Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: stř říj 06, 2004 20:28
				od Akri
				Robert píše:Akri: A neni to nahodou zluto-zlata perletova metla? 
 
TO AUTO "ZLUTY" URCITE NENI  

 
Muzeme se podivat co se pise v originale, zitra to sem hodim, ja bych zase neslovickaril, rikej tomu jak chces, jen nezapomen ze je to perletova metaliza, kdyby si zapomnel, urcite to poznas na uctu z lakovny, rozdil tam zcela jiste bude, no a nemusi to byt ani znackovy servis, kdyz uz jste ho tu nakousli, pak si na me vzpomenes 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř říj 06, 2004 20:30
				od Robert
				Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva 

 
			
					
				
				Napsal: stř říj 06, 2004 21:11
				od Blue Lanos
				hosi vy ste volaky ostry 

 je to normalne ze kazdy si jezdi kam chce. ja napriklad chodim do znackoveho len pri vymene, kde sa toho vymiena viac a su to odbornejsie roboty ako len vymena oleja or brzdofky! Proste tomu garazmajistrovi tolik neverim 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř říj 06, 2004 21:16
				od Akri
				Robert píše:Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva 

 
No a takhle to budes mit stale, jen cim dal tim drazsi 

 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 07, 2004 09:03
				od PavelZ
				Robert píše:Jakub: No, v podstate se to da brat pausalne, protoze autorizovany servisy si uctujou "SKORO" vsude stejne...Samozrejme nemluvim o jinych servisech, tam se muze cena vyrazne lisit!!!
Ani to nemusi byt vsude pravda. Sam se si overil, ze konkretne na garancnich prohlidkach je mezi ruznymi autorizovanymi servisy az tretinovy rozdil (rozdil v tisicovkach). V cenach jinych oprav zatim nemuzu moc srovnavat, protoze zatim sem navstevoval servis v podstate jen kvuli garancni prohlidce nebo kvuli reklamaci, coz u obojiho musim do autorizovaneho.
 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 07, 2004 09:06
				od viki
				no ziram nad vymenou nazoru:)
na porovnani: chtela jsem menit svicky, brzdovku, olej v prevod...a jeste asi neco uz nevim, poslala jsem si mejla, at mi vykalkulujou cenu - prace +material - autoriz. servis a neautoriz. servis (oba v Praze) cena zhruba vysla na stejno...rozdil mozna 200. nakonec za pol. cenu mi to udelal servisak v mensim meste, kde jsem driv bydlela. ale myslim ze v praze, pokud nekdo opravdu nepadne na nejakyho dobryho mechanika...tak ty rozdily zas tak velky nejsou. co se tyce blatniku 8tis mi odhadli v autor. servisu a v neautor. serv. (asi ve trech) cena se pohybovala 6-8tis. takze je to velice sporny!! ale je to CISTE ma zkusenost, proto me nechytejte prosim za slovo, pokud ji ma nekdo z vas jinou 

 dekuji 

 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 07, 2004 09:19
				od PavelZ
				viki píše:no ziram nad vymenou nazoru:)
na porovnani: chtela jsem menit svicky, brzdovku, olej v prevod...a jeste asi neco uz nevim, poslala jsem si mejla, at mi vykalkulujou cenu - prace +material - autoriz. servis a neautoriz. servis (oba v Praze) cena zhruba vysla na stejno...rozdil mozna 200. nakonec za pol. cenu mi to udelal servisak v mensim meste, kde jsem driv bydlela. ale myslim ze v praze, pokud nekdo opravdu nepadne na nejakyho dobryho mechanika...tak ty rozdily zas tak velky nejsou. co se tyce blatniku 8tis mi odhadli v autor. servisu a v neautor. serv. (asi ve trech) cena se pohybovala 6-8tis. takze je to velice sporny!! ale je to CISTE ma zkusenost, proto me nechytejte prosim za slovo, pokud ji ma nekdo z vas jinou 

 dekuji 

 
Mam hodne podobne zkusenosti. Sem skoro porad v Praze, ale na servis jezdim do maleho mesta k rodicum, kde me autorizovany servis vyjde podstatne levneji 

