Stránka 3 z 6
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 08:29
				od Radmont
				tych -40mm je moc. Kludne by stacilo tak -15mm s tuhsou charakteristikou.
Velky omyl je ze -40 mm nie je vyska o ktoru klesne auto po vymene pruzin ale dlzka pruzin a auto sadne omnoho viac (ja som bol tiez v tom ze je to vyska).
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 09:37
				od Habron
				Radmont píše:tych -40mm je moc. Kludne by stacilo tak -15mm s tuhsou charakteristikou.
Velky omyl je ze -40 mm nie je vyska o ktoru klesne auto po vymene pruzin ale dlzka pruzin a auto sadne omnoho viac (ja som bol tiez v tom ze je to vyska).
Jenže já jsem nesehnal jiný pružiny. než -40, auto kleslo tak o 60mm, co jsem tak byl schopný odhadnout, zdálo se mi, že vepředu kleslo víc. V pátek už budu mít zase offroada. Naštěstí se mi podařilo snížené pružiny vrátit původnímu majiteli za skoro stejnou cenu, za jakou jsem to koupil.
 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 15:51
				od Ivan
				Kluci, to auto tedy neklesne o těch cca 40 mm, ale až o těch 60mm????? To už bych fakt neustál...  

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 16:03
				od Habron
				O 40mm jsou kratší pružiny, to auto klesne o něco víc, aspoň co je moje zkušenost. Chtělo by to pružiny tak -20mm, pak by to auto kleslo o nějakých 40mm.
Zkus si zvednout auto na zvedák, aby náprava visela úplně volně a změř si, jak je dlouhá pružina a pak to pusť dolů a odhadni, o kolik to kleslo. Vím, že se tam blbě leze, ale je možné vidět, že to kleslo ještě víc.
Originální pružiny jsou sice o dost měkkčí, než jsou ty snížené, ale i tak to klesne dost. Podívej se na Miloshovo foto, jak to snížil, tam je dobře vidět, že to kleslo o víc než o 40 mm, co měl Milosh pružiny, teda aspoň myslím, že měl -40mm.
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 20:05
				od milosh
				jj, ja mel -40, teda mam  
 
 
Ale stejne jak jsi psal tak i ty seriovy sednou, tak i ty snizeny taky, ale kdyz koupis poradny tlumice, je to OK, jen musis pak cucet, kam jedes, protoze uz nemusis zajet tam, kam predtim. Ale zase ten efekt  

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 21:02
				od Ivan
				Takže jestli to chápu dobře: pokud koupím jen kratší pružiny a použiji je se sériovýma tlumičema, tak mi auto klesne klidně i o těch 60 mm. Pokud ale použiji sadu tlumič+pružina -40 mm, tak to klesne jen o těch 40 mm. Je to tak?
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 21:09
				od milosh
				Ivane, mam pocit ze si to sedne u obou pripadu, ale to by se to pak prece nejmenovalo snizeni -40/60,/80 atd ne?
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 22, 2005 21:57
				od Ivan
				Nebyl bych si tím tak jistej, Miloši. Záleží přece i na tlumičích...
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 08:16
				od Andy
				tento weekend som daval novy podvozok na Espero. Pruziny Weitec -40/-40 a nove tuhsie tlmice Sachs. Oproti starym original pruzinam co tam boli tak zadok klesol tak o 1cm a predok asi o 3cm. Takze neviem co robite ked vam auta padnu namiesto 40 az o 60 mm 
 
 
Berte do uvahy to ze pruziny a tlmice co mate na aute uz maju neco za sebou a su uz utlacene.
Takze tych -40 je to oproti NOVYM seriovym pruzinam a nie oproti tym co mate na autach a maju zasebou desiatky kilometrov.
Jedine ze by bola NEXIA vynimka a fungovalo by to pri nej inak 
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 09:16
				od Habron
				Andy píše:tento weekend som daval novy podvozok na Espero. Pruziny Weitec -40/-40 a nove tuhsie tlmice Sachs. Oproti starym original pruzinam co tam boli tak zadok klesol tak o 1cm a predok asi o 3cm. Takze neviem co robite ked vam auta padnu namiesto 40 az o 60 mm 
 
