Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: pát bře 17, 2006 16:08
				od DREAM
				petrm píše:Kessler píše:petrm píše:"převod ruční brzdy" znamená že potřebuješ vyměnit lanovod ruční brzdy , že ti asi brzdí jen jedno kolo na ručku   

 
Díky za postřeh...bohužel před týdnem začaly zadní brzdy brzdit samy od sebe skoro furt, i když je ručka dole a na brzdovej pedál nešahám...takže jídu doprovází zvuky typu drhnutí, pískání a podobně od zadní nápravy a při rozjezdu musím jedničku vytočit přes 3000 jinak mi to dvojka nepobere...takže to asi vidím na komplet nový bubny, čelisti, lanko a tak...asi to po těch šestnácti letech všechno definitivně zarezlo...
Doufám že stihnu všechny závady odstranit do příští STK (06/2007) 

 
Takže ti brzdí pořád ruční no chce to rozebrat as uvidíš co s tím je ale viděl bych to na pakny a lanovod ruční brzdy bubny jen když budou hodně špatný . Jen nerozumím tomu další 06/2007 ty si nebyl teď ale dřív a teď si to jen psal ??
 
ja tohle samy ted menil na nubire a neoiriginal dily komplet zadni pakny + lanovod =  1500,- + znamej prace 0,-  jeste ze tak
 
			
					
				
				Napsal: ned bře 19, 2006 03:27
				od Topol
				Dobré nad ránem 

 Sraz za 40 počasí 
 
 
U starších vozů to ručky dělají.Protože jsou už špatný gumové prachovky.CHce je to vyměnit a taky promazat lanka.Já používal ten sprej s grafitem.U Espace jsem to dělal aspoň třikrát do roka.Tam byly brzdiče ve svlakách/plovoucí/ taky rozhejbat a prostříknout/měl jsem to natrénovaný,že i když jsem schazoval kola abych to mohl očistit a rozhejbat tak hoďka na celý auto.
Ať nám jezdí a nezlobí 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 05, 2006 07:19
				od Tomáš
				Tomáš píše:Já jdu s Matizem příští měsíc a s Nubirou v srpnu , tak mám letos technickej rok....  

 
Tak Matiz to má za sebou bez ztráty kytičky. Naprosto bez závad . Byl jsem s tím oficielně , emise za 450,- technická za 550,-  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 05, 2006 08:58
				od djpsx
				STK u Kombi nás čeká někdy v květnu. Nikdy nebyl problém, dokonce předloni říkal ten mechanik na STK, že takhle udržovanou Nubiru ještě neviděl:-)Legrace je, že kvůli STK musíme na auto nahodit letňáky na plecháčích, protože s těma hliníkáčema by nám to prošlo:-)
Ale dneska jsme odvezli Kombika na výměnu rozvodů a pravidelnou (i když pozáruční) prohlídku. Vypadá to na 10 - 11 tisíc 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 05, 2006 15:12
				od S.v.o.b.i.k
				TAk mě taky čeká STK,ale já to budu dělat asi trochu jinak...bez auta,ale ještě nevim:)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 06, 2006 07:57
				od SkylineGTR
				Já jsem byl na STK+ME na konci března. U nás se ani nemusím objednávat. Prostě přijedu a jdu. 
 
 
Prošel jsem v klidu, jen lékárnička ne. 
 
 
A doma jsem se nasmál nad výsledky ME, když jsem je porovnal s těmi před dvěma roky. Hodnoty skoro žádné! Splňuju už EURO 5. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 06, 2006 10:09
				od Blue Lanos
				kola si mal ake? lebo ja sundavam na zimne ked idem na STK 

 a je to jul 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 06, 2006 20:53
				od djpsx
				Tak v pondělí půjdu s Kombi na STK, zítra tam bohužel nebudou 

 . Díyk tomu nemůžu už tento víkend přezou, neprošel bych totiž kontrolou. 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 06, 2006 22:03
				od SkylineGTR
				Měl jsem tam samozřejmě zimní plecháče 14". Ale myslím, že pokud bych tam měl letní, tak projdu taky.  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 11:20
				od mrk
				tak uz mam aj ja "po" STK, nepresiel som kvoli brzdam 

 , kua, co uz, taky je zivot, aspon ked ich dam opravit budu lepsie  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 15:28
				od djpsx
				Tak jsem dnes absolovoval STK a ME. Na měření emisí mi řekl, že když mu neukážu certifikát o homologaci (který nemám) laďáku, že mě nepustí, pak byly trošičku výš otáčky na volnoběhu a bylo málo vidět označení motoru. No nakonec jsem ho ukecal a dal mi to.
Na STK jsem byl hotov za 5 min a vším o.k.
Kdo máte tuning díly, tak certifikáty s sebou. A říkal mi ten chlapík, že kdybych chtěl jet do Rakouska a chytli mě poldové, tak mi bez řečí (pokud nebudu mít certifikát) seberou SPZ jako když spácháte velmi vážný přestupek. Takže bacha na to.
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 16:52
				od Kessler
				Jo, jo, rakouský švestky jsou tady těma oficiálníma krádežema espézetek pověstný...na druhou stranu se musí nechat, že je to velice účinný opatření...
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 21:04
				od djpsx
				No jo, ale kvůli výfuku. Neříkám kdyby byl moc hlučnej, nebo moc kouřil...no však uvidíte na srazu, jakej tam máme.
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 22:02
				od SkylineGTR
				
 certifikát od výfuku? Tak to slyším poprvé. Já tam mám Sebringa a ještě mi neřekli ani ň. 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 12, 2006 23:27
				od Oněgin
				Kdo máte tuning díly, tak certifikáty s sebou. A říkal mi ten chlapík, že kdybych chtěl jet do Rakouska a chytli mě poldové, tak mi bez řečí (pokud nebudu mít certifikát) seberou SPZ jako když spácháte velmi vážný přestupek. Takže bacha na to.[/quote]
Z toho vyplývá, že je lepší výfuk nemít vůbec, než mít laďák bez deklů  
