Stránka 2 z 6
					
				
				Napsal: stř čer 09, 2004 14:10
				od Peca
				no to si snad delaji prdel ne?
			 
			
					
				nexie nestartuje
				Napsal: stř čer 09, 2004 19:11
				od olin
				tak si fakt myslím,že to je ten spouštěč startéru, měl jse úplně stejný "příznaky"ale i kdyby to bylo něco jiného,tak  startér se dá prý vždy opravit,mě na tu opravu dali zruku 6měsíců a už to je 2roky v pohodě/pro informaci firma M.Vláčil Trutnov/
			 
			
					
				
				Napsal: stř čer 09, 2004 19:27
				od Ivan
				Zítra bych měl mít startér snad opravený. Pak se uvidí, jestli byl příčinou té závady. Technik mi říkal, že je to to nejpravděpodobnější, co to mohlo způsobovat. Až to bude, napíšu více, abyste věděli....
			 
			
					
				
				Napsal: stř čer 09, 2004 19:28
				od Peca
				Hmm OK OK...
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 14, 2004 17:18
				od Ivan
				Tak snad se zítra dočkám. Startér je opraven, jen ta cena za opravu není moc lidová - skoro 5000 Kč !!!!!
Ale hlavně, že to bude startovat !!!!
Přátelé, já už mám po autě úplné abstinenční příznaky....
			 
			
					
				nexie nestartuje
				Napsal: pon čer 14, 2004 22:16
				od olin
				tak si myslím,že 5000Kč za opravu startéru je dost,v autodíly Krč ba za to byl asi nový
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 15, 2004 17:03
				od Ivan
				Přátelé Nexii mám doma, prachy už vem čert, ALE:
když dělali servisní prohlídku, tak zjistili, že jsem byl s chladící kapalinou i olejem na doraz (kam se ztratil??? ) a ten zbytek, co vylili, že to byla hrůza (jakoby se nikdy neměnil)!!! Pak mám podezření na prasklé těsnění pod hlavou... zkrátka nadějné vyhlídky. Ale asi je to moje blbost, protože si neuvědomuju, že Nexia nejde točit jako Honda  
 
 
Nicméně můj studentský rozpočet je chudší o 10000 Kč a vyhlídkově asi i o další tisíce...
Jo, a technik si neodvážil do motoru nalít 5W-40, tak tam nalil 10W-40. Jen pro neznalé - můj motor má nyní najeto 45000 km.
 
			
					
				
				Napsal: úte čer 15, 2004 20:15
				od Radmont
				nexia naozaj nie je auto trvale vytacanie. je to auto na normalnu jazdu a kazdy extrem sa prejavi na penazkach prevadzkovatelov.  

 
			
					
				
				Napsal: úte čer 15, 2004 20:44
				od petrm
				No jestli máš opravdu tyhle kilometry tak ti měli propláchnout motor a pak by ti tam klidně mohli nalít plnou synt. jestli je tam jen málo oleje a vody a nedochází k úniku nebo k míchání kapalin do sebe tak to chvíli sleduj jinak je běžné že se olej a voda časem spotřebovávají a při tvém stylu jízdy se ani nedivím . Prostě to důkladně kontroluj a pak teprve se hroz nad opravou  

 
			
					
				
				Napsal: úte čer 15, 2004 21:05
				od Ivan
				OK, Petře, budu to sledovat  ...
A fakt mám najeto tolik, kolik píšu. Dnešní důkaz:

 
			
					
				
				Napsal: stř čer 16, 2004 21:27
				od Radoslav Hološka
				No vidis Ivan a ja jazdim uplne normalne a praskla mi hlava valcov. Lenze Ty mas 48 tis km a ja 108 tis takze si mozno trosku konecne uvedomis nezmyselnost sprintovania za kazdu cenu! Ale co sa stalo,uz sa neodstane. Auto je stroj a ma pravo sa pokazit.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 18, 2004 13:50
				od Granko
				fischer peter píše:Granko a co tomu nakoniec bolo
neviem, odpojili jeden okruh imobilizera (starter), aj ked podla mna zbytocne, lebo mi to umrelo za jazdy a nieco poriesili so spinackou. ale podla mna aj tak nevedeli, preco to nechodilo a zacalo chodit.
 
			
					
				
				Napsal: ned čer 20, 2004 16:28
				od petrm
				Granko to se občas stává  

 
			
					
				Spinacia skrinka
				Napsal: úte čer 22, 2004 10:38
				od Komar
				tak tuto som menil 2x pocas 117 000km 

 velmi chulostive na kable a sviecky, nedoporucujem experimentovat. Funguje to najlepsie s original sviecami NKG. a Kable tiez origos.
 
			
					
				
				Napsal: úte čer 22, 2004 13:25
				od Radmont
				tie original kable nie su nic moc