Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: ned pro 21, 2008 00:50
				od palikx
				pokud je tuhy urcite vymenit-polsky asi 1500 a korea asi 3500
			 
			
					
				
				Napsal: ned pro 21, 2008 00:55
				od duka1002
				
 grazli korejski 

 ... take prachy 

 som fakt zvedavy ako sa to bude spravat ,kebyze mam v garazi funkcne svetlo asi by som hned utekal na to pozriet 

 
			
					
				
				Napsal: úte pro 23, 2008 15:19
				od duka1002
				predsa len este jedna otazocka? krokovy motorcek je toto v zelenom kruzku? 
http://www.ukazto.com/?id=7325247&klic= ... &overall=1     lebo su tam 2 cierne valceky ktore drzia na 2 skrutkach a vedu k nim kably 

 
			
					
				
				Napsal: úte pro 23, 2008 17:11
				od palikx
				ano presne to je ono.
			 
			
					
				
				Napsal: úte pro 23, 2008 17:13
				od duka1002
				ok, tak sa tomu pozriem na zubok  

  ale cele dni prsi tak nemam velmi ako  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 23, 2008 17:16
				od palikx
				pak dej vedet.
ale teoreticky by to zapnuti klicku 3 krat po sobe melo pomoci.
zkus to.
			 
			
					
				
				Napsal: úte pro 23, 2008 17:24
				od duka1002
				myslis ze sa tym opakovanym zopnutim zapalovania ten motorcek umudry? alebo kvoli comu myslis ze to pomoze?
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 24, 2008 12:40
				od duka1002
				a nechat palivove cerpadlo nech natiahne benzin a potom trikrat zapnut vypnut zapalovanie? lebo prerusovat ho pri tom ako nasava stavu asi nie je velmi dobre, ci ano?+ nepomota sa z toho hlava imobilizeru? 

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 26, 2008 19:17
				od duka1002
				skusal som to ako si mi radil (trikrat zap/vyp zapalovanie) a aj sa mi zda ze je to lepsie, ale tiez to nie vzdy pomoze, musim konecne rozobrat ten krokac a vycistit asi aj skrtiacu klapku nech je pokoj... ale zrejme bude problem v tom, nie niekde inde, lebo auto pracuje inac uplne normalne...