Napsal: pon dub 18, 2005 06:23
				
				>> Akri >> Jakým způsobem se používá odrezovač? Natřít, nechat zaschnout, pak setřít a znovu natřít odrezovačem?  
			
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/

to nevim, my ho naopak nenavidime, po nem nechce chytat barvaMareman píše:>> Akri >> Jakým způsobem se používá odrezovač? Natřít, nechat zaschnout, pak setřít a znovu natřít odrezovačem?
 
 

Tak čím to mám odrezit a pak ošetřit?Akri píše:to nevim, my ho naopak nenavidime, po nem nechce chytat barvaMareman píše:>> Akri >> Jakým způsobem se používá odrezovač? Natřít, nechat zaschnout, pak setřít a znovu natřít odrezovačem?
Je to stejna pakarna, jako opravovat lak na zavoskovanem aute
 Řízení se mi rozdělávat nechce a sestavený to těžko můžu vzít ocelovým kartáčem
  Řízení se mi rozdělávat nechce a sestavený to těžko můžu vzít ocelovým kartáčem  
 . Náznaky koroze to má u obou , ale zrzavý to teda není . Funkčnost to rozhodně neohrožuje a vidět tam normálně taky není , tak co řešit? Ono to neshnije dřív než celý auto .
 . Náznaky koroze to má u obou , ale zrzavý to teda není . Funkčnost to rozhodně neohrožuje a vidět tam normálně taky není , tak co řešit? Ono to neshnije dřív než celý auto .No mě to přišlo orezlý dost.Tomáš píše:Schválně jsem se na to koukal u Matize a Nubiry . Originál to není nijak povrchově ošetřený a je to z obyč plechu. Náznaky koroze to má u obou , ale zrzavý to teda není . Funkčnost to rozhodně neohrožuje a vidět tam normálně taky není , tak co řešit? Ono to neshnije dřív než celý auto .
 A radši bych to ošetřil než to nebude jen povrchový
  A radši bych to ošetřil než to nebude jen povrchový  
J8 myslím, že zatíkáním to není. Oddělal jsem ty plasty kolem volantu a v tom vrchním díle je přišroubovanej taky plech......a z té volné strany je orezlejpetrm píše:To jsou silný plechy a ty jen tak neproreznou neboj opravdu je to jen povrchové ale jde o to jestli ti tam někudy nezatýká když to máš hodně rezavý
 A v tomhle místě se těžko může objevit přímo voda. Pod tím volantem je to orezlý všechno co není natřený. Jelikož to jsou plechy bez povrchové úpravy, tak by mě to po těch 6ti letech  ani nepřekvapilo, přece jen vlhkost v těch méstech určitě bude........spíš mě překvapuje, že vy to orezlý nemáte
  A v tomhle místě se těžko může objevit přímo voda. Pod tím volantem je to orezlý všechno co není natřený. Jelikož to jsou plechy bez povrchové úpravy, tak by mě to po těch 6ti letech  ani nepřekvapilo, přece jen vlhkost v těch méstech určitě bude........spíš mě překvapuje, že vy to orezlý nemáte  

Pojem HODNĚ je možná dost relativnípetrm píše:Kdo řiká že nemáme jen to neřešíme a ty si psal že to máš HODNĚ orezlý já na tom mám jen takovej semišovej povlak
 Já každopádně přizval na pomoc pana Hammerita, takže to co bylo orezlý a dalo se tam dostat, je teď krásně černý jak zalitý v asfaltu
  Já každopádně přizval na pomoc pana Hammerita, takže to co bylo orezlý a dalo se tam dostat, je teď krásně černý jak zalitý v asfaltu   
    Ta kulatina podél celýho předního okna je trubka nebo je plná? Případně jak silnou má stěnu? Jen abych věděl jestli mám sundávat palubovku abych ji taky natřel
  Ta kulatina podél celýho předního okna je trubka nebo je plná? Případně jak silnou má stěnu? Jen abych věděl jestli mám sundávat palubovku abych ji taky natřel  

No já ji budu každopádně sledovatpetrm píše:Jak sem psal jsou to silný plechy neboj ty ti neshnijou skrz jinak je to trubka ale má asi 2-3 mm silnou stěnu

 
  
Já si náhodou koupil i sprej.......ale jelikož by to dopadlo tam, že by byly pedály i volant zalitý v Hammeritu, tak jsem radši zvolil metodu nejstaršího řemeslaAkri píše:Koukam, ze Mareman si vzal do ruky stetku, to bude natirat ted vsechno, jak rikame my lakyrnici : "stetky jsou dobry jen ve vinarnach"
 Motor je taky sem tam orezlej......asi ho zaliju do Hammeritu
 Motor je taky sem tam orezlej......asi ho zaliju do Hammeritu   
   .............
  .............  
