Stránka 2 z 8
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 22:34
				od PETER CERHIT
				URCITE BY SOM SI NA SERIOVOM KALOSE TOTO NEDOVOLIL. KAZDY KTO MA KALOSA VIE ZE TEN PODVOZOK JE NA NIC.  KALOS JE VELMI LABILNE AUTO A KYM TAM NIE SU SIROKE KOLESA A ZNIZENIE TAK NIE JE TO NIČ MOC A NA VELKE RYCHLOSTI URCITE NIE.  ALE VSETKO SA DA . A MOJ KAMARAT MA KALOSA 3 DVEROVÉHO  1,4 16 V A TIEZ HOVORIL ZE Z NA NOM ISIEL 200. ALE MUSI MAT DLHU DRAHU ROZJAZDU A OD TEJ 170 TKY SA  UŽ ZRÝCHLENIE VLEČIE POMALY.[/quote]
			 
			
					
				
				Napsal: pát lis 24, 2006 22:20
				od peter NR
				no tak aj ja som mojho "skoro kalosa" skusil dnes rozbehnut, ale musim dat za pravdu tym, ktori tu hovorili o hranici stability - 165km/h na zimnych gumach je podla mna uplne postacujuci vysledok... ale zasa do 140 to bolo uplne v pohode, bez vibracii, bez podstatneho zvysenia hluku atd... takze mozem povedat ze cestovna rychlost u tohto auta je tak do 140km/h...
			 
			
					
				rychlost
				Napsal: ned lis 26, 2006 12:28
				od Serpico
				....nad 110 se už dost projevuje vyvážení kol a to není na věky neboli nacelou životnost pneu...a hlavně nad 130 na dálnicí už nejezdím, to může jenom prezident policie a ostaní z klanu já nikoliv.....zapomente na maximálky je to dost drahé....
mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 26, 2006 14:15
				od mipo
				Väčšinou chodím do 140, ale keď je treba, tak sa dá isť aj 155 (cesta na zraz do Baldovca, niektorí vedia:-), viac už nejdem, aj keď viem, že by to o trochu šlo. Mám potom celkom strach, že nedobrzdím...
Inak geometriu robím dvakrát ročne (po prezutí) a kolesá vyvažujem cca. trikrát. Radšej viac ako menej.
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 26, 2006 14:32
				od mino
				To si mi teda vyrazil dych s tým kolko krat vyvažuješ a robíš geometriu. 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: ned lis 26, 2006 14:50
				od mipo
				Neviem, či je to až tak veľa, ale kolesá sú to jediné, čo ma drží na zemi, preto o ne dbám:-) Druhá vec je, že mám pneuservis za ľudové ceny:-)
Akonáhľe mám divný pocit (minimálne trepanie volantom a pod.) tak sa tam stavím, nech pozrú vyváženie.
Geometria vždy po prezutí, to už je zvyk. Ale zase ja s tým jazdím občas aj po poľných cestičkách, kde o diery nie je núdza:-(
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 02, 2006 20:32
				od Topol
				Pěkný večer 
 
 
Já jsem nasadil zimáky asi před měsícem jen tak na heveru a dokud jsem jezdil jen tak do té stovky tak to šlo ale včera jsem jel po dálnici a bylo cítit chvění volantu takže po neděli jedu do servisu ať to převáží!
Ať nám jezdí a nezlobí 

 
			
					
				vyvážení
				Napsal: ned pro 03, 2006 11:02
				od Serpico
				....obecně se doporučuje po 10tisících....hodně záleží jestli před vyvážením to daj do minimyčky.....pokud je z druhý strany disku horda bláta je to k ničemu....jezdil jsem kdysi dávno do servisu Tatra na Smíchově.....tam mi vyvažovali kola a já si dělal legraci " vy jste mi vyměnili auto....a Láďa můj kamarád říkal ty vole u nás lítámě 170 tak to musí být do nuly....bohužel už neexistujou....
mějte se fajn a nic nepřehánějte...
			 
