Tak už přes měsíc mám doma vozíto a vyšlo mě to na 9000 tisíc.
Generalka motoru- Výměna dvou ventilů na válcích 2a 3,výměna těsnění pod hlavou a různých gufer,srovnání hlavy,výměna obou řemenů-napínací kladky-vodní pumpy,vduch. Filtr,olej 10W40 a olejový filtr-po rysku MAX,výměna chlad. kapaliny,výměna předních kotoučů-vlastní,výměna svíček......Takže je to moc i málo,záleží jak se to bere.Co ale pro změnu zustalo je to mi tam dali špatné těsnění víka ventilů,tudíž mi vyteklo dost oleje vrchem-asi dos...To přesně nevím kolik protože jsem nevyměnil kroužky na válcích tak mi to pořád papá olej.A taky mi dost začal škubat studený motor na 2 a trochu i na 3.Normálně jezdim na benzín do BENZINY,ale vyjímečně jsem zajel na 100 oktanový Shell V-Power a vše je téměř v pohodě 
 
  
 .Jak je to možné ?Že by byl už vyřešen častý problém škubajícich Lanosů-zkusím ještě asi vyměnit kable od svíček- motor se zdá od GO víc třepe i s novým benálem a ve tmě vidím malé jiskřičky jak vycházejí k motoru z určitých částí kablů-pološvagr mi tvrdí že taky záleží i na síle jiskry???Je to tak:?? 

   Nejkratší kabel má 3,3kOhmů,zbytek jsem neměřil