Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 17:57
				od DREAM
				tak mechanika mam svyho..takze ten vejfuk vymeni on..a v autodilykrc je za 14 kil..co by si vzali v servisu to ani nechci vedet ..
jinak do servisu jo..ale cekam na money,protoze je znam co si uctujou..
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 20:21
				od Pavel Beneš
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 22:15
				od Brainman
				ja ale, ac laik, nemyslim ze jde o problem s vyfukem. Myslim ze kdyz se ti ztrati olej bez "duvodu" je opravdu duvod ject do do servisu kde neco umej 

 . Prinejmensim muzes poslat tem ze znackoveho servisu SZ a zeptat se, za to tady nic nedas
 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 22:23
				od palikx
				vyfuk nema az tak strasny vliv musel by ho kus chybet.chce to zmerit komprese ale nejdriv mrknout na egr ventil jestli funguje a a nebo ho zaslepit.pak muzou byt i svicky unaveny.Akri meni svicky kazdych 7-10 tisic a vzdy po vymene to auto jede o hodne lepe.
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 22:30
				od palikx
				Ted jsem si v jinem tematu precetl ze ty jezdis obcas bez oleje a nesetris to tak mozna bych zmeril komprese a nevim nevim
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 17:20
				od Pavel Beneš
				ten EGR ventil je dobrý nápad....jezdit bez oleje je špatný nápad.... 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 17:53
				od DREAM
				bez oleje to byla nahoda..a dost jsem se divil..prece jen tam jeste mel byt 

))
svicky jsou v pohode podle mechanika,ktery me od nich dostaval vodu 
 
egr ventil by to mohl byt..o tom tady ctu porad..no az na neco prijdu nebo prijedu ze servisu dam vedet..diky chlapy
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 18:04
				od Pavel Beneš
				jestli ty svíčky přišly s vodou v kontakt a přestalo to jet, je možné, že je prošlehlá izolace?.... .Zkusil bych ještě svíčky, náhoda je blb a už jsem viděl svíčky, co venku hází jiskru a pod tlakem v motoru nedaj...
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 18:05
				od DREAM
				dik zkusim .. fakt super..aspon vim co mam zas mechanikovi rict..ikdyz on vetsino vi..jen ja mu vzdy vytisknu par A4 a zas si je vezu z5 

)
 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 06:57
				od stefan
				A čo možnosť že je vysypaný katalizátor?
Väčší odpor výfukového potrubia = menší výkon
motora - dusenie motora.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 15:33
				od DREAM
				to asi zjistim,kdyz stejne budu kupovat vnovej celej dil co?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 21:41
				od palikx
				asi jo 

  ale na svickach neni nic videt.normalne makaj ale uz ne tak jak by mely.zeptej se akriho muze vypravet jak se na naj koukaj v prodejne dilu.
 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 27, 2006 23:49
				od Slavek
				u jinyho auta me pomohla vymena palyvovyho filtru, a vykon se zlebsil,
u espera sem taky chtel vymenit filtr ale zatim bezuspesne. Ja normalny by ty nemci co to meli predemnou nechal povesit za kole, auto ma nalitano 136t a jeste se tam nic nemenilo 
 
  
 zacal sem s tim az ja a tak vsude narazim na komplikace, vecinou zrezle spoje, matky a podobne, a filtr je tam vymyslenej uplne debylne, ocelovy trubisky s provlikacima matkama sou zasroubovany do hlinikovyho filtru, idyoti tem chemije asi moc nerika, ocel hlinik a benzin to se pak dejou veci nejde to ani za boha od sebe uz sem strhnul hrany na jedne matce tak ted cekam az trochu zapusobi odrezovac a zkusim to jeste zitra sikovkama 
