Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 11:01
				od Robert
				Rozvody mám původní a najeto cca 84.000 km... Po vizuální kontrole jsou naprostro ok 

 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 11:11
				od RoSta
				rozvodový remeň pred roztrhnutím nevykazuje žiadne vážnejšie optické vady, preto sa mení v predpísaných intervaloch...
			 
			
					
				Už je to opraveno
				Napsal: čtv pro 07, 2006 15:54
				od matiz0.8
				Tak jsem už z automobilové nemocnice doma. Měnili mi 
těsnění hlavy válců
tesnění výfuk. potrubí
gufero ventilu
řemen rozvodový
řemen alternátoru
svíčky
vahadlo ventilu
frezovani ventilu, broušení hlavy, tlakování
dohromady 5889 kč + 3000kč práce = 8889,-kč
Majitel ochotný, zavolal mi technika, který mi vysvětlil, o co šlo. Všechny poškozené/vyměné díly jsem dostal v krabici zpět. Seriozní jednání, klepu, snad se nic neposere a bude to jezdit. 
Jinak mi říkali, že se to ještě žádnému Matizovi nestalo. Prostě vada materiálů - odlepilo se vahadlo a bylo štěstí, že zapadlo tak šikovně, že nezničilo celou hlavu, ale jen to dělalo kravál.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 16:43
				od RoSta
				tak to si ešte dobre obišiel, šťastena stála pri Tebe
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 20:44
				od V.Brousek
				To Matíz 0,8:
co to je za slovo - odlepilo se vahadlo - nechápu - můžeš mi to upřesnit ?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 21:22
				od matiz0.8
				Jestli máš knížku Jak na to, tak na str. 51 je to na té fotografii to, co je přesně uprostřed. Jsou tři a zvedají ventily. Jednou částí se hýbou a druhou jsou pevně spojené s osou. Tak je tam ploška - spoj.  Ono to je ale speciální lepení a současně tepelné připečení - ten technik mi říkal odborný termín - už jsem to cizí slovo zapomněl. Tak v tom sváru se to odlepilo.
			 
			
					
				Re: Už je to opraveno
				Napsal: čtv pro 07, 2006 22:02
				od J.Bad
				matiz0.8 píše:Tak jsem už z automobilové nemocnice doma. Měnili mi 
těsnění hlavy válců
tesnění výfuk. potrubí
gufero ventilu
řemen rozvodový
řemen alternátoru
svíčky
vahadlo ventilu
frezovani ventilu, broušení hlavy, tlakování
dohromady 5889 kč + 3000kč práce = 8889,-kč
Majitel ochotný, zavolal mi technika, který mi vysvětlil, o co šlo. Všechny poškozené/vyměné díly jsem dostal v krabici zpět. Seriozní jednání, klepu, snad se nic neposere a bude to jezdit. 
Jinak mi říkali, že se to ještě žádnému Matizovi nestalo. Prostě vada materiálů - odlepilo se vahadlo a bylo štěstí, že zapadlo tak šikovně, že nezničilo celou hlavu, ale jen to dělalo kravál.
No sláva - to není zase tolik peněz jak to původně vypadalo a vcelku rychle spravené - tak snad teď zase chvilku něco vydrží.Hodně km bez problémů.. 

 
			
					
				hlava
				Napsal: pát pro 08, 2006 14:38
				od Serpico
				.....to Brousek to jsou věci " lepení " na vahadle, to jsme nezažili....no dneska se lepí například i různé rámy pro závodní motocykly....technologie jde dopředu....ale promiň já si s tebe opravdu nedělám srandu, já na to zírám taky...zaplať pánbůh já to na nexii nemám.....zajímal by mě názor našeho palikxe - petrma....
mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 08, 2006 15:26
				od Tomáš
				Vahadlo je snad odlitek a ta leštěná plocha je jeden kus , pokud je to lepené , Matiz jde do světa ...........  

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 08, 2006 16:11
				od matiz0.8
				Mám to doma - je tam vidět, že je tam zbytek lepidla, kousek stříbrný kov, někde zbytky žlutého lepidla. Vyfotil bych to, ale nevím, jak se tu dá vložit fotka.
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 08, 2006 17:41
				od V.Brousek
				To matíz 0,8 :
Knížku mám, ale nic jsem na obrázku neviděl a čuměl jsem na to jako puk a kebule mi to nebere, proč by nemělo být vahadlo jeden kus s přebroušenou styčnou plochou na vačku. Jakmile bude seřizovat ventily, omrknu to, co je to za novotu nějaké lepení. Škoda že nebude obrázek tvého vahadla.
To Serpico:
občas fakt čumím - ta za našich mladých let nebylo. Že jde vývoj dopředu mílovými kroky je ale dobře. Jsem rád že jsem se toho dožil ( mobilní technologie, internet,počítače) - třeba ještě pamatuji, že se sklápěla fůra uhlí hřebenovým zvedákem ručně  a to bylo tenkrát něco.
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 08, 2006 19:29
				od matiz0.8
				Omlouvám se, vyjádřil jsem se nepřesně. Na té str. 51:  první od nás je ta část vahadla, kde je šroubek , pak střed/osa,  No a v té části, co je vzadu, jak jde jakoby jazýček dolů - to by šlo vidět - ledaže by to fotili z opačné strany - tak tam se nějaká část vahadla odlepila.
			 
			
					
				vahadlo
				Napsal: ned pro 10, 2006 10:18
				od Serpico
				....pokud je vahadlo lepené - tak je tam důvod technologie výroby, snadnější opracování - a hlavně, když s tím přijdou tak to maj odzkoušený - zas až tak bych to nezatracoval....chtělo by to vyjádření palikxe a petrma....
...to Brousek uváděný "hřebenový" zvedák, sklápěč - to byl geniální vynález známý to používal upravené pro rovnání karoserií - tímto mi srovnal volhu, náraz zezadu - perfektně a ještě vyvařil - při rovnání se utrhla část podlahy...
....jinak vše jde kupředu a to je dobře - ECU - elektronické zapalování, řízení vstřiku...motory jsou výkonnější a úspornější...ostatní technologie mobil, internet, kabel televize atd.....jen lidi se nezbavují negativních projevů, jako by někteří jedinci duševně zaostávali...
mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: ned pro 10, 2006 12:04
				od RoSta
				dôvodov, prečo to zlepili bolo asi viac, ale hlavne si myslím, že finančný to rozlúskol...
a na obhajobu, asi to drží lepšie, ako keby to zvarili, to by asi neriskli a tiež technológia lepenia je zdĺhavejšia a náročnejšia na stabilizovanie výrobného procesu takejto náročnej súčiastky, ako zváranie...
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 15, 2006 01:09
				od Badger
				Robert píše:Rozvody mám původní a najeto cca 84.000 km... Po vizuální kontrole jsou naprostro ok 

 
Já jsem měnil rozvody až kolem 100tis. km a v poho...  
