 
   
  
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
 
   
  

zase někdo promluvilgolias píše:ty si vole zneužívanej nebo co? Vem staré duchnu a nacpi ju za masku, pro jistotu víš.Joztar píše:ty si ma ale zotrel teraz ... asi sa pojdem vyplakat ... takychto k*k*t*v na forach mam najradsej ... pokial nemas k teme co povedat radsej sa nevyjadruj.golias píše:já mám nápad! vem si ten karton a běž na psychinu
to se dávalo na 120tky

... zvysenie doby nahriatia motora pocitujem uz teraz a to su vonku 2 stupne ... pri -15 sa mi ani poriadne nenahreje pokial neprejdem 30 km na jedno nastartovanie mozno aj viacej ... zimna clona sa dava na vsetke dizly aj moderne v zime pokial chces mat skor nahriaty motor ...Nechápu co jste tady někteří za TUNINGÁŘE.


 
   
   můžeš mi prosím vysvětlit jako pro lajka co má společného zakrývání chladiče na zimu s TUNINGEM?????? já taky každoročně zakrývám chladič na Aveu a rozdíl v tom kdy se zahřeje bez krytu a skrytem je velký, a proč se vůbec zapojuješ? tady někdo prosil o radu a né blbý řeči
   můžeš mi prosím vysvětlit jako pro lajka co má společného zakrývání chladiče na zimu s TUNINGEM?????? já taky každoročně zakrývám chladič na Aveu a rozdíl v tom kdy se zahřeje bez krytu a skrytem je velký, a proč se vůbec zapojuješ? tady někdo prosil o radu a né blbý řeči   
   
  


 Jeto  přeci jeho auto  ne
 Jeto  přeci jeho auto  ne  
 

Teplota vzduchu NEklesá se stoupající rychlostí proudění!!! Ne, že by to bylo podstatné pro téma tohoto vlákna, ale přesto je nemožné neuvést to na správnou míru. Teplota vzduchu není závislá na rychlosti proudění.Kaštan píše:Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
 tak som to dal dole nech si nespatim pekne auto. rozdiel v ohriati je znatelny aj ked je vonku +1
 tak som to dal dole nech si nespatim pekne auto. rozdiel v ohriati je znatelny aj ked je vonku +1   tam kde som mal predtym pri rannej jazde cca po tych5-7km  80stupnov niekedy aj 90. tak teraz som mal ledva 40 ... takze buducu zimu budem davat urcite znova len musim pokumat nad nejakou estetickejsou formou .. nieco ako maju oktavie pekny leskly plast ale pre orlando sa nic take vyrabat asi nebude .. .predsa len to nie je tak rozsirene auto ako oktavka... samozrejme ze cim dlhsie sa motor rano ohrieval tym sla umerne aj spotreba hore ... a zasa ked som tam mal tu clonu tak sla pekne dolu ... + nemal som tie nasolene sracky v motore...
 tam kde som mal predtym pri rannej jazde cca po tych5-7km  80stupnov niekedy aj 90. tak teraz som mal ledva 40 ... takze buducu zimu budem davat urcite znova len musim pokumat nad nejakou estetickejsou formou .. nieco ako maju oktavie pekny leskly plast ale pre orlando sa nic take vyrabat asi nebude .. .predsa len to nie je tak rozsirene auto ako oktavka... samozrejme ze cim dlhsie sa motor rano ohrieval tym sla umerne aj spotreba hore ... a zasa ked som tam mal tu clonu tak sla pekne dolu ... + nemal som tie nasolene sracky v motore...  
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |