Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: pát črc 30, 2004 16:41
				od Pepe
				
 Měl jsem čtyřbodový Bosch, pak Champion a teď mám zase Bosch. Velkej rozdíl v tom nevidím, ale zdá se mi, že ty Bosche chtěj i lepší benzín, pak to líp tahá. Cena 96,- za Champion a 147,- za 4 bod Bosch je slušná. Jinak Daewoo doporučuje NGK nebo Champion.
Jenže Champion se má měnit po 20 000 km a Bosch po 60 000 km  

 
			
					
				
				Napsal: sob črc 31, 2004 10:39
				od richiprofi
				takze tu mate tie sviecky....
pre 1,4 a 1,5 :  ...BPR6ES
pre 1,6 :          ...BKR6E-11
 
 
  
  a je s nimi len maximalna spokojnost
kebyze ma niekto velky zaujem..na 1,6ky su aj rozne "sportovejsie" alternativy..takze dalo by sa aj to potom zohnat  

 
			
					
				
				Napsal: sob črc 31, 2004 11:05
				od Blue Lanos
				richiprofi píše:takze tu mate tie sviecky....
pre 1,4 a 1,5 :  ...BPR6ES
pre 1,6 :          ...BKR6E-11
 
 
  
  a je s nimi len maximalna spokojnost
kebyze ma niekto velky zaujem..na 1,6ky su aj rozne "sportovejsie" alternativy..takze dalo by sa aj to potom zohnat  

 
ÓÓÓ dekujeme 

  No a na nasu 1,5ku sa asi moc neoplati spekulovat so studenejsimi svieckami, ze?? 

 
			
					
				
				Napsal: sob črc 31, 2004 12:17
				od Tomas T.
				Ja so pocul ze sviecky sa radia do niekolkych teplotnych kategorii, podla coho neviem ale dali mi nejaky zly typ a to auto slo uplne zle. Neviete aky typ od BOSHA ma NEXIA 1,5 DOHC presne dostat??? Riciprofi: to je typ BOSHIEK alebo BRISK??
			 
			
					
				svíčky
				Napsal: sob črc 31, 2004 20:49
				od olin
				já měnil po 30 000km NGK BKR6E-11 a vypadaly dobře,že by ještě vydržely, nexie 16V DOHC
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 01, 2004 00:03
				od richiprofi
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 01, 2004 09:08
				od milosh
				Nevim, co mate vsichni proti tem svickam BRISK. Ja je mel jeste donedavna v aute a byl jsem s nima dost spokojeny.
Uz mely ale dost najeto a v servisu mi je vymenili za obycejny, takze jsem to nechal zatim tak jak to je a naky lepsi dam casem. Asi to budou opet Brisky, nebo mozna vyzkousim ty vase slavny NKG a uvidime, jakej to bude rozdil  

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 01, 2004 09:18
				od Blue Lanos
				ja tiez za par tisic km menim za NGK 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon srp 02, 2004 10:03
				od richiprofi
				milosh, ja nenadavam na ich funkcnost ale zivotnost....poznam v mojom okoli dost ludi, ktorym brisky vytiekli do motora od toho tepla... 

  a to ich mali podla katalogu...a keed si kuknes WRC vozy...jazdia s NGK...samozrejme trosku inymi  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 02, 2004 11:23
				od Ivan
				Přesně tak, pro normální jízdu je myslím dost jedno, co tam za svíčky máte. Ten je spokojenej s Briskama, ten s Championkama a tento zase s NGK...  

 
			
					
				
				Napsal: úte srp 03, 2004 18:15
				od juradeus
				ja som tam mal stvorbodove bosh, vymenil som za brisk a ziadny rozdiel...
			 
			
					
				
				Napsal: úte srp 03, 2004 19:06
				od Radmont
				to ze si namontujes lepsie sviecky neznamena, ze zrazu nasadnes do nexie a na dialnici pojdes 210 km pri 6 litrovej spotrebe. to mas ako retaz. ak je jeden clanok slaby, tak mu zbytok nepomoze.
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 01, 2004 20:30
				od Maros
				Sviecky? Nerozumiem naco diskutovat.Nevahajte: NGK BPR 6SE.Nech vas nepadne nejaka kokotina ako stvorkontakty (nedajboze este k tomu BOSHKy)atd atd, keby boli dobre, montovali by ich aj do novych aut.Je to len reklama!
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 01, 2004 20:50
				od Radmont
				ked myslis...  

 
			
					
				
				Napsal: pát říj 01, 2004 20:59
				od Blue Lanos
				Maros píše:Sviecky? Nerozumiem naco diskutovat.Nevahajte: NGK BPR 6SE.Nech vas nepadne nejaka kokotina ako stvorkontakty (nedajboze este k tomu BOSHKy)atd atd, keby boli dobre, montovali by ich aj do novych aut.Je to len reklama!
ja netvrdim, ze su zle. mal som ich jedno obdobie a nebol ziadny problem. 
 
EDIT: NIE JE TO NAHODOU NGK BPR 6
ES  
  