Stránka 3 z 7
					
				
				Napsal: stř pro 22, 2004 06:56
				od palladin
				Inak espero ma dost velky chladic na 1,5 motor ,takze stiha v pohode. Ja som menil pred mesiacom termostat a rucicka je vzdy tesne za prvym dielikom pracovnej teploty (tie dieliky co su spojene ciarov). Predtym bola pred nim, maximalne  na nom a auto mi zralo o 1 a 1,5l viac.
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 22, 2004 21:12
				od palladin
				Este jeden postreh: vcera mi vymenili vodnu pumpu a som si vsimol ze termostat pekne drzi (rucicka teplota sa ani nepohne aj ked idem 120 ) a aj daleko lepsie kuri. Predtym to nebolo zle,ale je to rozdiel...  

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 02, 2005 16:35
				od tulo
				No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 02, 2005 17:39
				od Olda
				petrm píše:No tak to bych asi zešílel já mám do práce 7,5 kilometru a než tam dojedu tak topení maximálně ve dvou třetinách stahuju na míň jelikož když ho nestáhnu vylezu z auta jak ze sauny úplně rudý tváře . Lidi co to máte za auta já fakt denně jezdím v několika autech a ty všechny topí dobře a nikdo si nestěžuje a kdo si stěžuje tak má špatnej termostat  

 
právě že jak to topí tobě po 8-mi min., tak mě po 15-ti a 20km v pedálech 

  termostat starý 5 měs(na91stupnu), lepší to asi nebude, je těžké se dostat k radiátoru, že bych ho vyndal a něčím prolil...?
 
			
					
				
				Napsal: stř lis 02, 2005 22:18
				od peter NR
				tulo píše:No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!
Neviem presne ako to je na espere, ale na R5ke som mal v najvyššom bode chladiacej sústavy odvzduš. ventil - bolo ho treba povoliť, až kým z neho nešla voda - potom kúril jak besný... neviem či ti to pomôže 

 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 03, 2005 10:09
				od RoSta
				Tulo, taký problém mám aj ja, už ROK a nikto mi neporadil  
 
 
ale, keď využijem logické myslenie, tak ak Ti (nám) to kúrilo pred tým a nemanipuloval si s tým viečkom, tak vo viečku to nebude...
Espero má vraj samoodvzdušnenie, len neviem koľko km treba najazdiť  
 
   
   
 
Ja som najazdil "iba" 20 000 km a nič  
 
 
Ale zase logicky, ak by to bolo zavzdušnené, už by sa to prejavilo aj inak...
A radiátor nieje v najvyššom bode...
A preto si myslím, že (aspoň v mojom prípade) sa zapchal (pripchal) radiátor  
 
 
Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej???  
 
   
  
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???
 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 03, 2005 21:38
				od peter NR
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv lis 03, 2005 21:48
				od RoSta
				
			 
			
					
				kurenie
				Napsal: úte lis 08, 2005 08:43
				od tulo
				Tak borci uz to mam na poriadku. Netreba vobec jazdit stovky km. Treba ho len pekne odstavit a dat mu riadne na p..u. Nastartoval som, dal motor na pracovnu teplotu, dal dole viecko z nadrzky [pozor pali] a riadne podupal na plyn kym sa to neodvzdusnilo. Bolo to sprevadzane straslivym zabublanim a spliechanim nemrzky ale uz mam hyc. Vela stastia.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 08, 2005 17:58
				od RoSta
				
  to som robil hneď a nič...
ale môžem to skúsiť ešte raz...  

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 08, 2005 20:38
				od palikx
				nevim kluci jak je to mozne.ale me se to teda jeste nestalo.odvzdusnuje se to samo a nemusi se ani povolovat vicko .staci uplne ohrat az sepne ventilator nebo tesne pred tim (hlavne musi být teply chladic)a pak drzet v otackach motor (staci chvilku)jestlize funguje vodni pumpa musi se to odvzdusnit.pak se necha vychladnout a eventuelne dolije chlad kapalina.
Tak hodne zdaru
			 
			
					
				Teplo / zima v autě...
				Napsal: pát lis 18, 2005 10:38
				od j.verny
				Tak nám jde zima a mě začínaj problémy...
Do teď ,mi auto topilo myslím dobře. Poslední dobou (tak týden) se mi zdá, že se něco děje.
Studené auto, nastartuju a jedu. Po nějaké době ručička teploměru vyleze asi do jedné třetiny (tak to bylo vždy) a hned na to klesá dolu. Nakonec spadne až dolu. Občas se meličko pohne (tak 1mm) nahoru a hned zase klesne.
Auto, ale topí. Vzduch sice není horký, ale topí...
Myslíte, že je to také termostat???
			 
			
					
				
				Napsal: pát lis 18, 2005 11:52
				od Blue Lanos
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát lis 18, 2005 11:52
				od RoSta
				Áno, sú to jednoznačné príznaky...
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 23:50
				od ppp
				Mne to po jednom predbiehani akosi prestalo kurit uplne. Takze som chytro nasiel najblizsie parkovisko (asi 5km) a tam som zistil, ze sa mi vytiahol natrubok (ten najtensi a expanzky a nemrzka mi vystriekala cely motorovy priestor. Takze hodinu som to nechal chladnut a rozmrazoval destilku z kufru, aby som zaplnil expanzku aspon trochu.
PO nastartovani bol problem z volnobehom, lebo asi nebolo zaplavene cisdlo teploty vody, ale nakoniec sa to odvzdusnilo samo po par km a uz to islo. Este som dolial aj nemrzku a okrem zaflakanej kapoty od G12 neostaly ziadne znaky problemu.