			
					
				
				Napsal: ned pro 03, 2006 19:46
				od Tompetr
				mipo píše:Väčšinou chodím do 140, ale keď je treba, tak sa dá isť aj 155 (cesta na zraz do Baldovca, niektorí vedia:-), viac už nejdem, aj keď viem, že by to o trochu šlo. Mám potom celkom strach, že nedobrzdím...
Inak geometriu robím dvakrát ročne (po prezutí) a kolesá vyvažujem cca. trikrát. Radšej viac ako menej.
kolik platíš za tu geometrii?
 
			
					
				kola
				Napsal: pon pro 04, 2006 09:45
				od Serpico
				....to Mipo bereš v úvahu asi rozdílnou stranovou házivost kol ?, ta by snad neměla být vůbec měřitelná, tvůj přístup snad už není ani exaktní...anebo jezdíš v lunární krajině....a o tom můžu psát, protože jezdím v Praze a vyprávět storry....
mějte se fajn [/i]
			 
			
					
				
				Napsal: pon pro 04, 2006 15:34
				od mipo
				Či je ju až tak treba netuším, ale strčím Kaloska do servisu s tým, nech mi vymenia kolesá, vyvážia a zabalia ich, urobia geometriu a nechám im obligátne tri stovky.
Serpico: Pozri si môj profil, bydlisko Žilina/Praha:-) Jazdenie po Prahe je zážitkom, o tankodrome D1 nehovoriac a občas sa štverám autom na horskú chatu...
			 
			
					
				geometrie
				Napsal: úte pro 05, 2006 09:52
				od Serpico
				.....to MIPO, není o čem za 300 mluvit - máš príma servis - D 1 jsem si užil dost - vyjetý koleje ( přetížený kaminony - nikdo nekontroloval ) no a Praha t.j. lunární krajina - výkopy a správka a zase výkopy ( to je ran co dostane podvozek )....
mějte  se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 07, 2006 10:59
				od Tompetr
				mipo píše:Či je ju až tak treba netuším, ale strčím Kaloska do servisu s tým, nech mi vymenia kolesá, vyvážia a zabalia ich, urobia geometriu a nechám im obligátne tri stovky.
Serpico: Pozri si môj profil, bydlisko Žilina/Praha:-) Jazdenie po Prahe je zážitkom, o tankodrome D1 nehovoriac a občas sa štverám autom na horskú chatu...
tož za třista bych to taky nechal udělat 2x ročně, ale v Ostravě berou za geometrii 700,- Kč + přezutí 200,- bez vyvážení 

  to už je pak celkem znát, že 

 
			
					
				
				Napsal: sob úno 24, 2007 18:35
				od ax
				k tej rychlosti prave som cital na aveo test oni isli na 1.2 az 190km/h.takze 200 nie je daleko...
a ja na zimnu gumu 150 som palil max.a staci v praci mam disel turbo 
2 l. ale v mestre je na milu jarmilu ,takze kalos numero uno 
http://autoweb.pravda.sk/test-chevrolet ... atesty_p21 
			
					
				
				Napsal: sob úno 24, 2007 19:41
				od Muco
				Ludia,nebláznite! Nieže by som tiež nevyskúšal 150-ku-čo to urobí,ale predsa len-musíte uznať,že okrem toho,že riskujeme vlastné životy,sú aj iní ľudia na cestách a nikdy nevieš,čo si kto zmyslí pred tebou a...+ten benzín tiež nie je najlacnejší(i keď  už cena trochu zliezla) a Kalosík tiež asi nemá z toho najväčšiu radosť keď mu dupeme na krk(tým nechcem povedať že ho nemáme "preluftovať"!Aj to musíme občas,aby nebol stále ospalý,no takéto podobné extrémnosti typu: "komu to dá viac",je prinajmenšom riskantné...

 ale radšej nebudem malovať čerta na stenu,len nezabúdajme pri tom to,že opatrnosti nikdy nie je dosť.