Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: sob dub 17, 2004 13:47
				od Peca
				no musi se spravne nakalibrovat..
			 
			
					
				
				Napsal: sob dub 17, 2004 14:06
				od Ondras
				Tak, tak, kalibrace je nutné. Palubák bere 2 signály - ze vstřikovače (počet a délku vstřiků) a z tachometru (rychlost auta a ujetá vzdálenost). Kalibrace rychlosti a vzdálenosti probihá tak, že se přepne do kalibračního modu, ujedeš třeba 10km a pak mu naťukáš, že jsi ujel 10km. Během kalibrace se načítají impulsy a pak je palubák schopen si to přepočíst. Obdoba je to se vstřikovačem. Přepne se na kalibraci, vezme se plná nádrž, vyjezdí se a při dalším tankování se naťuká kolik se bralo. Pak stačí zadat kapacitu nádrže a vždy při tankování do plna o tom palubák informovat. Toť vše.
			 
			
					
				
				Napsal: sob dub 17, 2004 17:34
				od Peca
				Diky za upresneni 

 
			
					
				
				Napsal: ned dub 18, 2004 22:40
				od Petr II
				Teď tomu rozumím, díky  
 
   
 
A teď, kdo ho dokáže sehnat  

 
			
					
				
				Napsal: pon dub 19, 2004 01:05
				od Ivan
				Já bych to taky bral všemi deseti!!!