Napsal: čtv črc 22, 2004 08:43
				
				Ja som sa nikdy na spotrebu lanosa nestazoval (s vynimkou ked bol novy) ale vzdy sa stazujem ako pise Radmont na cenu benzinu   
   
  
			 
   
  
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
 
   
  
 ale V-power racing aj daco stoji...mlask, ale ide to o dooost lepsie, hlavne nad 4000rpm...a pri rovnakej jazde s klasika V-power...ma racing nizsiu spotrebu asi o 3-4dl/100km...
 ale V-power racing aj daco stoji...mlask, ale ide to o dooost lepsie, hlavne nad 4000rpm...a pri rovnakej jazde s klasika V-power...ma racing nizsiu spotrebu asi o 3-4dl/100km...to mam este 3/4 nadrzeIvan píše:Blue, neštvi mě!!
Já mám ujeto 150 km a půlka nádrže je v prdeli
 
   
   
  
 : při zrychlování sešlapovat pedál plynu na maximum
 : při zrychlování sešlapovat pedál plynu na maximum   
   a řadit jako obvykle nedržet ho nijak zbytečně ve vysokých otáčkách prý se tak dá ušetřit až 10% paliva a je to způsobeno tím že nedochází k odporu nasávaného vzduchu přes škrtící klapku a do motoru je tak přiváděna ideální směs
 a řadit jako obvykle nedržet ho nijak zbytečně ve vysokých otáčkách prý se tak dá ušetřit až 10% paliva a je to způsobeno tím že nedochází k odporu nasávaného vzduchu přes škrtící klapku a do motoru je tak přiváděna ideální směs  
eMKa Slovensko píše:to mam este 3/4 nadrzeIvan píše:Blue, neštvi mě!!
Já mám ujeto 150 km a půlka nádrže je v prdeli



Nic proti ale seš si jistej, že ten benzin opravdu tankuješ do nádrže??Ivan píše:Blue, neštvi mě!!
Já mám ujeto 150 km a půlka nádrže je v prdeli

niekde na VOXe v ich automagazine ukazovali uspornu jazdu a tiez tam hovorili zastupcovia opel a neviem este koho, ze treba jazdit v nizkych otackach , ze novym autam to neskodi.petrm píše:Pánové v jednom z čísel Auto tipu bylo desatero jak snížit spotřebu mimo běžné věci jako zahrádka a nevyřazovat z kopce atd. mě tam velmi překvapila jedna rada: při zrychlování sešlapovat pedál plynu na maximum

a řadit jako obvykle nedržet ho nijak zbytečně ve vysokých otáčkách prý se tak dá ušetřit až 10% paliva a je to způsobeno tím že nedochází k odporu nasávaného vzduchu přes škrtící klapku a do motoru je tak přiváděna ideální směs
Nieco na tom bude lebo v poslednej dobe sa mi zdalo akoby mi odcvalalo niekolko koni nevedno kamPavelZ píše:Mel by mit, jak na spotrebu tak i na vykon.
 
   Stale som eMKovi hovoril ze on to auto ma nejake zivsie ze sa mi to nezda a vcera ked som hodil toho remusa a potom co som videl co sa vsetko zo stareho vysypalo tak je jasne ze ten strateny vykon bol tam
  Stale som eMKovi hovoril ze on to auto ma nejake zivsie ze sa mi to nezda a vcera ked som hodil toho remusa a potom co som videl co sa vsetko zo stareho vysypalo tak je jasne ze ten strateny vykon bol tam  
  
 
   
   
  
 a spotrebu budes mat asi divoku.... Kup toho remusa a mas pokoj hluk ziadny a vykon to prida
 a spotrebu budes mat asi divoku.... Kup toho remusa a mas pokoj hluk ziadny a vykon to prida 
 kdyby byl tak to neřešim ale to by stál minimálně dvakrát tolik
 kdyby byl tak to neřešim ale to by stál minimálně dvakrát tolik 
 Takze tu neries ci je alebo neni z nerezu
  Takze tu neries ci je alebo neni z nerezu  
   A keby bol teda cely z nerezu myslis ze by si si ho pred dovolenou isiel kupit
 A keby bol teda cely z nerezu myslis ze by si si ho pred dovolenou isiel kupit 
 za měsíc až dva napíšu
  za měsíc až dva napíšu  