
				já bych šel také na  

 ,ale mám do do Brna moc dalekóóóóóóóó
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 20:21
				od Habron
				Pane Brousku, přijedeme za Váma 

.
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 20:29
				od V.Brousek
				Habron píše:Pane Brousku, přijedeme za Váma 

.
 
to by Vám těch pár piv,co by jsme případně vypili přišlo hodně draho.Já tak tři kousky a jdu domů. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 26, 2006 20:41
				od Habron
				Tak to já taky moc nevydržím  

  Už to není co bývalo, a můj šéf mě varoval, že další zlom nastane v 36  