 
Berte do uvahy to ze pruziny a tlmice co mate na aute uz maju neco za sebou a su uz utlacene.
Takze tych -40 je to oproti NOVYM seriovym pruzinam a nie oproti tym co mate na autach a maju zasebou desiatky kilometrov.
Jedine ze by bola NEXIA vynimka a fungovalo by to pri nej inak 
 
   
  
 
Tak ty moje originální pružiny nebyly moc opotřebované, pokud srovnám, jak auto sedělo s nimi a jak sedí teď s novými originálními. Věřil bych, že problém bude v tlumičích. Mám  sériové, i když nedávno měněné. Věřím tomu, že pokud bych tam dal tvrdší tlumiče, tak je to zase o něčem jiným. 
Ale se snížením se objevily problémy, nezajedu, kam jsem dřív zajel a kam občas potřebuju zajet, taže o snižování už nechci slyšet. Howgh.
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 11:14
				od Andy
				Habron píše:Andy píše:tento weekend som daval novy podvozok na Espero. Pruziny Weitec -40/-40 a nove tuhsie tlmice Sachs. Oproti starym original pruzinam co tam boli tak zadok klesol tak o 1cm a predok asi o 3cm. Takze neviem co robite ked vam auta padnu namiesto 40 az o 60 mm 
 
 
Berte do uvahy to ze pruziny a tlmice co mate na aute uz maju neco za sebou a su uz utlacene.
Takze tych -40 je to oproti NOVYM seriovym pruzinam a nie oproti tym co mate na autach a maju zasebou desiatky kilometrov.
Jedine ze by bola NEXIA vynimka a fungovalo by to pri nej inak 
 
   
  
 
Tak ty moje originální pružiny nebyly moc opotřebované, pokud srovnám, jak auto sedělo s nimi a jak sedí teď s novými originálními. Věřil bych, že problém bude v tlumičích. Mám  sériové, i když nedávno měněné. Věřím tomu, že pokud bych tam dal tvrdší tlumiče, tak je to zase o něčem jiným. 
Ale se snížením se objevily problémy, nezajedu, kam jsem dřív zajel a kam občas potřebuju zajet, taže o snižování už nechci slyšet. Howgh.
 
kup si offroad 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 11:28
				od Ivan
				Andy píše:tento weekend som daval novy podvozok na Espero. Pruziny Weitec -40/-40 a nove tuhsie tlmice Sachs. Oproti starym original pruzinam co tam boli tak zadok klesol tak o 1cm a predok asi o 3cm. Takze neviem co robite ked vam auta padnu namiesto 40 az o 60 mm 
 
 
Berte do uvahy to ze pruziny a tlmice co mate na aute uz maju neco za sebou a su uz utlacene.
Takze tych -40 je to oproti NOVYM seriovym pruzinam a nie oproti tym co mate na autach a maju zasebou desiatky kilometrov.
Jedine ze by bola NEXIA vynimka a fungovalo by to pri nej inak 
 
   
  
 
Andy, a jak jsi s pozvozkem Weitec spokojený? Moc by mě potěšilo, kdyby ses o tom rozepsal trošku víc, protože se taky chystám kupovat nový podvozek. Díky!!!!
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 11:39
				od Habron
				Andy píše:
kup si offroad 

 
Už jsem o tom uvažoval, ale to abych měl dvě auta, jedno normální a jedno na české cesty 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 12:58
				od Andy
				Ivan píše:Andy, a jak jsi s pozvozkem Weitec spokojený? Moc by mě potěšilo, kdyby ses o tom rozepsal trošku víc, protože se taky chystám kupovat nový podvozek. Díky!!!!
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=360
ja som zatial uplne spokojny. Auto straca na komforte ale jazdne vlastnosti sa vyrazne zlepsili!!! Auto sa v zatackach ovela menej naklana, prestalo "plavat" no proste je to tak ako som chcel 
 
 
Co konkretne by ta zaujimalo?
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 23, 2005 14:05
				od Radmont
				priklad ci auto na znizenych a pritvrdenych pruzinach a s novymi sportovymi tlmiacami + 15" diskami sa moze jazdnymi vlastnostami rovnat povedzme s Fordom focusom v serii (alebo hocijakym inym autom s dobrym podvozkom)