Napsal: pát zář 17, 2004 22:59
				
				hmm, no tak sa dohodnite, lebo mna tiez caka podvozok, asi dam aj nove pruziny (-2.5mm ? ), tak aby som vedel ako to skombinovat. nechcem, aby to bolo brutalne tvrde (lebo sa mi rozpadne zvysok auta), ale predvcerom som isiel v noci cez certovicu a nemohol som sa zbavit jedneho nakladneho auta, v zakrutach mi to uz skoro ulietalo, ale typek v Iveco alebo co to bolo stale stihal  . kamos si kupil fofo (ford focus) a tu jazdu, co mi v zakrutach predviedol by som ja s nexiu ani nahodou nezvladol (esicko z namestia hraniciarov na jungmannovu v 100ke...). proste to sedi. ta nastavitelna tuhost tlmicov, da sa to nejako prakticky menit, alebo to treba vzdy dat na zdvihak alebo je to inak komplikovane ?
. kamos si kupil fofo (ford focus) a tu jazdu, co mi v zakrutach predviedol by som ja s nexiu ani nahodou nezvladol (esicko z namestia hraniciarov na jungmannovu v 100ke...). proste to sedi. ta nastavitelna tuhost tlmicov, da sa to nejako prakticky menit, alebo to treba vzdy dat na zdvihak alebo je to inak komplikovane ?  .
.
			 . kamos si kupil fofo (ford focus) a tu jazdu, co mi v zakrutach predviedol by som ja s nexiu ani nahodou nezvladol (esicko z namestia hraniciarov na jungmannovu v 100ke...). proste to sedi. ta nastavitelna tuhost tlmicov, da sa to nejako prakticky menit, alebo to treba vzdy dat na zdvihak alebo je to inak komplikovane ?
. kamos si kupil fofo (ford focus) a tu jazdu, co mi v zakrutach predviedol by som ja s nexiu ani nahodou nezvladol (esicko z namestia hraniciarov na jungmannovu v 100ke...). proste to sedi. ta nastavitelna tuhost tlmicov, da sa to nejako prakticky menit, alebo to treba vzdy dat na zdvihak alebo je to inak komplikovane ?  .
. 
 