.
 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 07, 2004 21:20
				od petrm
				No a víte proč stojí hodina práce ve značkovém servisu v praze víc než někde v menším městě a nebo ještě navíc neautorizovaný servis ?????? 
Tak za prvé nájem - většina pražských servisů nejen Daewoo je v nájmu a ten je v praze dost vysoký 
za druhé - platy zaměstnanců v Praze opět jedny z nejvyšších v ČR 
oproti tomu všechny tyto platby jsou na menším městě nižší 
neznačkový - neplatí za školení a za firemní barvy většinou i na první pohled je to mnohem horší zázemí  

 
			
					
				
				Napsal: pát říj 08, 2004 13:46
				od viki
				petrm píše:No a víte proč stojí hodina práce ve značkovém servisu v praze víc než někde v menším městě a nebo ještě navíc neautorizovaný servis ?????? 
Tak za prvé nájem - většina pražských servisů nejen Daewoo je v nájmu a ten je v praze dost vysoký 
za druhé - platy zaměstnanců v Praze opět jedny z nejvyšších v ČR 
oproti tomu všechny tyto platby jsou na menším městě nižší 
  

 
jiste , to chapu, je to tak...
 
			
					
				
				Napsal: stř led 12, 2005 19:29
				od Chip
				Mńo, mně se podařilo odrovnat LP blatník  

 a ještě trochu upravit přední dveře... 

  blatník na výměnu, dveře opravili, přelákli - srdce mi krvácelo když jsem platil 10.000,- spoluúčast - a necelejch 5000,- docvakla pojišťovna... Ale Matýsek je jako nový (nebo alespoň úměrně opotřebovaný)  

 ///Daewoo - pardon Chevrolet Autocentrum Dojáček Praha/// A čelní sklo 09/2003 s výměnou přišlo na 6.000,- Kč... někde tu jsem četl rozpravu na toto téma...
Chip
 
			
					
				
				Napsal: stř led 12, 2005 19:33
				od shaman
				Je s podivem, že se Korejci ještě nepoučili od Renaultu a nezačali montovat plastové blatníky. Je to naprosto úžasná věc (odzkoušeno!)
			 
			
					
				
				Napsal: sob bře 12, 2005 17:38
				od Akri
				Akri píše:Robert píše:Akri: uz vzpominam....kdyz mi v servisu spravovali bouranec, tak nejvetsi polozkou byla barva 

 
No a takhle to budes mit stale, jen cim dal tim drazsi 

 
Tak pratele, spatna zprava, lakovani bude cim dal tim drazsi, ne hned, ale uz se na to prechazi/pomalu a plynule/, ptate se na co? No nase dobra EU rozhodla, ze barvy na bazi rozpoustedel a podobne je mozne pouzivat do roku 2007, pote jedina moznost lakovat vodoureditelnymi laky, ono se to dela uz ted, ale ne tak casto, je to financneji i casove narocnejsi, jina technologie, no proste normalni clovek spotrebitel na tom zase bude bitej jak zito, ty ceny vodoureditelnych metaliz, jsou uplne jinde 

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 18:14
				od petrm
				Jak jinak velký bratr rozhodne 

  ale snad to je přeci jen trošku něco pro ekologii  

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 18:49
				od Akri
				No podle me to bude akorat zbytecny prechod na jinou technologii, jednou je to barva a je jedno cim se redi, myslis, ze muze byt barva ekologicka? je to jen takovy placnuti do vetru, ale to jsme zazili po vstupu do EU u jinych profesi taky............ 

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 18:56
				od petrm
				Já myslel hlavně právě ty ředidla  

 jelikož auto moc eko není jako celek ale slyšel sem že dnešní Diesely jsou v některých hodně znečištěných městech schopny vyfukovat čistčí vzduch než naávají  
 
  