Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 10:21
				od -peha-
				A čo sa zamerať na palivo lebo pri takýcjh príznakoch to môže robiť filter alebo čerpadlo 

 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 10:48
				od Rado77
				Hej-hej, uz som mu radil predtym skontrolovat to cerpadlo, ci aspon zabzuci, ako ma....
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 14:41
				od dunhill
				Benzín,vzduch,elektřina,všechno na svym místě. Cívka pálí,svíčky pálí,ale nezdá se mi jak.hází to nějak nepravidelně. Dá se snímač otáček repasovat,nebo jenom koupit samotný čidlo???? Asi ne
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 14:55
				od Rado77
				Este k tomu imobilizeru - pisal si ze kontrolka neblika, a auto nejde nastartovat vobec? Ak je to tak, tak potom je problem jasny. Este skusit nahradny kluc. Neodpojil niekto baterku, ked bol kluc v zapalovani? Tym by bol problem uplne jasny...
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 14:57
				od -peha-
				
			 
			
					
				.
				Napsal: pát úno 08, 2008 15:25
				od dunhill
				klíč v zapalování????? možný to je,vypnul jsem baterku přes noc kvůli paměti závad-u některejch aut to funguje a je dost možný že šel klíček až po baterce.  už se s tím laboruje moc dlouho.   Co teď  se s tím má dělat?????????
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 15:41
				od Rado77
				Neviem ci bude stacit skusit nahradny kluc, alebo sa robi nejake preprogramovanie imo....To chalani urcite budu vediet... ?
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 19:09
				od palikx
				nevim ale pokud nesviti dioda imobilizeru asi odesel do vecnych lovist.
mam dojem ze pokud nejde immo tak to jiskru dava ale neotvira vstriky.
a jeste bych se urcite podival do rozdelovace na opticky snimac jestli neni nejak poskozeny nebo spinavy.je to pod vickem a pod palcem a pod tim plastem a zeleznym krytem.ale to by bylo myslim na diagnoze videt a i ten immobilizer.
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 08, 2008 20:02
				od sepo
				skus si spravit este raz diagnostiku prepoj na svorke a-c drotom a pozeraj na sheck motora mal by zacat blikat. nulu vyblikava 10krat a kod 1500 vyblika len raz ostatne chyby bude postupne 3krat za sebou.Inac kod 1500 ti vyblika vzdy aj ked je vsetko ok.
Fotky rozobrateho rozdelovaca najdes na spolocnom albume u Rada77
			 
			
					
				......
				Napsal: ned úno 10, 2008 10:46
				od dunhill
				To by se dalo zkusit ale kde mám zjistit kolik bliknutí co znamená????
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 10, 2008 12:23
				od Rado77
				Bud si stiahni Service Manual 
http://cid-2f24ce918a0d0c29.skydrive.li ... wsignin1.0  , alebo si to len opis na papier a napis sem. Pozistujeme...
 
			
					
				....
				Napsal: ned úno 10, 2008 14:24
				od dunhill
				ten manuál nějak nejde stáhnout,zkoušel to i kolega jinde 
 
 
a k tomu propojení kvůli vyblikání závad:  je tam ta stará zásuvka kterou mi nikdo neuměl napojit kromě dealera. To mám normálně propojit piny na zásuvce???? 
Možná se ptám hloupě ale Daewoo takhle rozebírám poprvé.
 
			
					
				
				Napsal: ned úno 10, 2008 16:20
				od Rado77
				Neviem kde je chyba, manual stahovat ide, chalani ho uz stahovali viaceri... Co sa tyka ALDL konektora, staci kus drotu al. spinku a prepojit A a C piny, dat kluc do polohy 1 a pozerat vyblikavanie kontrolkou "Check". Ako uz bolo pisane, kod 1500 je standard a zobrazuje sa vzdy, ale nic neznamena (asi len info, ze to funguje). Treba papier a pero a zapisat si 4-miestne kody.
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 10, 2008 19:51
				od sepo
				ALDL konektor je pod odkladacou priehradkou tam to prepojis drotom a dalej podla rada77
			 
			
					
				.........
				Napsal: ned úno 10, 2008 21:27
				od dunhill
				udělám jak napsáno a dám vědět