Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: pon lis 22, 2004 23:13
				od Richard
				
			 
			
					
				smiech ....
				Napsal: úte lis 23, 2004 16:55
				od miv
				tak pani tak z chuti som sa uz davno nezasmial...
to bola pecka s tou ruurou aj to znizenie!!!
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 19:01
				od petrm
				On podla mna neni znizeny, ale ma podbehy az po zem uplacane z gytu. Laughing Laughing Laughing
Podívej se na porovnání výšky kapot a hrany oken s tím co je před ním .
Já pamatuju že Moskvičům se říkalo Leninovi sáně a žiguli byly dlabanej ingot  
 
   
   
 když se dělal Ivan (Moskvič) odlil ingot 5x2,5x2 m a auto se z něj vydlabalo! 
 tak pod těmahle přezdívkama je znám já  
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 19:10
				od Richard
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 19:26
				od petrm
				Já sem psal že pod těmahle přezdívkama sem je znal já ale to bylo hodně o tom od kud si protože se to měnilo podle bydliště  
 
  
 někdo to zaslechl někde na návštěvě a když přijel domu tak jen věděl že to byl ten ruskej verk ale kterej přesně už né a tak se to podle mě měnilo stejěn jako Čaušeskova pomsta jako olcit
 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 19:36
				od Radoslav Hološka
				
Mam MOSKVIC 2140,1500ccm. Je sice zakonzervovany v garazi,ale je to pamiatka po dedovi. Kedykolvek ho mozem nastartovat a jazdit. Len nema poistku,ani beznin. S nim som zazil najkrajsie zazitky a nikdy ma nenechal v stichu - prvy smyk,prva hudba Kenwood vratane zosilnovaca a subwoofru,prvy sex,prve opravy atd. Skoda,ze tie casy su prec 

 ale historia sa moze kedykolvek zopakovat. 

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 19:50
				od mrk
				no prvy sex si uz asi nezopakujes  

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 22:18
				od Richard
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 23, 2004 22:59
				od Radoslav Hološka
				
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. 

 Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri. 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2004 08:46
				od Richard
				Radoslav Hološka píše:
... a lahko umyvatelny kozenkovy interier. 

 Proste tie spomienky a nostalgia ostanu navzdy. A v roku 1979 motor OHC,vpredu kotucove brzdy,kozenkove sedadla,rychlost okolo 160 km/h,vnutorna cirkulacia vzduchu (so zavretou vonkajsou klapkou),vyhrievane zadne sklo atd. Proste Rusi boli aj budu vzdy frajeri. 

 
Ještě si dovolím tě doplnit pro technický fajnšmekry:
Celohliníkový motor OHC, dvouokruhové brzdy vpředu kotoučové se 
čtryřpístkovými třmeny (obšlehnutý z Medvěda) jeden okruh dva menší pístky vpředu + zadní brzdy, druhej okruh dva větší pístky vpředu. Při poruše na brzdách vždy brzdily obě přední kola! To už se dneska asi v běžných autech nedělá! Ale ten interier uz nebyl k hrátkám tak vhodný, jako u 407 - překážela tam šaltpáka a ručka a i sedacky byly dělené, narozdíl od jedné lavice vcelku se sklápěcíma opěradlama  
 
   
   
  
 
			
					
				
				Napsal: stř lis 24, 2004 09:18
				od Radmont
				zeby som predal nexiu a kupil moskvic?  

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 29, 2004 21:55
				od petrm
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát pro 03, 2004 12:06
				od PavelZ
				Tak sem potkal dalsi obrazek tuningu ze zeme, kde zitra jiz znamena vcera 
 

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 03, 2004 13:11
				od karstn
				Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil v praci  
 
   
 
toto téma dostao spatky do nálady po tom co mi včera vodřela zdcátko na novym voze  
 
ale toho meďoura bych bral  

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 03, 2004 13:20
				od ]Rebro[
				A nie je to Jaguar?? Alebo Januar?  
 
  