Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pon dub 12, 2004 10:40
				od Granko
				no to jo, ale spotrebu mas vyssiu, aj ked sa zahreje. napr. na dlhsie trate...
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 12, 2004 10:45
				od Peca
				Hmm to mas pravdu....ale nic lepsiho me nenapada...
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 13, 2004 19:16
				od petrm
				Jo spotřeba skutečně roste protože jednak je motor více ochlazován (neustále bežící ventilátor topení ,výrazně chladnější vzduch okolo motoru a chladiče studený nasávaný vzduch ),jednak čidla teplot motoru v důsledku hlásí že je chladno a tak je motor nucen pro dosažení správné teploty dodávat více paliva které jej ohřeje an správnou teplotu při spalování  

 .Tepelné odstínění sání je o něčem jiném tam je využíváno z fyziky všem jistě známého zákona o teplotní roztažnosti látek.Studený vzduch má menší objem a tak se ho nasaje do motoru více a kyslík podporuje hoření a tím dochází k lepšímu spálení směsy a tím i vyššímu výkonu stejně jako když požijete Nos to je taky jen o podchlazení nasávaného vzduchu jinak nic a nebo chladič turba u dieselů při stlačování turbem je vzduch zahříván a tím by došlo ke ztrátě výhody přeplňování tak je již stlačený vzduch opět ochlazen aby se ho do motoru dostalo co nejvíce 

 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 07:06
				od Petr II
				Nevíte někdo jestli se dá přes internet sehnat filtr K&N i jinde než RIEGGER, tam zvedli cenu z 2088Kč na 2330Kč - vůbec mě nepotěšili   

 !!!!
To už se dá sehnat GREEN za 1500Kč - trochu rozdíl
A nebo v okolí Zlína  

 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 07:10
				od Peca
				No a nebo Eufab za 900,-
Vypada stejne jako KN a moc velky rozdil v nich nebude..krom ceny...
			 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 07:21
				od milosh
				I kdyz jsem fanousek KN  

 tak bych doporucil ten eufab neznackovy filtr, kterych maj dost druhu zde. A jde to objednat samozrejme i pres web  
 http://www.tuning-centrum.cz
 
http://www.tuning-centrum.cz
No jinak pokud chces vlozku, ber ten green, oni jsou v podstate vsechny stejny - ale jen K&N vydrzi 1 000 000 mil  

 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 18:29
				od Petr II
				No a kolik vydrží ten Green ?
			 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 19:46
				od Peca
				500 000 km
			 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 20:15
				od milosh
				zivotnost greenu nebo KN je urcite vyssi nez zivotnost auta  

 
			
					
				
				Napsal: pát dub 16, 2004 21:14
				od Marek
				Já sem namontoval ten eufab. Mám ho zatím jen krátce. Jinak osobně si myslím, že za spotřebu může spíše těžká noha než filtr, protože po montáži filtru sem se přistihl jak na to daleko víc šlapu 

  hlavně kvůli tomu zvuku, protože takovou změnu sem ani nečekal 

  Spotřebu změřím zase až pojedu někam dál např. na dovolenou, protože jinak jezdím spíše po městě a netankuju do plna.
 
			
					
				
				Napsal: sob dub 17, 2004 04:11
				od Petr II
				>> milosh
Tak to mi bude stačit  

 
			
					
				
				Napsal: úte říj 05, 2004 07:56
				od milosh