Stránka 2 z 2
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: sob kvě 09, 2009 09:24
				od Rado77
				Myslim ze nula = 10 bliknuti
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: pon kvě 11, 2009 19:00
				od brassman
				tak chyba
1) 1500 - klimatizace - tohle auto nemá klimatizaci, beru jako bezpředmětné.
2) 0320 - porucha snímače otáček. Nevím, kde ho hledat.
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: pon kvě 11, 2009 20:14
				od Rado77
				Je to opticky snimac otacok v rozdelovaci. Treba zhodit veko rozdelovaca (2 sroby), palec, potom este par gebuzin a jedna sa o disk co vyzera ako male CD-cko a ma v sebe dierky dokola. Tie dierky snima snimac (boze to je veta...  

  ). Co je ale dolezite pre demontazou - poznacit si polohu tela rozdelovaca voci motoru - ta poloha totizto nastavuje predzapal. Takze fixkou alebo klincom poznacit. No a ked sa dostanes na ten "opticky disk", mozno ho bude stacit vycistit, mozno vycistit samotny opt. snimac (podla bordelu). A pri spetnej montazi si dat bacha a neotocit ten disk opacne.
To je v zasade vsetko, ale casto sa stava, ze opt. dnimac odisiel uplne a treba kupit novy, co bolo v tej dobe tusim 4 tisicky...Neviem ako dnes....
Alebo vies co, tu su komplet obrazky z demontazi aj s popismi: 
http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... Rozdelovac# 
Daj pls vediet, ako to dopadlo
 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: úte kvě 12, 2009 19:35
				od brassman
				Rozdělovač máme rozebraný, ale ted řešíme problém s tím, jak ho otestovat v dílenském prostředí. Kolik do něj pustit voltů a kam. Pokud někdo víte prosím o rychlou radu. Díky.
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: úte kvě 12, 2009 20:44
				od brassman
				Takže je po závadě. Rozebrali jsme rozdělovač, vyčistili "děrný štítek", zkoušeli proměřit a vše fungovalo. Při 7V jsme na kontaktu 3 měli něco kolem 2V a na kontaktu 4 o dost méně, 0,5 - 1V. Nicméně jsme to složili, nacpali do káry, odpojili jsme baterii. Tím jsme asi restartovali řídící jednotku.  Otočili klíčkem vyblikalo to 1500 což je klimatizace a pak nic. Otočil jsem klíčkem znovu. Ten obr pod kapotou se vzedmul a začal vrnět jako koťátko. Zkoušeli jsme nastartovat ještě 3x a pokaždé chytnul jako kanystr benzínu v garáži. ¨
Děkuji všem, kdo se se mnou pokoušeli oživit mrtvolu. Přes nemalé usílí se to nakonec povedlo.
 
 
   
Ještě jednou děkuji a loučím se s vámi. Užívejte si co nevíce svých miláčků a co nejméně poruch.
 
Já se vracím ke svému Mitsubishi. 
Jo ještě jedna věc. Kolegině má Rebauta Mégane I r.v.: 98; 1.4 51 KW. Někdy jí to nestartuje, vím, že to sem nepatří, ale co kdyby. 

 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: úte kvě 12, 2009 22:03
				od Rado77
				Brassman - mam Megane II 1.6 16V takze by som vedel, ale to uz je na sukromne spravy  

 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: čtv kvě 14, 2009 07:13
				od Mare
				Mám jsem stejný problém.  Při vyblikání kódů mě to připadá, že kód je šestimístný. Teď už zbývá pouze jeden - 151010. Dělám něco špatně, nebo jsou i šestimístné?
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: čtv kvě 14, 2009 09:17
				od Mare
				Už jsem si všiml, že 10=0. Auto se srovnalo po odpojení aku, asi teda imobilizér, i když LED zhasínala. Před tím, než jsem odpojil aku, tak tam byly 0110 1500. Co je to MAP, MAT, CTS a TPS? Je možné, že při závadě 0110 by cívka dala jen jednu jiskru a dost?
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: čtv kvě 14, 2009 14:00
				od Rado77
				MAP - Manifold Absolute Presure - ide o cidlo podtlaku v sacom potrubi
CTS - Coolant Temperature Sensor - cidlo teploty chlad. kvapaliny
TPS - Throttle Position Sensor - cidlo polohy klapky
MAT - netusim - zeby cidlo teploty nasavaneho vzduchu...?
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: sob kvě 16, 2009 16:52
				od Mamut
				Ahoj,
měl bych ještě jeden dotaz ohledně této domácí diagnostiky. Před chvílí jsem podle četných návodů hledal piny A a C a zjistil jsem, že mám asi novější (OBD) zásuvku než ostatní. Mám tam piny označené 1 - 16. Mám tedy spojit 1 a 3 nebo nějak podobně?
Díky za radu a omlouvám se, pokud už to tu někde padlo.
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: ned kvě 17, 2009 21:41
				od palikx
				co ze to mas za auto ?ty mas matize 2 tam je OBD a tu nevyblikas ani nahodou.o to se hlavne nepokousej nebo odpalis jednotku.
			 
			
					
				Re: hodí jednu jiskru a konec
				Napsal: úte kvě 19, 2009 08:24
				od Mamut
				Aha, aha, tak to Ti Palikxi děkuji.  

  Já jsem to teda zatím nezkoušel, protože se mi to nějak nezdálo, když jsem to ve svym Matizu viděl. Tak jsem o tom něco trochu načet a následně taky usoudil, že moje zásuvka je OBD, ale říkal jsem si, že mi to zde určitě někdo potvrdí. Takhle tedy asi navštívím servis, abych měl klid.