Dělal jsem to téměř devět let u SantaFečka a to auto jsem prodal ze stejnýma "liťákama". Dělám to i s Cruzem a byl jsem na přezouvání upozorňen, že díky nízkému profilu (nejde o zničení o obrubníky atd.) sůl začne vnikat mezi gumu a kolo. Dojde k něčemu jako zpuchýřkovatění (koroze?) a kolo přestává těsnit - mluvíme-li o bezdušových pneu..........ladinek píše:no jsem zvědav co ti udělá sůl s liťákama
Nicméně si říkám, zničení kol po pěti, šesti letech, může být důvodem k nákupu pěknějších



 jinak bych to nepsal
 jinak bych to nepsal 
 Jo a prezúvanie som riešil na OPLÍKU no tie gumy po 3 rokoch púšťaly aj letné aj zimné lebo sa poškodil ten jemný krúžok okolo ráfku a pre to by som už nikdy neprezúval a aj keď mám velmi dobrá známosti v gumoservise tak čakať než ma prezujú to si moje dám na jeseň prevážiť a až nastane čas tak si je v garáži pekne sám prezujem
 Jo a prezúvanie som riešil na OPLÍKU no tie gumy po 3 rokoch púšťaly aj letné aj zimné lebo sa poškodil ten jemný krúžok okolo ráfku a pre to by som už nikdy neprezúval a aj keď mám velmi dobrá známosti v gumoservise tak čakať než ma prezujú to si moje dám na jeseň prevážiť a až nastane čas tak si je v garáži pekne sám prezujem  




 Ale nič mne to priradá zbytočné , ale ked mám pravdu povedať alebo lepšie napísať tak som to urobil tiež ale na letnom obutí . Folie s kritiek som dal dole vtedy ked som ich montoval na elektrony a elektrony na Avčo .
 Ale nič mne to priradá zbytočné , ale ked mám pravdu povedať alebo lepšie napísať tak som to urobil tiež ale na letnom obutí . Folie s kritiek som dal dole vtedy ked som ich montoval na elektrony a elektrony na Avčo . 
