Napsal: sob pro 18, 2004 23:29
				
				No já když jsem koupil nexii tak tam byla 38Ah a nastartoval sem i při dvacetistupňovým mrazu. Teď mám 44Ah a je to OK 
			
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/

Ale no...Ciernygepard píše:Matiz nakopne s 35 vždy, ale motorom s nexie by ani nehla.




A jak si to startovalCiernygepard píše:Ja len, že s baterkou z matiza som nebol schopný natočiť auto, čo malo 44. Ani nepohla motorom a tak som mal trocha obavy, čo to bude robiť .
 správný postup při naprosto prázdné baterii je tento - Přistavíme druhé auto a propojíme kabely plus na pus a mínus na mínus . To které je OK nastartujeme a držíme v lehce zvýšených otáčkách tak kolem 2 000 stále sme připojený k špatné baterii většinou se musí čekat tak 10 minut než se špatná baterka trošku vzpamatuje aby byla schopná nejen přijímat proud ale i ho pouštět dál . Po deseti minutách se pokusíme nastartovat špatné auto to dobré stále držíme v lehce zvýšených otáčkách v případě že nám to nezatočí tak ještě chvíli počkáme a stále dobíjíme z druhého auta ve zvýšených otáčkách . Když je baterie uplně mrtvá a jen připojíme kabely tak může být i 100Ah a nezatočí s tím motorem protože všechen proud spotřebuje na své dobíjení a nic nepustí dál
  správný postup při naprosto prázdné baterii je tento - Přistavíme druhé auto a propojíme kabely plus na pus a mínus na mínus . To které je OK nastartujeme a držíme v lehce zvýšených otáčkách tak kolem 2 000 stále sme připojený k špatné baterii většinou se musí čekat tak 10 minut než se špatná baterka trošku vzpamatuje aby byla schopná nejen přijímat proud ale i ho pouštět dál . Po deseti minutách se pokusíme nastartovat špatné auto to dobré stále držíme v lehce zvýšených otáčkách v případě že nám to nezatočí tak ještě chvíli počkáme a stále dobíjíme z druhého auta ve zvýšených otáčkách . Když je baterie uplně mrtvá a jen připojíme kabely tak může být i 100Ah a nezatočí s tím motorem protože všechen proud spotřebuje na své dobíjení a nic nepustí dál  
Dovoluji si opravit odborníka:petrm píše:A jak si to startovalCiernygepard píše:Ja len, že s baterkou z matiza som nebol schopný natočiť auto, čo malo 44. Ani nepohla motorom a tak som mal trocha obavy, čo to bude robiť .správný postup při naprosto prázdné baterii je tento - Přistavíme druhé auto a propojíme kabely plus na pus a mínus na mínus . To které je OK nastartujeme a držíme v lehce zvýšených otáčkách tak kolem 2 000 stále sme připojený k špatné baterii většinou se musí čekat tak 10 minut než se špatná baterka trošku vzpamatuje aby byla schopná nejen přijímat proud ale i ho pouštět dál . Po deseti minutách se pokusíme nastartovat špatné auto to dobré stále držíme v lehce zvýšených otáčkách v případě že nám to nezatočí tak ještě chvíli počkáme a stále dobíjíme z druhého auta ve zvýšených otáčkách . Když je baterie uplně mrtvá a jen připojíme kabely tak může být i 100Ah a nezatočí s tím motorem protože všechen proud spotřebuje na své dobíjení a nic nepustí dál

 kam to píchneš kdybych se měl držet příruček a nařízení tak se brzo zblázním a nic neudělám
 kam to píchneš kdybych se měl držet příruček a nařízení tak se brzo zblázním a nic neudělám   
   
  
