Stránka 2 z 5
					
				
				Napsal: ned led 23, 2005 08:18
				od palladin
				No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... ) 
 Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
			 
			
					
				
				Napsal: ned led 23, 2005 10:03
				od JRD McLAREN
				palladin píše:No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... ) 
 Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
No... neviem ci ti to auto islo potom lepsie vdaka " RESETU"...
..alebo prave vdaka tomu precisteniu tej klapky... 

 
			
					
				
				Napsal: ned led 23, 2005 10:21
				od palladin
				JRD McLAREN píše:palladin píše:No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... ) 
 Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
No... neviem ci ti to auto islo potom lepsie vdaka " RESETU"...
..alebo prave vdaka tomu precisteniu tej klapky... 

 
Aj, aj  

  to precistenie bolo kvoli volnobeznym otackam...
A ten reset ma cosi do seba...
 
			
					
				
				Napsal: pon led 24, 2005 22:09
				od Chad
				JRD McLAREN píše:no...
Riadiaca jednotka sa po "resete" ci zavade niektoreho z k nej pripojenych
cidiel prepne do "nudzoveho rezimu" [skoro ako windows 

 ]
a potom sa skutocne "uciii jazdit naplno", lajicky povedane...
....................................................................
taktiez treba brat do uvahy, ze jednotka moze byt naprogramovana taq, 
ze pri otackach napr. do 3500/min, riadi motor z ohladom na co najnizsiu moznu spotrebu, 
pri ot. nad 3500/min. zase na max. mozny vykon... 
(mam pocit, ze takto je naprogramovana na 16V) 
............................

 
Zajimave to popisujes, i kdyz sportovne zrovna nejezdim. Takze se mi zda, ze je auto obcas "linejsi" az me pak prekvapi kdyz predjizdim (vetsinou bus) a auto me pri tech 3300-3600ot. kopne do pr....  
 
   
 
Jsem si puvodne myslel, ze mam spatne serizeny vstrikovani, lambdu, ridici jednotku nebo neco podobneho a koukam, asi to bude tak jak rikas  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 08:46
				od Radmont
				idealne by to bolo pripnut na komp a nastavit si tam hodnoty podla toho ako chces jazdit - pripadne by som este isiel dalej a na palubovke mat prepinac ktory by prepinal medzi prednastavenymi hodnotami pr. sportova jazda/ekonomicka
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 10:17
				od voyo
				Radmont píše:idealne by to bolo pripnut na komp a nastavit si tam hodnoty podla toho ako chces jazdit - pripadne by som este isiel dalej a na palubovke mat prepinac ktory by prepinal medzi prednastavenymi hodnotami pr. sportova jazda/ekonomicka
na toto odporucam novu BMW M5  
 
mozes nastavovat  od vykonu motora po reagovanie rychlosti prevodovky a co ja viem co vsetko 
 
BMW M5 -> kvoli tomu autu by som kludne nechal nexiu zosrotovat  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 10:55
				od Radmont
				tak to uz zavana kacirstvom  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 11:02
				od Krtek
				voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 13:24
				od voyo
				Krtek píše:voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
M5 - ma V10, 500k, pod 5 sekund., techniku z Willkiams BMW F1
M3 = 333k  aj ked M3 CSL je trosku odlahcenejsia verzia
ale M5 je auto aut - rodinna limuzina zo srdcom geparda -> to nemas cim topnut 
 
ozaj krtek pribram je pri horoviciach , ze? 

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 14:25
				od Krtek
				voyo píše:Krtek píše:voyo: koukam kolega. Ale já bych radči M3. Kromě vnitřního prostoru má všechny parametry lepší a svezení bude sportovnější. K mýmu vzteku si jí u nás pořídil nějakej ondoń funglovku v tý krásný zlatý metalýze.
M5 - ma V10, 500k, pod 5 sekund., techniku z Willkiams BMW F1
M3 = 333k  aj ked M3 CSL je trosku odlahcenejsia verzia
ale M5 je auto aut - rodinna limuzina zo srdcom geparda -> to nemas cim topnut 
 
ozaj krtek pribram je pri horoviciach , ze? 

 
Musíš srovnávat až bude nová M3. Ale předchozí M5 měla všechny parametry horší než současná M3 (E46) Zrychlení, pružnost, top speed a hlavně spotřebu. Stará M5 měla ale "jenom" 400 HP
Příbram NEJNI u Hořovic. Je to od nich asi 20km, 20 km do Sedlčan, a vzhledem k rozloze těch měst bych řek že teda Hořovice ležej u Příbrami  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 21:28
				od Ivan
				Nexia navždy, zrádcové!  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 21:36
				od ]Rebro[
				Presne tak Ivane! Tak ako to mam f podpise NEXIA RULEZZZZZ!
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 25, 2005 22:47
				od Damek
				No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technických zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 26, 2005 07:49
				od Blue Lanos
				Ciernygepard píše:No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technyckých zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
Tak tak 
 
  
tot je uz motorcek

 
			
					
				
				Napsal: stř led 26, 2005 12:17
				od voyo
				Ciernygepard píše:No neviem páni, kto by zostal verný nexiám, keby mu konto dovolovalo zadovážiť si nejaký z tých hore spomínaných technických zázrakov. Ja mám nexiu rád, ale tu by nebolo o čom premýšlať.
TOTO je MOTOR 
 
 

 [/img]