Re: Skusenosti s LPG
Napsal: sob čer 27, 2009 14:08
				
				Ked spomínas tu pravú hmlovku - ja hmlovky nemám, ale raz som skumal záslepku ovtvoru pre hmlovku a podarilo sa mi ju urvat, mal som tam dieru. Po namontovaní LPG mi od 80-ky pri vyhodenom kvalte zhasínal motor (chudobná zmes), montáznik sa s tým na lanosovi este nestretol nastavil aj bohatsiu zmes, ale nepomáhalo nic, tak som prestal vyhadzovat kvalt a zilo sa s tým dalej. Az ked som videl Foxove fotky s demontovaným pravým blatníkom pochopil som prícinu. V pravom blatníku je nasávanie vzduchu a bez záslepky tam zrejme vznikal tlak náporom vzduchu a preto bola chudobná zmes, pricom vyssí tlak bol az do tej 80-ky. Potom som opravil záslepku, namontoval... a vyskocila mi spotreba o cca 5-10%   Vázne uvazujem, ze to znovu otvorím.
  Vázne uvazujem, ze to znovu otvorím.
Inak montáz LPG neznamená, ze to 100% bude fungovat. Mojmu kolegovi s Fiat Punto to najprv islo, potom to islo na 10l/100km, potom to strielalo do sania, zhasínalo, netahalo... no prosto neskutocne blblo. Potom to neslo uz ani na benál. Následoval generálka motora, pricom sa zistilo, ze motor je výrazna opotrebovaný, alebo sa na nom moc nemenil olej (auto z druhej ruky). Po prevlozkovaní motora slape ako hodinky, spotreba 7l/100km.
LPG je ovela citlivejsie na stav motora.
			 Vázne uvazujem, ze to znovu otvorím.
  Vázne uvazujem, ze to znovu otvorím.Inak montáz LPG neznamená, ze to 100% bude fungovat. Mojmu kolegovi s Fiat Punto to najprv islo, potom to islo na 10l/100km, potom to strielalo do sania, zhasínalo, netahalo... no prosto neskutocne blblo. Potom to neslo uz ani na benál. Následoval generálka motora, pricom sa zistilo, ze motor je výrazna opotrebovaný, alebo sa na nom moc nemenil olej (auto z druhej ruky). Po prevlozkovaní motora slape ako hodinky, spotreba 7l/100km.
LPG je ovela citlivejsie na stav motora.
 prisiel aj nato, ze emkas ma zaslepenu saciu dieru vo vzduchovom filtri
 prisiel aj nato, ze emkas ma zaslepenu saciu dieru vo vzduchovom filtri    a miesto toho ma nejakym vykruznikom urobenu dieru na boku od karoserie v air boxe. Zrejme to tak vyriesili lebo mal problemy s tym, ze mu pri volnobehu kolisali otacky na LPG. Zda sa, ze jemu zase toto vyriesilo problem ale mam take tusenie, ze na benzin lepsie motor taha, ked ma pristup chladnejsieho vzduchu a nie zohriateho z motoroveho priestoru nie?
  a miesto toho ma nejakym vykruznikom urobenu dieru na boku od karoserie v air boxe. Zrejme to tak vyriesili lebo mal problemy s tym, ze mu pri volnobehu kolisali otacky na LPG. Zda sa, ze jemu zase toto vyriesilo problem ale mam take tusenie, ze na benzin lepsie motor taha, ked ma pristup chladnejsieho vzduchu a nie zohriateho z motoroveho priestoru nie?

 No na elektroniku by to nemalo byť ale občas sa to stává a vlastne ide o to že Landi renzo je trocha inak konstruktované.Takže na koniec naše Lanosy majú len originál sanie a to platí aj pre ostatné Daewa
 No na elektroniku by to nemalo byť ale občas sa to stává a vlastne ide o to že Landi renzo je trocha inak konstruktované.Takže na koniec naše Lanosy majú len originál sanie a to platí aj pre ostatné Daewa   Zatial vsetko bezi ako ma filterbox zaslepeny nemam. Tah sa mi zda na plyn lepsi ako na benzin aj na 5ke. Emkas sa stazuje ze mu to slabsie taha na 5ke ale ja mam pocit ze to ide uplne rovnako ako na benale ak nie lepsie. Uvidime ako sa to sadne...
  Zatial vsetko bezi ako ma filterbox zaslepeny nemam. Tah sa mi zda na plyn lepsi ako na benzin aj na 5ke. Emkas sa stazuje ze mu to slabsie taha na 5ke ale ja mam pocit ze to ide uplne rovnako ako na benale ak nie lepsie. Uvidime ako sa to sadne...