Napsal: čtv led 31, 2008 15:41
				
				ooo to je rada nad zlato opravdu ale jeste vymysli aby svitila jen kdyz bude prazdna nadrz a nesvitila jak bude full
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
 
   
  
 
  
No to je jednoduchý! Strč kus klacku do nádrže a když tam budeš mít paliva málo , tak si kontrolku namaluj žlutou fixkou, když tam bude dost, tak ji nemaluj vůbec!paja truhlik píše:ooo to je rada nad zlato opravdu ale jeste vymysli aby svitila jen kdyz bude prazdna nadrz a nesvitila jak bude full



 
   
   Pokud bys měl problem , tak se ozvi.Dával jsem jej do nádrže v letadle a šlo to na první zapojení a bez problémů!!!
  Pokud bys měl problem , tak se ozvi.Dával jsem jej do nádrže v letadle a šlo to na první zapojení a bez problémů!!!  
  
 . Už sa mi raz stalo, že som ostala visieť. Odvtedy neriskujem a tankujem keď sa ručička blíži k rezerve. Nemám predstavu na koľko km postačí tá rezerva, ale určte veľmi málo
 . Už sa mi raz stalo, že som ostala visieť. Odvtedy neriskujem a tankujem keď sa ručička blíži k rezerve. Nemám predstavu na koľko km postačí tá rezerva, ale určte veľmi málo   .
 .  .
 .Tohle se ale připojí na stávající plovák, takže do nádrže nic navíc nedávášHynek píše:To Paja: Vážně! Přidávat jakoukoliv nehomologovanou "techniku" do nádrže, je sebevražda. Natlakovaný výpary benzínu a byť i nahodilá jiskra značí katastrofu ve formě výbuchu a následného požáru.
Pokud přesto tolik toužíš mít palivoznak. tak si kup zařízení používané ve Škodovce 110,120 a pod. , myslím to co se montovalo do nádrží,je to zařízení jednoduché,dobře zamontovatelné a není drahé.I ten "budík" se dá lehce sehnat a je v něm zabuduváno i "hladové oko". Zapojení je nakresleno na zadní straně ukazatele .

Pokud bys měl problem , tak se ozvi.Dával jsem jej do nádrže v letadle a šlo to na první zapojení a bez problémů!!!

 
 
