Re: Čistenie EGR ventilu u 1,2
Napsal: čtv říj 08, 2009 08:25
				
				Acha, takže zaslepit či ne?? sou nake problemy když je zaslepen??
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/

koukám, že už máš zaslepený EGR docela dlouho. Jsi spokojený? Co Check, svítil ti ještě někdy?KakosWRC píše:nie nie ze horsie..preveze lepsie len aby zbytocne nemal spotrebu ked cuca naprazdno 12Voltov ne ventilov:D:D....je tam citit inokedy na jednej nasej ceste tu dlhise trvalo pokial isiel 190 teraz to bolo podstatne skorej takze nieco tam asi bude pravdy vtom zaslepeni..
 ....etse co sa tyka 1.2 treba si dat pozor kde sa zaslepi...malo by sa to od bloku motora hned pred drziak egeru lebo ja som to zaslepil na vystupe egeru a motor sa ochaldzuje a ohrieva a nevydrzaala ten tlak a vyrazilo mi tesnenie co je od bloku motora na eger...tak sa vymenilo tesnenie a zaslepil som to na bloku a je uz pokoj na veky vekov amen...
 ....etse co sa tyka 1.2 treba si dat pozor kde sa zaslepi...malo by sa to od bloku motora hned pred drziak egeru lebo ja som to zaslepil na vystupe egeru a motor sa ochaldzuje a ohrieva a nevydrzaala ten tlak a vyrazilo mi tesnenie co je od bloku motora na eger...tak sa vymenilo tesnenie a zaslepil som to na bloku a je uz pokoj na veky vekov amen...  ...este spomeniem popri reci veduci ma sharana 1.9tdi a svietil mu check a spotrebu mal nehorazne velku okolo 10-12 litrov co jazdieval max 8.5 pricina bola odisiel mu eger ventil a zostal v otvorenej polohe cize neustale pustal splodiny naspat do sania...nevymenil ho len zaslepil a cuduj sa svete uz jazdi nie na 8 8.5 ale zajazdil aj 7 co sa mu predtym casto nestalo...
 ...este spomeniem popri reci veduci ma sharana 1.9tdi a svietil mu check a spotrebu mal nehorazne velku okolo 10-12 litrov co jazdieval max 8.5 pricina bola odisiel mu eger ventil a zostal v otvorenej polohe cize neustale pustal splodiny naspat do sania...nevymenil ho len zaslepil a cuduj sa svete uz jazdi nie na 8 8.5 ale zajazdil aj 7 co sa mu predtym casto nestalo...
 
 
Doplním, při zapalování se check rozsvítí, po nastartování zhasne. EGR jsem zaslepil a auto se chová stejně. Jen mám dotaz, není zapotřebí po zpětném nasazení egeru ho ještě nějak utěsnit? Mám pocit, že tam mám občas průvan a víc už to utáhnout nejde. Díkyjiriknet píše:Zdar,
mám kalose 1,2 53kw z rv. 2004 a na autě se zatím nic neměnilo. Má naběhaný téměř 50tkm. Je možné, že egr stále běhá a nebo mi nefunguje check kontrolka? Dík za názory
to original plieskove tesnenie malokedy sadne do roviny...treba si vziat klingerit vyrezat pozadovany tvar a ten ti prievan vyriesi....jiriknet píše:Doplním, při zapalování se check rozsvítí, po nastartování zhasne. EGR jsem zaslepil a auto se chová stejně. Jen mám dotaz, není zapotřebí po zpětném nasazení egeru ho ještě nějak utěsnit? Mám pocit, že tam mám občas průvan a víc už to utáhnout nejde. Díkyjiriknet píše:Zdar,
mám kalose 1,2 53kw z rv. 2004 a na autě se zatím nic neměnilo. Má naběhaný téměř 50tkm. Je možné, že egr stále běhá a nebo mi nefunguje check kontrolka? Dík za názory

Průvan vyřešen, ale že by se chod motoru změnil k lepšímu se říct nedá. Možná v určitých otáčkách víc táhne (ale pořád tah jak u trabiho), ale zato mi připadá běh motoru nepravidelný. V nižších otáčkách totálně bez výkonu, plně naložené auto má problémy při startu do mírného kopce po přeřazení na dvojku. Nechce prostě jet...KakosWRC píše:to original plieskove tesnenie malokedy sadne do roviny...treba si vziat klingerit vyrezat pozadovany tvar a ten ti prievan vyriesi....jiriknet píše:Doplním, při zapalování se check rozsvítí, po nastartování zhasne. EGR jsem zaslepil a auto se chová stejně. Jen mám dotaz, není zapotřebí po zpětném nasazení egeru ho ještě nějak utěsnit? Mám pocit, že tam mám občas průvan a víc už to utáhnout nejde. Díkyjiriknet píše:Zdar,
mám kalose 1,2 53kw z rv. 2004 a na autě se zatím nic neměnilo. Má naběhaný téměř 50tkm. Je možné, že egr stále běhá a nebo mi nefunguje check kontrolka? Dík za názory