Stránka 3 z 6
					
				
				Napsal: čtv črc 21, 2005 06:38
				od Mareman
				Akri píše:Ano me ty kabely pomohly, jen nejsem nadsenej z toho, ze se vam nelibi tesla blatna kluci sevisovy 

 ale davat origo za 2 tisice to nebudu 

 
Dneska už by mohly bejt kabely na počtě........tak sem zvědav  

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 21, 2005 07:09
				od šemík
				Já tam dal ty Tesla kabely a jsem spokojenej. Za ty peníze to jede nádherně.  

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 21, 2005 19:10
				od Akri
				šemík píše:Já tam dal ty Tesla kabely a jsem spokojenej. Za ty peníze to jede nádherně.  

 
Semiku, mne to s nima taky jede super a po cukani ani pamatky, studeny to startuje v sekunde 

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 21, 2005 22:34
				od Mareman
				Akri píše:šemík píše:Já tam dal ty Tesla kabely a jsem spokojenej. Za ty peníze to jede nádherně.  

 
Semiku, mne to s nima taky jede super a po cukani ani pamatky, studeny to startuje v sekunde 

 
Já to už snad zejtra prověřím jestli nekecáte........a běda vám  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 21, 2005 23:49
				od Akri
				Mareman píše:Akri píše:šemík píše:Já tam dal ty Tesla kabely a jsem spokojenej. Za ty peníze to jede nádherně.  

 
Semiku, mne to s nima taky jede super a po cukani ani pamatky, studeny to startuje v sekunde 

 
Já to už snad zejtra prověřím jestli nekecáte........a běda vám  
 
  
 
Jestli to nepujde tobe, tak vez, ze je chyba mezi sedadlem a padalama 

 
			
					
				
				Napsal: pát črc 22, 2005 06:34
				od Mareman
				Akri píše:Mareman píše:Akri píše:
Semiku, mne to s nima taky jede super a po cukani ani pamatky, studeny to startuje v sekunde 

 
Já to už snad zejtra prověřím jestli nekecáte........a běda vám  
 
  
 
Jestli to nepujde tobe, tak vez, ze je chyba mezi sedadlem a padalama 

 
Kdyby to tak bylo, tak by to tobě ani nejezdilo......jen by ti to celou cestu cukalo  

 
			
					
				
				Napsal: pát črc 22, 2005 17:31
				od Akri
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát črc 22, 2005 22:10
				od Mareman
				
O tom se tobě může leda zdát  

 
			
					
				
				Napsal: pát črc 22, 2005 22:21
				od Akri
				Mareman píše:
O tom se tobě může leda zdát  

 
to jo, tak u nas nejezdi ani holky v autoskole 

 
			
					
				
				Napsal: pát črc 22, 2005 22:25
				od Mareman
				Akri píše:Mareman píše:
O tom se tobě může leda zdát  

 
to jo, tak u nas nejezdi ani holky v autoskole 

 
To ty nemůžeš posoudit když máš nabouraný auto a nezatáčí ti volant......to se to kecá když ti to jezdí jenom rovně  

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 25, 2005 14:36
				od Návštěvník
				Zdarec panove, mohli bychom se vratiti k tematu prosim? Mam takovy dotazecek k odbornikum: Co se tyce toho zaslepovani EGR-ventilu - ma se po zaslepeni tech tesneni pod ventilem zaroven zaslepit i ta hadicka ktera k nemu vede nekde z motoru???
Dekuji za odpovedi.
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 26, 2005 07:57
				od Dalibor
				Zdravim Lanosaky. Mam taky kratky dotaz: jak zjistim, ze je EGR ventil spatny, aneb ze prestal spravne fungovat?
Dikes za odpoved.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 20:35
				od petrm
				Hadička se má zaslepit když ji zkusíš jakoby udělat podtlak a ona nejde je tam díra měl bys to normálně natáhnout a držet (pusou za tu hadičku ) . Jiank špatný Egr se moc poznat nedá jedině zkouška jestli po zaslepení přestane cukání které je při klidné jízdě na konstantní otáčky a málo plynu . Prti kabelům z tesly máme jediné v drtivé většině když nám přijede auto na prohlídku a má je tak při odpojení se většinou minimálně jeden utrhne a pak se musí spravovat to u originálů se to stává až když jsou starší kdežto u tesláckejch i když jsou nedávno nový  

 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 28, 2005 20:37
				od petrm
				Jo a ještě sem si uvědomil dřív byly v každým druhým autě co k nám přijelo a dneska už je to zase rarita když je tam někdo má  

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 05, 2005 21:35
				od Mareman
				Předevčírem jsem se projel v Lanosu eMKasova a Blueova kamaráda Petera a oproti mýmu autu, který pocukává při puštění plynu a při dalším položení nohy na plyn v menších otáčkách, mu to cuká i když má pod 2000 otáček dvojku pod plynem. Mě to po zaslepení EGRu jede plynule i když mám 1500 otáček - ale nohu na plynu. Toť můj postřeh co se týče vlivu špatného EGRu na jízdu  
 
  