Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: čtv úno 16, 2006 12:20
				od Saša
				Topol píše:Pěkný den 

 Sraz za 71 venku+1 sněháňky 
 
 
Nahoře jsi psal,že když jsi sešláp plyn na doraz tak to chytlo.Tak musíš hledat někde na cestě benzinu.Jestli je to karburátor tak vyčistit,jestli je to stříkačka tak to projít taky.Může to být voda v benzinu.Zkus nejdřív nalít líh nebo kup myslím,že se to jmenuje velfobin. Oba přípravky se smýsí s vodou a projdou.Jinak voda ucpává trysky.Jestli to má už hodně nalítáno tak to chce i odkalit nádrž.Samozřejmě udržovat čisté a suché kabely vysokého napětí.No uvidíš dej pak vědět na co jsi přišel.
Ať nám jezdí a nezlobí 

 
Motor je se vstřikováním a přípravky na pročištění palivové soustavy jsem už několikrát použil. Jak jsem už psal, tak problém je přímo úměrný venkovní teplotě:čím větší mráz, tím startuje lépe a čím menší, tak hůř. Kolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje. Kdyby to byl motor karburátorovej, tak hned půjdu po sytiči. Takhle ale fakt nevím
 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 16, 2006 23:37
				od conpet
				Kolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje.
Tohle by ale mohla delat nejaka vlhkost - kolem nuly - mlha
Bezne to delalo praskle nebo netesne vicko rozdelovace a vevnitr to vlhlo. (Opel Kadett, Ascona)
Jeste neco k ty smesi :
http://www.kadett.cz/technika/smes.htm 
			
					
				Startovani
				Napsal: pon úno 20, 2006 12:49
				od Jirka Plzen
				Mam podobny problem,ale trochu jinak:Nejhorsi starty za nejvetsich veder,cim chladneji,tim lepe!! Jak mi tohle vysvetlite?
			 
			
					
				
				Napsal: pon úno 20, 2006 14:44
				od Jirka Plzen
				Vidim,ze neprichází zatim žádná rada,tak to popíšu podrobněji: Od podzimu do jara,tedy nižší i velmi nízké teploty-studené starty naprosto perfekt,motor běží klidně a pravidelně,od jara do podzimu a nejvíce v létě za veder motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a  běží nepravidelně,otáčky kolísají! Jinak při jízdě po ubrání plynu ,při volnoběhu i teplých startech vždy bez závad,kontrolka závad nikdy nesvítila!! Laicky si myslím,že to souvisí tedy prvořadě s venkovní teplotou-tedy se snímačem teploty chladící kapaliny,a že pokud by byl problém v rozdělovači,kabelech atd,musela by závada projevovat i jindy než jak to popisuji! Díky předem za názory a rady co s tím!
			 
			
					
				
				Napsal: pon úno 20, 2006 14:54
				od conpet
				Jirka Plzen píše:motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a  běží nepravidelně,otáčky kolísají! 
Prestan tankovat nejlevnejsi benzin u hypermarketu apd. Espera maj radi kvalitni benzin, tyhle odvary jim nechutnaj  

 
			
					
				
				Napsal: pon úno 20, 2006 21:19
				od petrm
				No tak mohlo by to mít nějakou souvislost s odpařováním benzínu a tlakem čerpadla možná palivový filtr kdy si ho naposledy měnil
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 08:36
				od Jirka Plzen
				Levný benzin netankuju prakticky nikdy,ten palivový filtr tedy prověřím,ale ten snímač teploty si myslíte,že s tím nemá nic společnýho_
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 09:15
				od Saša
				V mém případě mám snímač teploty chladící kapaliny na zkoušku vyměněn a výsledek žádný. Bude to asi něco jiného, ale už jsem opravdu s rozumem v koncích.
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 09:51
				od Richard
				No nevím jak u Espera, ale u Nubiry je čidlo teploty nasávaného vzduchu, tak jestli ho tam máš a nějak ti nekecá???? 

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 21:03
				od petrm
				Teplotní čidlo to nebude to by prostě za jedný teploty nestartovalo a za druhý jo ale tady popisuje že to za studena jde a za teplého motoru taky jen né za tepla venku podle mě to bude něco s odvzdušněním nádrže nebo s dodávkou paliva