Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 12:19
				od Kessler
				Sice to není k Matizovi, ale na tohle téma: Felda má předepsaný Naturál 91 a když jsem natankoval Natural 95 (obyč u Essa), tak to auto znatelně ožilo...
Stejně se zachoval Racer...když jsme s ním před časem jeli do Španělska, tak jsme zjistili že v civilizované Evropě nemají Speciál 91, tak nezbylo než tu cestu projet na Natural 95...a najednou to jelo ve 4 lidech s plným kufrem do kopce po dálnici skoro 160...což na Speciál nejde...
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 12:27
				od conpet
				Ja beru jedine na Shell obyc. N95 a jsem spokojenej, auto JEDE. Drive jsem bral na Benzine a to byla hruza des.
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 15:22
				od Robert
				Matiz má ve velkým TP BA91, když vemu tenhle benzín, tak to prostě nejede, chce to točit a řadit. Na BA95 to jede o hodně líp a nejlíp na Natural 95 od Shellu a Aralu 

 V-Power 95 od Shellu jsem zkoušel a je to taky poznat od normálního BA95, s V-Power Racing zatím zkušenosti nemám, protože se mi zdá jeho cena dost vysoká (netankuju plnou)
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 16:25
				od Rado
				Matiz má ve velkým TP BA91
 
Ja myslim ze to je minimalne oktanove cislo pri ktorom sa s tym autom da jazdit relativne normalne a cim je vacsie oktanove cislo tym je dokonalejsie spalenie zmesi. Aj ked urcite tam hra rolu este riadiaca jednotka. 
Moj subjektivny nazor....medzi obycajnou 95 a Shell Wpower je citit rozdiel....medzi Shell Wpower a Wpower Racing taky rozdiel necitit. Na 91 som este neskusal a ani skusat nebudem
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 19:38
				od orgi
				ok, beriem.. ja to subjektivne necitim, asi este niesom s autickom tak zzity.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 07:11
				od Robert
				Asi ne, já kvalitní a šunt benzín rozeznám naprosto přesně 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 10:57
				od Kessler
				Robert píše:kvalitní a šunt benzín rozeznám naprosto přesně 

 
Podle chuti 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 11:21
				od Cudro
				Len pozor s tym Matizom ked tam nalejes ten V-Power aby si to udrzal na ceste. Robim si srandu. Samozrejme u maloobjemovych motorov je citit rozdiel. Ked som mal Nubiru 1.6l tak som citil rozdiel medzi Natural 95 a V-Powerom. U Evandy s 2.0l motorom som  ten rozdiel necitil. Ci som nalial Natural 95 alebo V-Power dokonca aj V-Power Racing necitil som ziadny velky rozdiel. U Nubiry to bolo ine. Tam som mal dokonca skoro o liter mensiu spotrebu po meste ked som pouzival V-Power.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 11:31
				od Robert
				Kessler píše:Robert píše:kvalitní a šunt benzín rozeznám naprosto přesně 

 
Podle chuti 
 
  
 
Jistě, dále podle zápachu a barvy 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 19:54
				od Badger
				Robert píše:Kessler píše:Robert píše:kvalitní a šunt benzín rozeznám naprosto přesně 

 
Podle chuti 
 
  
 
Jistě, dále podle zápachu a barvy 

 
Tak jsem tam natankoval plnou V-Power a uz po prvnich kilometrech je docela znat rozdil  

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 20:45
				od milosh
				Badger píše:
Tak jsem tam natankoval plnou V-Power a uz po prvnich kilometrech je docela znat rozdil  

 
hlavne v penezence co?  

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 21:48
				od Ondras
				milosh píše:hlavne v penezence co?  

 
Ano, zůstává plnější. Vyšší cena se vrátí na nižší spotřebě a za dvojitouu porci bodů si "koupíš" věci, které ti cenový rozdíl mnohdy více než vrátí. V mém případě Autoatlas Evropy, Olej, Myčka, ...
 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 22:07
				od Dede
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 22:55
				od jakub
				Ondras píše:milosh píše:hlavne v penezence co?  

 
Ano, zůstává plnější. Vyšší cena se vrátí na nižší spotřebě a za dvojitouu porci bodů si "koupíš" věci, které ti cenový rozdíl mnohdy více než vrátí. V mém případě Autoatlas Evropy, Olej, Myčka, ...
 
ondro, ja fakt nevim, ale o nizsi spotrebe mohu jen polemizovat - je to prast jak uhod,
o zivosti motoru - no nevim, mozna nejsem tak spojen s autem 
 
ja bych souhlasil s objektivne lepsi kvalitou paliva, co se aditiv tyce, to jest, rozhodne mam lepsi pocit, ze drobek dostane nabumbano kvalitnim pitivem
bodiky - ano, ale ta rentabilita (pravda, ze ja to nikdy nepocital) ...
racing vidim jako vyhazovani penez (subjektivne), navic krmim tech benzinovych krku vicero, takze 70kacen na nadrzi uz jsou zase dva a neco litry do masiny, coz je zase neco kilometru ...
 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 23:28
				od Docent
				Já to zkoušel vloni celej měsíc (4 plný nádrže). Sice se mně zdálo, že to líp jede, ale to byl spíš placebo efekt, spotřeba stejná a ty body... Když si spočítám rozdíl ceny mezi tímhle a N95 u kterékoli jiné pumpy, tak si toho za ušetřený peňýz koupím 4x tolik než za ty body  

 .