Stránka 3 z 7
					
				
				Napsal: úte čer 06, 2006 22:36
				od djpsx
				Brainman píše:DREAM píše:OT: dyt to relatko prodavaj za 500 a bzucak je v zakladu pri rozsvecenych svetlech..
nejlepsi je se naucit ..vlezu ..nastartuju .. 2x otocim packou .. proste automaticky... [/OT]
 Stejne jako automaticke spousteni steracu.
 
To je pravda.
 
			
					
				
				Napsal: stř čer 07, 2006 17:35
				od Pavel Beneš
				Vy už si umíte sami utřít zadek, jo?  Tak to já ještě dělám komín.... 
 
   
   
   
 
Z5 k pružinám....Jeden z místa, kde bydlím má černou Wagi a má jí hooodně zvednutou jak vpředu, tak vzadu..+15 Alu a pod autem se dá skoro projít... 

 .... píšete tady tvrdší pružiny a nebo nástavce.... nebo něco pro převoz přívěsů... ale má někdo přímo místo, kde to koupit, nebo katalog. čísla? V manuálech jsem nic nenašel, že by byly náhrady pružin.. tak kdyby někdo napsal třeba kde je objednat, popř. cenu, nebo přímo odkaz... 
 
 
Myslím, že to hodně ztenčí počet příspěvků  tady v Topicu... jen na ty: Už nedrhnu.....  atd... čaj
 
			
					
				
				Napsal: stř čer 07, 2006 20:37
				od Mikewone
				Nevim jak to máte se zadkama ale mi už se to automaticky rozsvěcuje a stálo to dva relátka z ponku(pro neznalé pracovní stůl haha),jediné překvápko byl ten kus hliníku pod volantem máte to tam taky a eště drží vám to taky za jízdy na volnoběh 1100 ot a po zastavení 870 ot jsem z toho ping pong zajmalo mě spíš el schema všeobecně a plus nějaký uživetský manual pojistky a podob.no aco s těmě pružinama??? 

 
			
					
				
				Napsal: stř čer 07, 2006 22:14
				od Jenda
				volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 07:44
				od Tomáš
				Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
 To je kvůli klimě , servu atd. .....
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 08:26
				od Richard
				S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady 
 
A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel 
 
Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel 

 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 09:13
				od Brainman
				Tomáš píše:Jenda píše:volnoběžné otáčky mám také tak (1100/900)
 To je kvůli klimě , servu atd. .....
 
hlavne je to kvuli brzdam resp. podtlakovemu posilovaci
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 09:42
				od Tomáš
				no , dyk to říkám , je to to atd.....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 11:07
				od Brainman
				Tomáš píše:no , dyk to říkám , je to to atd.....
sorry , ja to atd necetl  
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 20:52
				od ppp
				Tie zvysene otacky su v poriadku to robi elektronika, neviem ci kvoli lahsiemu zaradeniu alebo pre istotu aby motor neskapal. Ked pojdete s vyradenou rychlostou dlhsie, tak ich elektronika posunie na normalne volnobezne t.j. asi 800. Inac obsac ich moze zdvihnut aj napriklad ak sa RJ zda ze mate male napatie, aspon v servisnom manuali na espero bolo take nieco spomenute.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 09, 2006 00:01
				od Mikewone
				Richard píše:S těma otáčkama, taky mě to zarazilo, že když jedu a vyřadím mám tam tak 1100, ptal jsem se kamaráda, a on mi řekl, ať to neřeším, že se to stává i u jinejch aut a projevuje se tak olej v převodovce, ta se točí od kol a přes olej (podobně jako u automatu) pomáhá motoru se točit a zřejmě si s tím řj. neví rady 
 
A Mikewone, hoď na forum jak si spáchal zapojení těch relátek(kde a na jakej kabel jsi to dal- barvy), na ponku bych taky nějaký to relátko našel 
 
Ale aby to nebylo OT dej to do technický sekce - automatický rozsvěcování světel 

 
Tak díky chlapi stěma otáčkama jste mě uklidnili a Richardovi v tech sekci skusím popsat to zapojení jen nevím jak se schématem počítač mám 8let ale internet 8dnítak nevím kam umístit nebo jak umstit obrázek tak ztím cus
              mikew
 
			
					
				Ještě k těm pružinám.
				Napsal: stř čer 14, 2006 21:44
				od Mikewone
				Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a  možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky
                                                   
                                         Lidi cus Mikew 

PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky
 
			
					
				Re: Ještě k těm pružinám.
				Napsal: čtv čer 15, 2006 12:45
				od Brainman
				Mikewone píše:Ještě k těm pružinám
Kontaktoval jsem kolegu dodavatele doplňků apravil že existujou takové gumové vložky dopružin aby byly tvrdší, dal jsem mu povel aby zjistil cenu a  možnosti objednání. Protože ten zadek je přece jen trochu nízko. Mimo jiné jsem ho hned stáhnul o modré diodové žárovky a hned jsem je nacpal do budíků a to je teda maras kam se hrabe VWPassat eště to chce červené ručičky až to nafotím a přjdu nato jak tak tu dodám fotky
                                                   
                                         Lidi cus Mikew 

PS nevíte kde bych viděl na nubi I vagon nějaké pěkné alu kola asi15ky
 
no uvidis. me ty zarovky vytekly 

 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 15, 2006 22:38
				od Mikewone
				jak vytekly doufám že nebudu muset rozebíat přístrojovku!!! 
ps: dnes jsem natočil až na potřetí --dvakrát točí lehce chytnout nechce začínám být nervní.nvím co tomuže být
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 16, 2006 09:24
				od Tomáš
				Kašlete na žárovičky , já chci ty podložky pod péra , kde jsou fotky , kdo to tu nasliboval ......... 
 
  